Opinie klientów o Saluti Roma - Rzym i Watykan

5.3 /6
145 
opinii
Intensywność programu
5.5
Pilot
5.6
Program wycieczki
5.4
Transport
5.0
Wyżywienie
3.8
Zakwaterowanie
4.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Natalia, Warszawa 21.05.2023
Termin pobytu: maj 2023

Saluti Roma 11-15.05.2023

Ogólnie wycieczka udana z wyjątkiem hotelu, który znajduje się bardzo daleko od centrum i dojazd zajmuje ok. 1 godziny. Śniadania również bardzo słabe, warto przywieźć ze sobą jedzenie z Polski, bo na miejscu jest bardzo drogo. Można zobaczyć w 3 dni główne atrakcje Rzymu.

3.5/6

Krzysztof, Warszawa 28.05.2022

W jaki sposób można fajną wycieczkę "zaorać".

Personel same plusy - logistyka i harmonogram same minusy.

3.0/6

Adam Poznański 26.10.2022

Moje wrażenia

Zwiedzanie ogrodòw watykańskich chaotyczne oprowadzanie,po przypadkowych miejscach,a najpiękniejszą część widzieliśmy z daleka.

3.0/6

Beata 22.05.2018
Termin pobytu: maj 2018

Kilka uwag do wycieczki.

1. Hotel - zakwaterowano nas w Parco de 'Medici Hotel Residence - dojazd kolejką, dość daleko od centrum. Bardzo duże, przestronne pokoje ale nie było wody do picia i śniadania bardzo marne (ser, wędlina, chleb). Dość blisko dworca. Okolica pustynia jeśli chodzi o sklepy, a biorąc pod uwagę, że w pokojach nie ma wody do picia, to problem. Obok hotelu lokal gastronomiczny z kuchnią włoską czynny od 19. My jadłyśmy tam z karty ale też tam się stołowały osoby, które miały wykupiony posiłek. 2. Pierwszy dzień - zmarnowany ... czas wolny i nie ma co robić, żadnych atrakcji ani sklepów w okolicy. 3. Intensywność wyciczki - po wycieczce ledwo żyjemy. Wszystko piękne ale trudno się z tego cieszyć jak nogi odpadają.. Biuro powinno uprzedzać, że tak dużo się chodzi bo nie każdy jest na to przygotowany. Konkrety : zgodnie z aplikacją w telefonie Samsung Health przeszliśmy: pierwszy dzień - 27485 kroków (czyli 20,37km) drugi dzień - 22227 kroków (czyli 16,43km ) trzeci dzień - 28286 kroków (czyli 22,99km) to są dokładne dane z telefonu nie mogłam uwierzyć ale jedna osoba w grupie miała krokomierz i wychodziło podobnie .. Dużo tego wyszło ale poruszaliśmy się jedynie komunikacją miejską i od rana do nocy chodziliśmy ... Jak dla mnie za dużo. Pani pilot chodziła z nami na początku, potem nas oddawała innej osobie, która nas oprowadzała, spotykaliśmy się z pilotem po zwiedzaniu. Pilotka z przewodniczką się wymieniały dlatego nie czuły zmęczenia. 4. Zwiedzanie z przewodniczką Panią Kariną - dla tej Pani 6 gwiazdek. Pierwszy raz spotkałam kogoś, kto umie tak pięknie opowiadać i zarazić pasją. Dzięki niej na pewno wrócę do Rzymu. Na szyi mieliśmy odbiorniki ze słuchawką i cały czas było dokładnie słychać co opowiada.. no i dzięki temu te chodzenie było mniej uciążliwe. Czuć pasję a turystów naprawdę lubi :))) Polecam każdemy zwiedzanie tylko z Panią Kariną ! 5. Opieka pilota Pani Anny - mam dużo zastrzeżeń, nie podobało mi się. Po pierwsze nie udziela dokładnych informacji. Zaplanowałyśmy tą kolację dodatkowo płatną z operą ale nie mogłam się dogadać, co w nią dokładnie wchodzi i w końcu nie poszliśmy. Na wszystkie pytania odpowiada bardzo wymijająco. Pierwszego dnia ostatnim punktem zwierzania był kościół. Spytałyśmy się czy gdzieć obok jest sklep bo trzeba było wodę i parę innych rzeczy kupić i zawieść do hotelu. Powiedziała, że nie ma. Było nas 6 wiec 3 poszły zwiedzać kosciół a 3 szukać sklepu bo potem to już prosto do hotelu. Okazało się, że sklep jest dokładnie na przeciwko wejścia do kościoła a Pani Anna, jak cała grupa wyszła po zwiedzaniu, wskazała ten sklep wszystkim i dała wszystkim czas wolny na zrobienie zakupów. A nam ominęło zwiedzanie kościoła... Drugiego dnia zapomniała nas zabrać do sklepu i musiałyśmy do niej dzwonić i gonić grupę.. Na koniec nie wywiesiła kartki z godziną odjazdu i śniadania. Wróciłyśmy same późnym wieczorem i żadnej informacji, a na smsy i telefon nie odpowiadała. Napisała kiedy wyjazd rano, 20 minut przed odjazdem autokaru. 6. Organizacja - brak czasu na posiłki i odpoczynek w trakcie zwiedzania. Jednego dnia dostałyśmy 40 minut ale tylko dlatego, że podzielili grupę do zwiedzania obiektu. Koło fontanny dostaliśmy 30 minut. Ani nic zjeść, ani odpocząc a jeszcze by się chciało zdjęcia porobić.. Wpadłyśmy do najbliższej restauracji ale powiedzieli, że nie zdążą zrobić nawet spagetti w tak krótkim czasie ... A po tym bardzo marnym śniadaniu naprawdę byłyśmy głodne..
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem