Opinie klientów o Three Corners Rihana Resort

5.8 /6
10 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.8
Obsługa hotelowa
5.9
Plaża
5.1
Pokój
5.7
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
5.6
Wyżywienie
5.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

ELZBIETA, Gdynia 01.01.2024
Termin pobytu: grudzień 2023

Święta w Egipcie

W tym hotelu byłam 2-gi raz.Czystość,porządek,uprzejmość są tam na porządku dziennym.Na pewno tam wrócę.

6.0/6

ELZBIETA, Gdynia 05.02.2023
Termin pobytu: styczeń 2023

El Gouna styczeń 2023

Wyjazd bardzo udany,podróż bez żadnych opóźnień , z lotniska zawieziono nas do hotelu.Recepcjonista bardzo miły,zapytał o nasze oczekiwania dot.pokoju,przydzielił nam pokój w części de luxe,wręczył nam wszystkie potrzebne dokumenty,w tym czas zbiórki na wycieczkę do Luxoru oraz dane kontaktowe do rezydentki.Był przygotowany lunchbox /jak dotarłyśmy na miejsce był już wieczór/.Przyniesiono nam dodatkowo do pokoju miskę świeżych owoców. Hotel czyściutki,pokój po remoncie z Wi-Fi w pokoju i na terenie całego ośrodka , lodówka,dzbanek bezprzewodowy,TV,sejf,suszarka w pokoju.Żelazko można było wypożyczyć z recepcji. Bardzo miła i profesjonalna obsługa,jedzenie urozmaicone,przez tydzień nie powtórzyły się dania gorące na lunch i obiad. Niestety,rezydentka ,pani Klaudia ani razu nie skontaktowała się po naszym przyjeździe ani telefonicznie ani osobiście. Miała do mnie nr telefonu,bo podałam ten kontakt dzięki innemu rezydentowi,panu Mustafie,który po dowiezieniu nas do hotelu z lotniska , połączył się z panią Klaudią. Nawiasem mówiąc nikt nas nie poinformował,że ten pan jest drugim rezydentem /dowiedziałam się o tym dzień przed wyjazdem w czasie rozmowy dot.transferu na lotnisko/ Kontaktu z nią nie miała również recepcja hotelu. O godzinie transferu na lotnisko dowiedziałam się w recepcji . Dzień przed wyjazdem , wieczorem , przysłała zapytanie na WatsAppa,czy będziemy korzystać z transferu na lotnisko,czy pojedziemy taksówką we własnym zakresie. Wówczas dowiedziałam się kto to pan Mustafa. Byłam bardzo zdziwiona takim zapytaniem,bo transfer miałyśmy zagwarantowany w umowie , poinformowałam ,że już sama ustaliłam godzinę odjazdu-transferu - z hotelu na lotnisko. Zainteresowanie pracowników biura podróży RAINBOW w Rivierze w Gdyni i informacje ,które były istotne/potwierdzenie godzin i numery lotów/ dla mnie zasługują na najwyższą pochwałę. Już po powrocie kontaktowałam się i będę rezerwowała kolejna wycieczkę,prawdopodobnie do El Gouny. Oby zawsze było tak bezpiecznie ,planowo i miło. Pozdrawiamy , Elżbieta i Katarzyna.

6.0/6

boguslaw, BRZEZINY 06.06.2022

pozytywnie

moja 2 wizyta w tym hotelu same pozytywy

6.0/6

Wojciech, Kartuzy 27.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Wakacje i kitesurfing

bardzo wygodne czyste i nowe pokoje, miła i bardzo pomocna obsługa, jedzenie wyśmienite i bardzo urozmaicone-kazdego dnia coś innego, w tym dużo dań z innych kuchni - nie tylko typowe dla Egiptu dania
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem