Opinie klientów o Alfa Beach

5.1 /6
71 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.2
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.9
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
4.3
Sport i rozrywka
3.4
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Dariusz, Warszawa 24.08.2016

jak mzna zatytuowac opinie? nieporozumienie jakies

Hotel stary, w miare ok, jedzeniee wg mnie dosc przecietne i codziennie to samo juz po 3 dniu sie wszystko przejadlo. plaza kamienista, ale to standard na rodos, za te pieniadze bylo ok, ale juz 2 raz bym tam nie pojechal.

3.5/6

Joanna 30.05.2017
Termin pobytu: czerwiec 2017

Sympatyczny hotel z niedobrym jedzeniem

Sympatyczny hotel z niedobrym jedzeniem

3.5/6

Adam, Warszawa 26.08.2014

Wypoczynek w sumie udany.

Hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki. W mojej opinii to 3,5. Hotel nastawiony na Niemców. Animacje tylko po niemiecku, ale w obsłudze zdarzały się osoby mówiące po polsku. Pokój który dostaliśmy przywitał nas smrodem. Dopiero po wywaleniu wszystkich zawieszek i zrobieniu przeciągu przy otwartych szafach dało się w nim wytrzymać. Hotel nastawiony na turystów z Niemiec, przez co nie ma co liczyć na animacje choćby po angielsku. Ale za to jedzenie było smaczne i zróżnicowane.

3.0/6

Marzena, Warszawa 17.08.2015

Rodos

Na niską ocenę pobytu wpłynął pokój który mieścił się w piwnicy, mimo usilnych starań w recepcji i u rezydenta nie udało się go zamienić. Ogólne odczucie jest takie, że turyści z Polski są gorzej traktowani niż Niemcy czy Czesi, otrzymuję gorsze pokoje( przeważnie te w piwnicy). Animacje są wyłącznie po niemiecku. Przy podpisywaniu umowy w biurze zgłaszając oczekiwania dotyczące pokoju bądź oddzielnych łóżek pani pisze "w miarę możliwości" co oczywiście nic nie wnosi. Moim zdaniem biuro powinno mieć wykaz wolnych pokoi i klient powinien wiedzieć na co się decyduje( ale po co jeszcze by zrezygnował).
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem