Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
3.0/6
Anna 31.08.2023
Podróż niespełnionych marzeń
Była to wycieczka, która rozpoczęła się rozczarowaniem, stresem, trudną podróżą. Po przyjeździe na lotnisko o godz. 4.00 dowiedzieliśmy się, że zaplanowany lot przez Paryż jest odwołany. Dla męża zarezerwowano lot przez Amsterdam w pierwotnym terminie a ja miałam lecieć następnego dnia rano z innymi uczestnikami wycieczki. I takie rozwiązanie było już ustalone poprzedniego dnia, ale niestety nikt z pracowników Rainbow nas o tym nie poinformował. A przecież są telefony, smsy, maile. Mimo oddzielnych lotów zdecydowaliśmy się na tę wycieczkę. Z perspektywy czasu wiemy, że była to zła decyzja. W dniu wylotu w punkcie Rainbow na lotnisku otrzymałam tylko kartkę z rozkładem poszczególnych lotów z dnia poprzedniego. Brak podania godziny oraz numerów lotów utrudnił rozmowy dotyczące dalszej części lotu z pracownikami linii Delta na lotnisku w Amsterdamie i w Seattle. W Amsterdamie poinformowano nas, że nie mamy zarezerwowanych konkretnych godzin lotów tylko mamy rezerwację w systemie ,,overbooking", czyli polecimy, jeśli nie zgłoszą się wszyscy, którzy mają rezerwację na lot o danej godzinie. Kilka osób poleciało samolotem o godz. 10.00, pozostałe czekały na kolejny lot, który był 4,5 godz. później, jedna osoba miała zarezerwowane połączenie przez Minneapolis. W Seattle znów overbooking i kolejne 4,5 godz. dodatkowego oczekiwania. Dodam, że już w Amsterdamie osoba z Rainbow odpowiedzialna za loty do USA nie udzieliła nam żadnych konkretnych informacji i przestała odbierać od nas telefony. Przykre było, że przy tzw. ,,wycieczce zorganizowanej" nie otrzymaliśmy w tym momencie żadnego wsparcia od firmy Rainbow. W odpowiedzi na reklamację w tej kwestii pracownik Rainbow stwierdził beztrosko, że ,, gdy pasażer samolotu przejdzie odprawę, opiekę nad nim przejmuje linia lotnicza". Do hotelu w Anchorage dotarliśmy ostatecznie około godziny 3.00 nad ranem w trzecim dniu wycieczki. W trzecim dniu wycieczki spotkali się w końcu wszyscy jej uczestnicy (poza tymi, którzy zrezygnowali), w kolejnym dniu dotarły też zagubione bagaże. Odzyskaniem bagaży zajął się nasz pilot- pan Andrzej. Jeśli chodzi o samą wycieczkę to program mało intensywny i dużo ciekawiej prezentuje się w kwiecistym opisie wycieczki niż w rzeczywistości. W przypadku części uczestników nie był zrealizowany pierwszy punkt programu, czyli dzień ze zwiedzaniem Seattle. Dumnie brzmiące zwiedzanie parku Denali to krótka wycieczka powiedziałabym, że po otulinie parku (maksymalnie 3 godz. łącznie z przystankami), ponieważ Rainbow zarezerwował niestety najkrótszą trasę wycieczki, gdzie nie było szans na spotkanie dzikich zwierząt. W oddali udało się przynajmniej dzięki słonecznej pogodzie zobaczyć szczyt Denali. Tytułowe krystaliczne lodowce zobaczyliśmy ostatniego dnia wycieczki i to był najmocniejszy punkt programu. Autobus podczas wycieczki bardzo wygodny, każdy miał możliwość korzystania z oddzielnego podwójnego miejsca. Jeśli chodzi o wyżywienie to śniadania raczej dobre, wieczorem możliwość kolacji w lokalnych restauracjach we własnym zakresie. Pilot zawsze zapewniał też możliwość zrobienia zakupów w lokalnych supermarketach. Zakwaterowanie słabe- hotele i motele niskiej klasy- takie z drugiej połowy XX wieku. W niektórych hotelach mieliśmy duże wątpliwości dotyczące czystości i świeżości ręczników i pościeli. Generalnie przy wysokiej cenie wycieczki byliśmy bardzo zawiedzeni jej jakością.
2.5/6
Tomek 14.09.2017 Termin pobytu: sierpień 2017
super pilot Andrzej Strauss.
Fajny wyjazd. Ciekawa trasa. Ale ogromnym minusem jest powrót do Polski. Wielogodzinne, bezsensowne czekanie w Seatle, potem w Amsterdamie powoduje, że moja ogólna ocena wyjazdu jest niska.
1.0/6
Artur, Chełmek 21.09.2023 Termin pobytu: wrzesień 2023
Zmarnowane wakacje
Nie polecam , zmarnowane pieniądze , pilot porażka - zimę śniadania - Marina Motel - tragedia syf i brud - zwiedzanie marketów - brak organizacji - brak wiedzy pilota na temat Alaski - brak kontaktu z koordynatorem wycieczki - opóźnienia pilota na zbiórkę grupy - brak zakupionych biletów na rejsy - brak informacji o zmianę programu - brak realizacji umowy - I dużo więcej niezgodności Jedynie kierowca się udał !!!