Opinie klientów o Paradisus Princesa del Mar

4.9 /6
16 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.0
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.5
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.6
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
3.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

MARIOLA, BIELSKO-BIAŁA 03.01.2023
Termin pobytu: grudzień 2022

Ocena hotelu zależna do której części się trafi

Kuba to specyficzny kierunek, jednak biuro robi delikatny wybieg - mianowicie reklama hotelu idzie ze strony Paradisus części ekskluzywnej tzw. royal, a umieszcza gości w części znacznie słabszej.

3.0/6

Renata Elzbieta, WARSZAWA 20.04.2018
Termin pobytu: marzec 2018

Ogolna

Hotel chociaż nie jest najnowszy położony jest w zadbanym zielonym otoczeniu blisko płazy. Obsługa miła lub jeszcze milsza jak pamiętasz o napiwkach :). Pokoje sprzątane codziennie i lodówka uzupełniana w napoje i piwo ( z uzupełnianiem kawy czy herbaty juz gorzej). Łóżka duże, wygodne. Wspaniałe animacje codziennie z muzyka, tańcami chociaż na mnie największe wrażenie zrobił pokaz tanecznych układów w wodzie - fantastyczne stroje i synchronizacja czy układy. Najgorsze było jedzenie. Nawet akompaniament pianistów podczas posiłków nie był w stanie tego przysłonić. Mięso nie było wogole zjadliwe ponieważ smażone było bez wcześniejszego zamarynowania. Nawet ryby czy krewetki z uwagi na brak przypraw traciły swoje walory smakowe. A szkoda bo mając dostęp do świeżych ryb czy owoców morza powinno to być przyrządzane najlepiej ... plaża i ocean ładna wiec można popływać i pospacerować i to jest największy atut.

3.0/6

Moroń 20.11.2017
Termin pobytu: grudzień 2017

pobyt w hotelu Paradisus Princesa del Mar

Organizacja biura Reinbow wzorowa.Opieka rezydentow ,punktualnosc,wyjasnienie i podroz samolotem bez zastrzezen, Sam hotel mozna przyjac,choc zapach stechlizny i opsuty prysznic smuca. Najgorszym elementem jest wyzywienie.Brak mi slow na okreslenie (moze paskudztwo).Nawet to co mozna by zjesc, czyli makaron zawsze zimne.Potrawy bez smaku i przypraw,nie wspomne ze warzywa wszystkie z octu lub zalewy.Owoce bez wyboru i niesmaczne.Rozumiem ,ze gospodarka rolna tam nie istnieje ,ale hotel o dobrej kategorii?? Animacje - dla nietoperzy.Wszystkie poznej nocy.Obsluga hotelowa -ok.

0.5/6

piolac 23.01.2016

Absolutnie niewarte ceny

Hotel o standardzie europejskiej 3,5*. Jedzenie na 2*, serwis na 1,5*. Basen o głębokości 45 cm!!!!. Jeśli trafimy jak my na kiepską pogodę to nuda,nuda i nuda. Nic dookoła. Szkoda czasu i pieniędzy i na objazdówkę i na pobyt na Kubie. Jedno z najmniej ciekawych miejsc na świecie - aż trudno uwierzyć. Zmarnowane wakacje
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem