Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
5.0/6
Andrzej, Szczecin 22.06.2018 Termin pobytu: czerwiec 2018
Wczasy pobyt 4.06.-11.06.2018 Grand Yazici Club Turban. Icmeler-Marmaris.
Bardzo duży obiekt, mieszkaliśmy w bungalowie 2 pokoje 2 łazienki w 3 osoby dorosłe, usytuowany w lesie piniowym. Świetne jedzenie, urozmaicone, np.białych serów chyba z 10 rodzajów z kozim włącznie,pyszne. Ryby, owoce morza, mięsa, lokalne itd. Spróbowaliśmy może 50% .Plaża z molem i 2 platformami do opalania i skakania.Trochę ciasno.Wieczorem animacje w amfiteatrze muzyczno-taneczne do późna. Specjalne miejsca dla dzeci ładnie urządzone. Sprzątającym warto dać napiwek jest efekt. Byliśmy na 3 wycieczkach 1- Rodos wodolotem goräco polecam.Na miejscu wzięliśmy taxi. 50euro/godz. Świetny kierowca i przewodnik, bardzo zrozumiały angielski, pokazał najciekawsze miejeca oczywiście miasta Rodos bo wyspa jest duża. Potem grecki obiad i zakupy. 2 Pamukkale .Bardzo męcząca 300km w jedną stronę. Na miejscu amfiteatr, tarasy, basen Kleopatry/ koniecznie!/ wszystko w biegu. 3- rejs 12 wysp bardzo przyjemny relaks na zakończenie pobytu.
3.5/6
Zbigniew, Dobrzykowice 20.09.2021
całkiem nieźle
Hotel jak najbardziej w porządku. Nie polecam natomiast obsługi z biura Rainbow. Ich opieka kończy się z chwilą zainkasowania należności. Rezydent - porażka. Po incydencje z kradzieżą jedyne na co go było stać to informacja, że mogę sam zgłosić kradzież na policji - oczywiście w Turcji i po Turecku. Nie kiwnął palcem aby w jakikolwiek sposób nam pomóc, a była to sytuacja mocno stresowa - my cała obsługa hotelu. w drodze powrotnej znowu incydent z przewoźnikiem i tutaj Rainbow znowu wykazał się totalnym "olewactwem". Odsyłał na s do linii lotniczych tak jakbyśmy to my sami sobie organizowali transport, a oni nie odpowiadają za 22 godzinne opóźnienie. Ze strony biura żadnej informacji . Unikajcie Rainbow . Zbigniew