Opinie klientów o Sunny Garden

2.6 /6
81 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.5
Obsługa hotelowa
2.6
Plaża
3.0
Pokój
3.0
Położenie i okolica
3.2
Rezydent
3.1
Sport i rozrywka
2.9
Wyżywienie
2.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

0.5/6

Jacek, Warszawa 22.06.2017
Termin pobytu: czerwiec 2017

Katastrofalny hotel

Hotel zmienil nazwe z Telemachos na Sunny Garden, niestety zbyt poźno to odkryłem. Po zmianie nazwy niestety nie zmienilo sie zarzadzanie w hotelu. Manager w hotelu jest szalony i bezczelny.Jeśli nie będzie dookoła świadków to może Was zwyczajnie pobić. Jeśli kupicie opcje all inclusive to będziecie dostawac codziennie na śniadanie jajka na twardo, boczek i fasolke w sosie pomidorowym i tak przez caly okres pobytu. Innego wyboru nie bedzie. Suruwki bardzo często zdarzają sie z dnia poprzedniego - zepsute i śmierdzące. Zgłaszanie tego do managera nic nie da i będzie się tylko glupio uśmiechał. Jedzenie na obiad i kolacje będzie Wam nakladać ktos z obslugi, mimo że przeważnie bedzie to tylko kurczak bądz gotowane kości wieprzowe. Innego gorącego jedzenia nie będzie. Oprócz tego oczywiście będziecie stać wcześniej w kilkuminutowej kolejce. Bardzo często będzie brakować talerzy, łyżek, herbaty, surówek, czy innego jedzenia, co nie będzie motywować obsługi do szybszego uzupełniania braków. Jeśli kupicie all inclusive, to będziecie na początku stać w długiej kolejce po piwo czy inne drinki o pojemnosci 125 ml. Następnie po kilku takich kubkach barman stwierdzi, ze pijecie za duzo i za często i że musicie np czekać pół godz na kolejnego drinka - miałem taka właśnie sytuację. Uniosłem sie honorem i zaprzestałem całkowicie korzystania z ich baru o czym poinformowałem managera hotelu. Zamiast tego zacząłem sam kupować piwo i mocniejsze alkohole w sklepie. Również widywałem wiele osob niosących siatki z alkoholem ze sklepu - co jest przeciez skandalem jesli chodzi o all inclusive. Klimatyzacja w hotelu jest obrzydliwie brudna, niestety zgłaszanie tego do recepcji nic nie da, do rezydenta również nic nie da. Ich wyjaśnieniem będzie, że maja papiery potwierdzające wyczyszczenie.To w naszym przypadku najpierw doprowadziło do alergicznego kaszlu i kataru, a póżniej to zaprzestania używania klimatyzacji. W pokoju nie dostaniecie ani mydla, ani szamponu, czesto też pozostaniecie bez papieru toaletowego. Oprócz tego będziecie miec halas z "polskiej strefy" do północy, przez nie nie będziecie mogli spokojnie obejżec swojego filmu w pokoju, W tak zwanej telewizji satelitarnej w pokoju będziecie mogli ogładac dwa anglojęzyczne kanały i kilka greckich. Ogólnie nigdy w życiu nie spotkaliśmy sie jeszcze z tak słabym hotelem. Jeśli już zdecydujecie sie zaryzykowac i wybrać ten hotel, to na pewno powinniście złożyc pisemna reklamacje w terminie do 30 dni po zakończeniu wycieczki.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem