Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
5.0/6
Danuta, Zielona Góra 10.03.2022
4 dni wypoczynku
Hotel Centara wybraliśmy na 4 dni wypoczynku. Dobra sieć hoteli co za tym idzie pyszne jedzenie, dobry serwis i standard obsługi. Hotel położony za rzeka gdzie dopływamy z przystani łódka (kursuje co chwilkę w razie potrzeby). Przy hotelu piękna długa i czysta plaża do spacerów i kąpieli. Pokoje czyste, klimatyczne i dobrze wyposażone. Mieliśmy pokój Superior Ocean View i warto dopłacić. Naszym pokojem opiekował się i sprzątał przemiły Sugath który codziennie robił nam niespodziankę i stroił pokój. W hotelu 2 razy w tygodniu można zamówić sobie świeże owoce morza które przyrządza kucharze.
5.0/6
Iwona, Warszawa 04.01.2024 Termin pobytu: grudzień 2023
10 dni pobyt w Centara hotel
Ogólnie wrażenia bardzo dobre - wszystko dobrze zorganizowane - nie potrzebne były dodatkowe dokumenty do podróży, jedynie paszport do odprawy. Na miejsu transfer- rezydent- wszystko dobrze zorganizowane. Hotele na Sri Lance nie mają oficjalnej klasyfikacji, więc ciężko się odnieść z opinią co do standardu. Ogólnie hotel ok, może tylko czystość czasami nie była perfekcyjna (natomiast zakładam, że to też cecha charakterystyczna kraju). Plaża przy hotelu przepiękna - szeroka, piaszczysta, codziennie sprzątana, zatem czyściutka i bez śmieci (jak to ma miejsce na innych plażach publicznych).
5.0/6
Edward, Śląskie 18.03.2024 Termin pobytu: luty 2024
Sri Lanka po raz 3.
Przelot: Samolot, którym podróżowaliśmy, enter air, nie jest dostosowany do lotów długodystansowych. W samolocie jest mało miejsca na nogi, fotele nie należą do zbyt wygodny jak również nieporozumieniem jest to że na blisko 12h lot nie jest serwowany ani jeden ciepły posiłek. Transfer: Niezrozumiałą dla nas sytuacją było to, że transfer do hotelu był opóźniony o ponad 2h, mimo że wszyscy goście znajdowali się już autokarze. Kontakt z rezydentem w tym przypadku był bardzo utrudniony. Hotel: Sam hotel bez zastrzeżeń. Infrastruktura oraz obejście hotelu było na bardzo wysokim poziomie. Plaża czysta, bez glonów w tamtym okresie jest dużym plusem. Hotel sam w sobie również był czysty. Pokoje przestronne i zadbane, jedynym mankamentem był często psujący się zamek do drzwi. Wyżywienie smaczne, urozmaicone. Jak wiadomo śniadania powtarzalne ale był bardzo duży wybór potraw i każdy znalazł na pewno coś dla siebie. Lunch oraz kolacja były smaczne, mięso urozmaicone - mięso grillowane, pieczone, gotowane na parze, etc. Duży wybór owoców i warzyw, dania lokalne - piekielnie ostre, więc polecam uważać. Do lunchu oraz kolacji serwowano lody (5/6 smaków do wyborów), które były przepyszne. Jedynym minusem była obecność Rosjan w hotelu, którzy zachowywali się w sposób karygodny. Obsługa hotelowa bardzo miła i pomocna. Obejście hotelu: hotel jest odgrodzony od głównej drogi rzeką, którą należy przepłynąć hotelową łodzią (pływa na żądanie klienta - bez problemów). Przy głównej drodze znajdują się liczne sklepy z ubraniami, owocami i lokalnymi produktami. Wyroby tekstylne są w miarę niskich cenach, zaś owoce są stosunkowo dosyć drogie. Podsumowanie: Wyjazd zaliczamy do udanych. Hotel jest godny polecenia, jednakże Rainbow powinien zorganizować lepszy transport z/do Polski.
4.0/6
Katarzyna, Kielce 15.03.2023 Termin pobytu: styczeń 2022
Styczeń 2022
Ogólnie pobyt udany. Są jednak mankamenty o których należy napisać; 1. W nocy bardzo gryzą różne insekty. Dezynfekcja pokoju nie pomogła. 2. W dni wolne, liczne pobyty tubylców wyznania muzułmańskiego. Oczywiście panie kapią się w ubraniach. Wtedy bardzo głośno, brudno - szczególnie w restauracji. 3. All to bardzo ograniczona wersja. Tylko 3 posiłki plus napoje w przerwach. 4. Brak animacji, rozrywek, ... 4. Hotel wymaga remontu.