Opinie klientów o Occidental Lanzarote Playa

4.9 /6
95 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
3.8
Pokój
5.0
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.0/6

Michał Legionowo 28.03.2014

Hotel znacznie poniżej oczekiwań, najwyżej słabe 3 gwiazdki

Hotel zdecydowanie poniżej oczekiwań. Jedzenie okropne. Owoce z puszek, jajecznica i omlety z proszku, wszystkie makarony smakowały identycznie, jak rozgotowana papa. Co nie zeszło w trakcie śniadania trafiało jako przekąska do bufetu przy basenie. Generalnie regułą jest przetwarzanie jedzenia i podawanie go w zmienionej formie następnego dnia. Dobiło nas pseudo sushi, które było tak twarde że odbijało się od talerza. Po dwóch dniach zrezygnowaliśmy ze stołowania się w hotel, szkoda zdrowia. Hotel nie wygląda tak pięknie jak na zdjęciach, przydałby się remont. Nie można się oprzeć generalnemu wrażeniu zmęczenia materiału od ścian przez meble do wyposażenia "stołówki" (bo restauracją to tego bym nie nazwał). Pokoje duże i wszystko wydawał się ok do czasu kiedy okazało się że w łazience mamy dodatkowych gości. Dwa karaluch zatłukłem trzeci niestety zbiegł. Basen mały jak na wielkość hotelu, byliśmy w grudniu i przy niskim obłożeniu hotelu przy basenie było tłoczno. Ciekawe co się tam musi dziać w środku sezonu. Dodatkowo basen miał być podgrzewany, a nie był. Goście hotelu to w 70% Anglicy, 20% seniorzy, 10% rodziny z małymi dziećmi. Nie polecam tej mieszanki, szczególnie specyficznego typu brytyjskich gości hotelu (liczne tatuaże i nieliczne uzębienie). 4,5 gwiazdki pozwala oczekiwać pewnego standardu pobytu. W moim odczuciu jakość oferowanych usług jest lepsza w 2 gwiazdkowym Ibisie. Hotel zupełnie niewarty ceny.

1.0/6

Eliza 13.03.2016

Dla bardzo niewymagającego klienta

Hotel nastawiony na masową turystykę, standard sporo poniżej średniego. Przede wszystkim brudno, ciągi komunikacyjne na piętrach w ogóle nie sprzątane. Sprzątanie pokoju ogranicza się do pościelenia łóżka i wymiany ręcznika, pod łóżkami mnóstwo śmieci po poprzednich gościach. Pościel brudna, zużyta,do przykrycia jedynie prześcieradło, w nocy temp. spadała do 10st na zew. więc marzliśmy. Dodatkowo zapach szamba/pleśni? unoszący się po całym hotelu. Brak czajnika i wody butelkowanej w pokojach jest nie do przyjęcia jak na 4 (obiecano nawet 4,5) gwiazdkowe standardy przystało. Na kawę trzeba iść do hotelu naprzeciw, bo brak ekspresu z prawdziwego zdarzenia, kawa dostępna w automatach to mieszanka inki z kawą rozpuszczalną. Herbaty można się napić wyłącznie czarnej i to tylko do śniadania. Część SPA/fitness odstrasza grzybem na całym suficie i unoszącym się odorem stęchlizny. Jedyny plus to, że plaża na ogół była pusta więc można było odpocząć od tłumów panujących na terenie hotelu. Stanowczo odradzam!

1.0/6

Marcin Warszawa 28.03.2014

wielkie rozczarowanie i skandaliczna skala gwiazdek

Nie polecam nawet wrogom tego hotelu. Pieniądze zmarnowane. Miały być wakacje życia a tam się przeziębień ja i moje dziecko i chorowaliśmy cały 2 tygodniowy pobyt. Wakacyjny horror.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem