Opinie klientów o Elios Holidays Hotel

4.8 /6
205 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.7
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.5
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
4.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Janusz Typowy 28.08.2019

szkoda urlopu

Typowy Grecki hotel . Jedzenie bardzo słabe. Spożywanie posiłków w sali na pietrze. Kanapy w tej sali poplamione rożnej maści sosami. BARDZO źle to wygląda. O dobrej kawie można zapomnieć. Nie polecam pokojów na parterze w budynku nr 2. Łazienka z ceratka na która była tak brudna od grzyba/kamienia? ze ja zdjelismy. Filtr od klimatyzacji sam wyczyściłem . Łóżko z twardym materacem. Baseny super! W hotelu raz w tygodniu odbywa pseudo wieczór grecki , na którym śpiewa gracki artysta. Czytałem inne recenzje tego hotelu gdzie ludzie ostrzegają przed osami. Ja widziałem jedna osę na godzinę moze. Jak macie dzieci to animacje będą im się podobać. Codziennie zabawy od 10:30 do 12 , 15:00 do 16:30 i wieczorem mini disco o 20. Na skopelos jednak polecam hotel Rigas .

2.0/6

Tomasz, bielsko 23.08.2019

Elios Holidays Hotel

Hotel i jedzenie w nim okropne!!! Na szczęście są w okolicy restauracje , w których serwowane są znakomite greckie (i nie tylko) potrawy.Wyspa przepiękna - warto odwiedzić.

1.5/6

Renata, Jelenia Góra 10.10.2019

Poniżej standardów

Hotel wybrany przez biuro Rainbow został mianowany najgorszym hotelem z życiu, a trochę ich juz odwiedziłam. W 3 gwiazdkowym hotelu należałoby się spodziewać chociażby jednej innej herbaty niz najgorsza czarna, a niestety nic ponadto nie było zaoferowane .pozostał wrzątek. Goscie nie jedzący mięsa ( którzy w obecnym czasie nie są nikim wyjątkowym)w ogóle nie byli brani pod uwagę w czasie lunchu ( jeden kawałek pizzy z wędlina jednego dnia( jeden na osobę) lub bułka z serem i wędliną drugiego dnia. Na śniadania jajecznica, która smakowała jakby była przygotowana dnia poprzedniego, nawet raz nie było nam dane skosztować oliwek i oliwy na wyspie z uprawy oliwek słynącej.Pokoje zagracone duża ilością łózek ( w naszym było ich 3 w tym jedno podwójne), nie remontowane od lat( prysznic przymocowaliśmy tasmą ),sprzątane bardzo pobieżnie w związku z tym po prostu pełne starego brudu. Wiele do życzenia pozostawiała tez czystość na terenie obiektu ( stolik przy barze, przy którym zwykliśmy siadać do konca naszego pobytu nie był nawet umyty. Na plus obsługa bardzo miła i życzliwa. Osobiście uważam, ze biuro Rainbow powinno sprawdzać obiekty bardziej szczegółowo i nie wprowadzać w błąd klientów oferując swoje 3 gwiazdki obiektowi , który w Polsce zostałby kategoryzowany najwyżej jako klasa turystyczna. Jechałam z biurem Rainbow, a nie bezpośrednio do hotelu i po to wybieram biuro, by nie spotykały mnie tego typu niespodzianki, dlatego nie interesuje mnie kategoryzacja danego kraju a kategoryzacja biura, z którym jadę. Niestety, był to mój pierwszy i zarazem ostatni wyjazd z biurem Rainbow.Renata Górna

1.0/6

marek lietka 22.08.2017

hotel dla pszczelarzy

pobyt w dniach 12-19.08.2017 przybyliśmy do hotelu w sobotę po południu zakwaterowanie dostaliśmy w ,,pokoju"na parterze.można to nazwać pokojem samobójców-ciemna nora ,do tego wszechobecny zapach wilgoci i stęchlizny-tłumaczenie że mieli ciężką zimę i pokoje nie zdążyli osuszyć do mnie nie przemawia,nie mieliśmy zamiaru wdychać tego smrodu przez tydzień.zaproponowano nam kolację."stołówka na zasadzie tawerny-otwarta na powietrzu.po nałożeniu posiłku na talerze zjawiają się niezliczone ilości pszczół i os.pomimo tzw.zadymiaczy posiłku nie dało rady zjeść.naszym zdaniem biuro podróży nie powinno wysyłać swoich klientów do w/w pokoi-jest tam ich kilka jak i również do momentu uporania się z problemem owadów w hotelu-udostępniono pomieszczenie do spożywania posiłków obok recepcji ale nie rozwjązuje to problemu.interweniowaliśmy u rezydentki hotelu celem zmiany hotelu i tu wielkie uznanie dla rezydentek rainbow p.Ania i p.Kasia .zamianę hotelu udało się przeprowadzić,tego samego dnia-taksówką na własny koszt-zmieniliśmy hotel po drugiej stronie wyspy-hotel Rigas-i wszystkie problemy zniknęły.hotel rigas polecam
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem