Opinie klientów o Historia wielu namiętności

5.5 /6
28 
opinii
Intensywność programu
4.0
Pilot
5.9
Program wycieczki
5.5
Transport
5.7
Wyżywienie
4.6
Zakwaterowanie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Gosia 05.04.2017

sylwester 2016

sylwester pod palmami, widoki niezapomniane, woda krystaliczna, muzyka, spiew i taniec zawsze i wszedzie od rana do nocy

5.0/6

Piotr, Lublin 20.12.2016

polecam

Bardzo fajna wycieczka, jedyna uwaga do hoteli - mogłyby być lepsze

3.0/6

Rozczarowana 26.02.2017
Termin pobytu: marzec 2017

Skromnie i drogo

Oceniając hotel w skali europejskiej to nie więcej niż 3 gwiazdki. Jedzenie słabe, powtarzalne, dodatkowe napiwki trochę przyśpeszają obsługę. Pokój duźy ale bez balkonu, łazienka paskudna. Plaża ładna, ale dość wąska. Wycieczka do Hawany bardzo udana dzięki pani Ewie, rezydentce, która w bardzo interesujący sposób umiała przekazać swoją wiedzę. Wynajęcie samochodu graniczy z cudem. Kubańczycy niesłowni, trudno coś uzgodnić. Poza tym bieda, która przygnębia. Obrońcom rewolucji oczywiście źyje się lepiej, ale los zwykłych ludzi smutny. Ogólne wrażenie dość przygnębiające. Nie polecam na rozrywkowe wakacje. Moźe jako lekcje, jak dyktatura może zniszczyć ludzi.

2.5/6

Joanna 04.01.2017
Termin pobytu: grudzień 2016

Hotele- tragedia, program chwilami naciągany, rewelacyjna Pilotka

Jadąc na Kubę spodziewałam się Polski z lat '80, a zatem nie spodziewałam się ani nowoczesnych hoteli ani luksusowych sklepów. Nie spodziewałam się nawet tylu restauracji, które na Kubie są i oferują wiele. Zastałam brudne hotele, gdzie albo nie było prawie wody bieżącej (Trydnidad), albo była tylko lodowata (4 dni w Hawanie). Nie spodziewałam się też, że zamiast wieszaka w pokoju będzie kij od mopa, na ścianach będzie grzyb, a w najlepszym razie odpadające tynki i śmierdząca klimatyzacja. Nie były to hotele w standardzie 3*, raczej 1*/2*. Program- wychodzę z założenia, że nigdy się nie zadowoli wszystkich. Warto jednak zwrócić uwagę, że nie ma większego sensu robienia dłuższych przerw (~3h) w miejscach takich jak Santi Spiritus, gdzie de facto nie ma co zwiedzać (notabene, informacji nt. miasteczka nie ma nawet w żadnym przewodniku), albo 1,5h przerwy na lunch w odludnej restauracji przy el Mural (7 osób jadło, pozostałe 32 czekały na trawie), gdy obok jest urocze miasteczko, gdzie każdy znalazłby coś dla siebie. Pani Monika (pilot)- chodząca encyklopedia nt. Kuby, niesamowity talent i umiejętność zainteresowania słuchacza historią wyspy, uśmiechnięta, pomocna (aczkolwiek, nie od niej zależały wybrane hotele, więc tu widziałam, że była naprawdę przybita) Kierowca- pewny, nie szarżował na drogach, b.pomocny (zawsze pomagał przy wysiadaniu/wsiadaniu), uśmiechnięty. Organizacja- dość sprawna, aczkolwiek pojawiły się drobne problemy w momencie spotkania się wielu grup Rainbow w tym samym hotelu (gigantyczne kolejki do restauracji, czekaliśmy ok.40 minut, finalnie pilot wyłapywał ludzi w kolejce i informował o późniejszym odjeździe- udało się to rozwiązać następnego dnia wprowadzeniem umownych godzin wejścia dla każdej grupy- duży plus dla pilotów za współpracę).
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem