Opinie klientów o Albufeira Jardim

3.4 /6
28 
opinii
Atrakcje dla dzieci
1.8
Obsługa hotelowa
3.5
Plaża
5.2
Pokój
3.4
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
3.6
Sport i rozrywka
3.1
Wyżywienie
3.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Elzbieta, Koscierzyna 10.10.2016

Wakacje

Z wyjątkiem pierwszego dnia super wypoczynek.

5.0/6

Jolanta, Jawiszowice 22.07.2016

Wczasy w Hotelu Albufeira Jardim

Bardzo fajne wczasy za przystępną cenę.Bardzo dobre jedzenie , sympatyczna obsługa.

4.5/6

Stanisław, Pszczyna Łąka 26.07.2018
Termin pobytu: lipiec 2018

Albufeira Jardim opina z pobytu w Hotelu..

Moja a w zasadzie nasza{ z żoną} opinia na temat pobytu w hotelu jest bardzo pozytywna jak na hotel tej klasy. Podróż na miejsce samolotemi transfer z lotniska przebiegł bez zarzutu. Na lotnisku oczekiwały nas uśnmiechnięte rezydentki Biura Rainbow wręczając informator powitalny. Podczas transferu z lotniska do hotelu też przekazywały na bieżąco istotne informacje. Pierwszy zgrzyt nastąpił w chwili relestracjiiw hotelu gdzie zabrakło opasek na rękę dla klientów All in clusiw. Dostaliśmy jakieś karteczki które mieliśmy pokazywać na stołówce i w barze. Niektórzy kelnerxzy ich nie respektowali i były nieprzyjemne sytuacje. po 3 dniach wkońcu opski dotarły ale takiej marnej jakości, że jeden z uczestników zmieniał ją 8 razy bo mu odpadała. Inna nieciekawa sytuacja to proponowanie niepełnoletniemu klientowi piwa. Gdy ten odmówił prosząc o wodę to barman nie chciał mu jej wydać. Podczas spotkania organizacyjnego podła kwestia braku lodów dla turystów All in . które były ponoć gwarantowane w umowie jako bezpłatne. Lody były ale płatne i z tego powodu była wielka awantura o niezgodność oferty na w stosunku do realiów na miejscu. Z wycieczek proponowanych przez rezydentki nie kożystaliśny z uwagi na krótki pobyt. Z opini innych wczasowiczów wycieczki były drogie i nieciekawe. Pytałm rezydentki o wieczór regionalny wzorem innych wyjazdów wakacyjnych np Wieczór Turecki Chorwacki Marokański itp. gdzie prezentowane byłyby regionalny folklor tańce i obrzędy tudzieź charakterystyczne potrawy i napoje. Odpowiedź była następująca: Nie mamy tego w ofercie. Idź pan sobie wieczorem do centrum i tam się porozglondaj gdzie i jak grają to sobie pan zobaczysz. Jestemo osobą bardzo tolerancyjną i przyjechałem na wypoczynek więc puściłem tę uwagę mimo uszu. Opinia ogólna pozytywna.Angielscy kibice i turyści robili bydło w holtelu swoim zachowaniem, ale za kulturę osobistą uczastników w końcu firma nie odpowiada. Anglicy przyjażdżali zwykle na 1 lub 2dni pijąc na umur i skandalicznie się zachowując. Na szczęście szybko wyjeżdżali.

4.5/6

Janusz i Dorota sierpień 2018 30.09.2018
Termin pobytu: sierpień 2018

Hotel Jardim

Hotel czysty z pominięciem stołówki. Pościel i ręczniki wymieniane. Zastrzeżenia do baru I stołówki, oszukiwane drinki. Wyczuwalne gorsze traktowanie polskich turystów.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem