Opinie klientów o Dolphin

5.6 /6
38 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.2
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
3.4
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
3.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Joanna, Kraków 11.09.2015

Ocena hotelu

Pokój i obsługa dobra

3.0/6

Piotr, Puławy 26.06.2015

Bardzo mi przykro

Tragedia jestem stałym klientem jadę już czwarty raz z wami ale z taką ignorancją i skrajną niekompetencją jaką wykazała się rezydentka Pani Anna uż dawno się nie spotkałem. Nie wspomnę o tym ,że prom opóźnił się około 5 godzin ale to nie o to chodzi to nie wina rainbow, ale rezydentka nie zachowała krzty profesjonalizmu ani dobrego wychowania. Po dotarciu na Skopelos znowu brak zorganizowania Pani nie wiedziała gdzie iść i co ma z nami zrobić. Dobrze , że na Google zobaczyłem gdzie jest hotel odmeldowałem się i poszedłem sobie sam wraz z grupką także już zmęczonych turystów. Powrót koszmar Pani Anna nawet nie pofatygowała się nawet do hotelu aby przeliczyć ludzi ale nieważne mogła to zrobić również na promie chyba trochę zaspała. Skutkiem tego młoda para z mojego hotelu nie popłynęła na Skiathos bo zwyczajnie zaspali zdarza się. Dobrze, że wynajęli motorówkę i na własny koszt udało im się zdążyć na samolot. Tak samo na spotkaniu Pani udzielała błędnych informacji np jak dotrzeć na Chapel Mamma Mia, że do Glossa skąd dopiero taksówką podczas gdy prawie z pod hotelu były zorganizowane wycieczki na ten cypel. A zapytać się coś Pani reakcja agresja "proszę na mnie nie krzyczeć" a cha "ja nic nie wiem i nic mnie to nie obchodzi" coś w tym stylu. Sam hotel taki sobie brak czajników elektrycznych w pokojach na moją prośbę czy nie dało by się zrobić herbaty w lobby hotelowym odpowiedź "a ma pan to w umowie". No cóż poczułem się naprawdę "dopieszczonym klientem". Jeden z uczestników miał chore dzieci jak zapytałem się czy ma grzałkę też żałował, że nie ma. Sama wyspa bardzo ładna. Moja rada byłem z wami trzy razy było dobrze ale po tej wycieczce już z wami nigdzie nie pojadę. Pani totalnie działa na szkodę waszej firmy. A radzę zrezygnować z tego Hotelu brak czajników elektrycznych w ofercie bez wyżywienia trochę cienko. Napiszę do was reklamację nie wiem czy coś to da zobaczymy. turnus 06-06-2015 do 13-06-2015 Hotel Dolhin.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem