Opinie klientów o Anastasia Beach Hotel

4.2 /6
62 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.3
Obsługa hotelowa
4.5
Plaża
4.3
Pokój
3.9
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
3.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Jarosław, Warszawa 17.09.2022

nic specjalnego

Hotel ogólnie prezentuje się w ofercie biura bardzo dobrze. Niestety po przyjeździe gości czeka rozczarowanie. W pokoju który zajmowaliśmy w wannie była rdza i nikt nie przejmował się tym a jest to podobno hotel 4 gwiazdkowy (SIC!). W pokoju był niesprawny wyłącznik co mogło doprowadzić do wypadku! Dodatkowo drzwi do pokoju były nieszczelne a na korytarzu walały się sprzęty do sprzątania np odkurzacz. Jeśli idzie o wyżywienie to każdego dnia dokładnie to samo jeśli idzie o śniadanie a jeśli idzie o kolacje to drobne modyfikacje żywieniowe były wprowadzane. Ogólnie nie polecam tego hotelu osobom wrażliwym na porządek i czystość. To raczej powinien być pensjonat a nie 4* hotel.

2.5/6

Kamil 17.11.2017

W polsce w 3 gwiazki to w porównaniu do tego to luksus

Powiem tak każdy ale to każdy pokój nie spełnia standardów hotelu, który Rainbow uznaje za 5 gwiadek. Podobno miał byc po całkowitym remoncie w 2016/2017 niestey w pokojach syf, stare poniszczone panele, rozwalająca się szafa, zepsuta suszarlka do włosów, poplamione meble, grzyb w łazience i wiele więcej:) Jeżeli chodzi o jedzenie monotonia w dodatku wsyztsko jest jałowe bez smaku wręcz ochydne. Żeby rzeczywiście coś zjeść ze smakiem trzeba się udac do restauracjiponieważ jedzienie w polskim szpitalu smakuje lepiej niż w tym hotelu. Animacji polskich brak pomimo iż były wpisane na umowie. Jedyny plus to miła obsługa i blisko do plaży. Cypr tak ogólnie ładny ale napewno nie pobyt w tym hotelu. Szkoda bo wydałem prawie 12 tys a za takie pieniądze powinno sie już czegoś wymagać. Jesnym słowem nie skorzystam juz z Usług Rainbow bo ten komentarz to tylko zalążek tego co się działo w trakcie. Przed wyjazdem też była masa problemów szkoda gadać nie polecam!!!!!! Omijać szerokim łukiem. Podejście do klienta poziom 0 żenada. Z Reklamacja też sa same problemy. nie odpowiedzieli w terminie i jeszcze unikają odpowiedzialności. Nikt niec nie wie pracownicy nie mogą udzielać żadnych informacji z nikim połączyć naprawdę ludzie jeśli chcecie być zadowoleni z pobytu i biura to ostrzegam:)

2.0/6

Ewa K 06.08.2021

nigdy wiecej

wakacje nie warte swojej ceny w tym hotelu, jedzenie najgorsze jakie do tej pory jedlismy , maly wybor, brak wygladu i smaku. hotel stary. jedynie waterpark uratowal sytuacje dla dziecka. nie rozumiem czemu Rainbow przyznał dla tego hotelu 5 * jesli na internecie ma zaledwie 2,5* jak sie zoreintowalismy po przylocie. Ogolnie Nie polecamy. nie dbaja o klientow brak wyczucia sytuacji zwlaszcza mam tu na mysli sale z jedzeniem kelnerzy zabieraja talerze nie pytajac czy sie skonczylo jesc a takze jesli obok stolik byl np juz do posprzatania kelnerka trzepala obrusem w nasza strone z okruszkami nie patrzac czy ktos siedzi obok czy nie.....porazka

1.5/6

ARTUR, SIERADZ 13.08.2021

Dramat

Te 5 gwiazdek, to chyba spadło z nieba bo poziom tego hotelu zasługuje max na 2 gwiazdki. Pokoje rzekomo po remoncie ale chyba pół wieku temu. . Natomiast zespół animatorów został wynajęty z domu spokojnej starości. Obsługa hotelowa na poziomie baru mlecznego z PRL (Miś Bareji). Pozdrawiam Herte z baru przy basenie i naszego rezydenta P. Ryszarda bo wszystkie Ryśki to fajne chłopaki. Najgorsze wczasy w moim życiu. Pod żadnym pozorem nie polecam!!!!! ARTUR z Sieradza
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem