Opinie klientów o Avash, avash

5.6 /6
21 
opinii
Intensywność programu
5.4
Pilot
5.8
Program wycieczki
5.8
Transport
5.5
Wyżywienie
4.3
Zakwaterowanie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Krzysztof Marian, Warszawa 05.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Albania Avash, avash termin od 07 - 14.06.2024

Dzień dobry, Po raz kolejny wybraliśmy się na wyjazd z Rainbow. Tym razem wybraliśmy objazd po Albanii. Wyjazd został dobrze zorganizowany przez Rainbow, jedynym zaskoczeniem był całkowity brak informacji o hotelu w którym mieliśmy być zakwaterowani na 5 noclegów. Na miejscu dowiedzieliśmy się, że organizacją wyjazdu zajmuje się miejscowe biuro współpracujące z Rainbow. Sarandzie autokar zatrzymał się przy głównej drodze ponieważ nie było możliwości aby dojechał do hotelu po stromym zboczu. Za to my biegiem, goniąć walizki po zboczu dotarliśmy do hotelu. Obiecano nam, że w drodze powrotnej walizki pod górę wwiezie samachód. Samochód ten , okazał się samochodem osobowym który wykonał tylko 1 kurs pod górę zabierając 6 walizek. Reszta musiała walizki z dużym wysiłkiem wtachać pod górę do autokaru. Hotel Perla w Sarandzie wszystkich niemile zaskoczył, W pokojach nie było czajników, Odmówiono nam nawet postawienie jednego czajnika na dole do wspólnego użytku. Na dole stał baniak z wodą z której kategorycznie zabroniono nam korzystać, Sniadania i objadokolacje pozostawiały wiele do życzenia po prostu były niesmaczne i monotonne w odróznieniu do obiadokolacji serwowanych w czasie okolicznych wycieczek. W hotelu prysznic powodował zalanie całej łazienki uniemożliwiając jej uzytkowanie, Mieliśmy dużo szczęścia bo w naszym pokoju nie było mrówek i działał wentylator. Za to obsługa po zabraniu ręcznika nie dawała drugiego. Barek przy basenie przebijał dwu krotnie ceny restauracji w Sarandzie. Plaża przy hotelu została przygotowana na 2 dni przed naszym wyjazdem, Właścicielka hotelu była opryskliwa i robiła wrażenie niezadowolonej z naszej obecności. Hotel i jego właścicielka były jedynym negatywem pozostałe atrakcje objazdówki były wspaniale zorganizowane pod każdym względem. Przewodniczka Pani Bożenka świetna. Maria i Krzycztof Dąbrowscy
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem