Opinie klientów o Chrysomare

5.4 /6
117 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.3
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Jakub, Bydgoszcz 09.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Opinia o hoteli

Hotel nowy, czysty, schludny. Ok 15 minut spacerem od lunaparku i 20 od portu. 3 baseny zewnetrze + 1 dziecięcy + 1 wewnętrzny. Atrakcji dla dzieci niewiele, ale były. Przylegająca plaża miejsca, woda brudna bo to zatoka. Możliwość wypożyczenia sprzętów do sportów wodnych. Sam hotel wielkości średniej, leżaki przy basenach caly czas dostępne. Krótkie kolejki, ale obłożenie hotelu też nie było za duże.

3.5/6

Joanna, Trzyciąż 18.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Przereklamowany

Tydzień temu wróciliśmy z Chrysomare. Hotel piękny jednak naszym zdaniem all inclusive słaby. Jedzenie monotonne, większość potraw powtarzana codziennie lub co dwa dni. Po zabraniu talerza nie dadzą Ci nowych sztućców bo przecież już zjadłeś, a nigdzie nie leżą dodatkowe. W barach drinki w cenie all inclusive, ale za te lepsze musisz doplacic. Leżaki podwójne zarezerwowane dla droższych pokoi lub możliwość wykupienia za 80euro na dzień. Basen tylko do 18. Naszym zdaniem płacisz za wygląd hotelu. Po 12 dniach jesteśmy trochę rozczarowani.

3.5/6

Marek, Piaseczno 19.05.2024
Termin pobytu: maj 2024

Rozczarowany.

Miał być pokój z widokiem na morze, nie był. Widok był na inny hotel Szkoda, że nie można załączyć fotografii.

3.0/6

JOANNA ZOFIA, ELBLĄG 24.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Rozczarowanie

Niestety spotkało nas wielkie rozczarowanie na samym początku po przyjeździe,tylko nie wiadomo kogo obwiniać hotel czy organizatora wypoczynku. Wylot z Polski o 00:40 przylot na miejsce i transport do hotelu to około 7.00 rano i od tej godziny do 15.00 było koczowanie w recepcji bo dopiero o tej godzinie dostaliśmy pokój i opaski . Cały dzień zmarnowany , to samo w dniu wylotu musieliśmy opuścić pokój o 11.00 zabrano nam już opaski i do 19.30 koczowanie w recepcji. Może trzeba pomyśleć o innych godzinach wylotu aby nie narażać nas na takie atrakcje. Taka sytuacja zaburzyła cały urok wypoczynku, który gdyby nie całe to zamieszanie byłby naprawdę super.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem