Opinie klientów o Chrysomare

5.5 /6
71 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.4
Pokój
5.7
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Piotr, Lublin 18.06.2023
Termin pobytu: maj 2023

Wszystko Ok.Ale….

Hotel nowy, jedzenie dobre tylko codzienne tankowanie cysterny przy hotelu od 7 rano zepsuło cały wypoczynek. Na prośbę o zmianę pokoju recepcjonistka powiedziała, że nic się nie da zrobić. Dopiero interwencja u rezydenta poskutkowała, że po trzech dniach pobytu zmienili nam pokój z pięknym widokiem. Pech chciał, że obok na balkonie było głośno, picie alkoholu do późna i czuć zapach palonych papierosów. Trudno to potrafię zrozumieć bo ludzie są na wakacjach.

3.0/6

ZBIGNIEW, LWÓWEK ŚLASKI 27.06.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Rozczarowanie

Niestety zawiedziony jestem pobytem w tym hotelu - uzasadnienie: 1. Obsługa w barach beznadziejna - wszystko robią z wielką łaską. Były sytuacje, że do stolika obsługa podchodziła po bardzo długim oczekiwaniu (w międzyczasie kilka razy zdążyli obsłużyć inne stoliki). 2. Animatorzy tragedia - jedynie animatorka prowadząca aqua aereobik była widoczna, pozostałych animatorów nie było widać (nie odbywały się zaplanowane zajęcia). Jedyny plus to wyżywienie.

2.0/6

Marcin, Czeladz 06.09.2022

Nieporozumienie

Po przylocie do hotelu przed godziną 10 zostaliśmy poinformowani , że pokoje nie są jeszcze gotowe i będą wydawane najszybciej jak to możliwe , ale nie później niż o godzinie 14 , bo wtedy co by się nie działo musimy mieć dostęp do niego . Z racji nocnego lotu wszyscy dość mocno byli zmęczeni , ale większość dostała pokoje tak czy tak dopiero ok . 13 . My ostatecznie dostaliśmy pokój o godzinie 15:50 po wielokrotnych upomnieniach i siedzeniu przy samej recepcji - mimo to Panie z recepcji absolutnie się nie przejmowały , bo ważniejsze były rozmowy między sobą . Jedzenie praktycznie w większości to samo codziennie , rezerwacje leżaków przy basenach jak na polskim morzem - blokowanie ręcznikami od 4 rano . Sam w sobie hotel wygląda ładnie , ale już sam początek zniszczył wrażenie całego wyjazdu .
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem