Opinie klientów o Apollon Windmill (ex. Boheme)

5.4 /6
336 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.6
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Agnieszka, Warszawa 16.10.2015

2 tygodniowy pobyt w Boheme

W sierpniu 2015r pojechaliśmy z mężem i dwójką dzieci do hotelu Boheme z opcją all inclusive. Pokoje w Boheme są urządzone skromnie, ale w zasadzie jest wszystko co potrzebne, utrzymywane w czystości (codziennie sprzątane). Baseny są dwa, jeden dla dorosłych, całkiem sporych rozmiarów, dodatkowo brodzik dla maluchów. Przy basenie bar z napojami, alkoholami i przekąskami (niestety bar otwarty jest od godz. 11:00, wcześniej nie można nic stamtąd wziąć/zakupić). Na posiłki chodzi się do pobliskiego zaprzyjaźnionego hotelu Apollon (droga nie jest uciążliwa, nawet chwaliłam sobie te spacery:)) W Apollonie, mniej więcej co drugi dzień, mini disco dla najmłodszych :) Hotel położony w fajnym miejscu, w pobliżu 2 plaże (obie fajne), do miasta Kos zaledwie 2-3 km drogi. Uważam nasz pobyt tam za udany :)

4.0/6

Ogólnie zadowoleni 15.09.2019

Nie aż tak wspaniale

Przed wyborem hotelu i miejsca kierowaliśmy się opiniami. Niestety zachwyty poprzedników nie potwierdziły się w pełni. Hotel po remoncie, czysty i sprzątany, tu nie mamy zastrzeżeń. Co do posiłków nikt nie był głodny, jednak na śniadaniu z warzyw były jedynie krojone pomidory, natomiast obiady i kolacje powtarzały się praktycznie przez cały pobyt (10 dni). Jakość spożywania posiłków też pozostawia wiele do życzenia, stoły bez obrusów, jedynie przecierane (resztki zrzucane na podłogę) i tak w kółko-serwetka, sztućce na przetary mokry stół i następni. Nie jesteśmy specjalnie wymagający ale pierwszy raz spotkaliśmy tak przygotowywaną salę. Co do samej okolicy - miejsce piękne i bardzo zaniedbane. Wszechobecny brud (ulice, plaża) .Wyspa o ogromnym potencjale, niestety brak gospodarza który mógłby o nią zadbać. Pomimo tych mankamentów wróciliśmy zadowoleni i uśmiechnięci. Dodam jeszcze że nie wybierzemy już hotelu który nie będzie usytuowany bezpośrednio przy plaży, mimo że wiedzieliśmy o tym fakcie, nie zdawaliśmy sobie sprawy jaką to robi różnicę na minus porównując inne hotele w których mieliśmy okazję być.

4.0/6

Pawel, Bojano 08.07.2022

postaw na swoje

gdyby nie to, że walczyłem o wylot z innego miasta o normalnej godzinie to wylądowałbym o 3 rano i koczował przy basenie czekając na pokój jak to miało miejsce z podróżującymi z Warszawy. Pomimo obietnic nie zostali od razu zakwaterowani. Hotel.. średnio na jeża, palić można wszędzie (na zewnątrz) także wkurzał mnie dym przy basenie czy przy śniadaniu czy obiedzie czy kolacji jeśli chciałem usiąść na zewnątrz. Mrowki w pokoju liczone w setkach. Wycieczki fakultatywne ok. Te nocne wyloty to jakiś żart.

4.0/6

Monika, --- 22.10.2023
Termin pobytu: październik 2023

Październikowe lato

Polecam hotel Apollon Windmill. Byliśmy na poczatku października, temperatura 25-29 st. Hotel… piękny, czyściutki panie dyskretnie sprzątały pokój( codziennie) Piękny ogród, mnóstwo roślin , do miasta Kos spacerkiem 15 min-polecam jest co zwiedzać i kupić na miejscowych straganach. Basen czyściutki, wszyscy mili i pomocni. Mieliśmy zapchany odpływ w prysznicu , sytuacje opanowali od ręki. Wypożyczenie rowerów na dobe podczas pobytu nieodpłatnie . Plaża jak to w Grecji troche kamyków, troche żwirku, jak pojedziemy dalej piękny piasek. Jrdzenie Ok, każdy znajdzie cos dla siebie, obsługa w restauracji błyskawiczna. Do Turcji ( Bodrum) godzinka statkiem. Panie rezydenci pomocne i rozwiązujące niejasności. Tyle o pozytywach. Teraz negatywy. 1.Błędne informacje na temat wyrzywienia( chodzi mi o lody kawę i przekąski) jeden hotel mowi, ze trzeba przejść do drugiego w drugim , ze u nich lodów nie ma, mamy wrócić do windmill. Niby dwa hotele na jednym terenie i dwie opaski … źle pomyślane. 2. Hotel 4 gwiazdki i brak płynów do mycia, na umywalce dwa malutkie mydełka . 3. W restauracji brak opisów potraw. Jestem wegetarianka i nie zawsze było widać co tam leży na tacach.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem