Opinie klientów o Marlita Beach Hotel & Apartments

5.1 /6
60 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.7
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Mariusz, Pszów 31.08.2018
Termin pobytu: lipiec 2018

Marlita Beach Hotel & Apartments

Hotel posiadał wg biura podrózy 5 słoneczek, co w domyśle można traktować jako 5 gwiazdek. W rzeczywistości kategoria hotelu to co najwyżej 3,5 gwiazdki (na hotelu brak informacji o posiadanej kategorii). W chwili obecnej hotel jest oferowany jako posiadający 4,5 słoneczka.

4.0/6

Edyta, Chełmek 09.10.2019

Hotel Marlita CYPR wrzesień 2019

Na największy plus: obsługa hotelowa, bardzo sympatyczni, pomocni ludzie. Jedzenie smaczne, śniadania monotonne, obiady dobre, kolacje najlepsze! (kuchnia włoska, japońska, ogromny wybór). Hotel położony bardzo blisko plaży. Cudowny widok przy śniadaniu! (na morze). Spokojna okolica, możliwość korzystania z aquaparku w hotelu obok. Pokój zasługuje na maksymalnie 3 uśmieszki (moim zdaniem wymaga odświeżenia, gruntownego przewietrzenia, czyszczenia, wymiany niektórych mebli; korytarze również do odświeżenia). Otoczenie hotelu: dużo basenów, klub dla dzieci, ładne krzewy i roślinność, dostęp do leżaków, animacje. Do poprawy również okolica kuchni i śmietniki, teren powinien być odgrodzony, powinno się tam bardziej zadbać o czystość. Ogólna ocena 4/6.

4.0/6

Anna, 01.10.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

KONIECZNY REMONT

Pobyt był by bardziej udanyny gbyby w pokoju nie śmierdziało grzybem. Ogólnie budynek, w którym nas zakwaterowano w całości kwalifikował się do generalnego remontu. Do firan i zasłon w oknach strach było dotykać. Oprócz tego w hotelu tym mieszkają uchodźcy, którzy robią wokół siebie dużo zamieszania. Jedzenie dość smaczne i zróżnicowane, do drinków nie żałują alkoholu. Obsługa pomocna i sympatyczna. W recepcji pracuje bardzo miła Polka. Do plaży bardzo blisko, wystarczy przejść przez uliczkę. Baseny i teren wokół nich dość czyste i zadbane.

4.0/6

Monika 21.07.2021

Mieszane uczucia

Zacznę od plusów: hotel położony jest tuż przy ładnej plaży żwirkowej, piaszczysta plaża znajduje się w bliskiej odległości (idąc w lewo). Do centrum rozrywkowego miasteczka można dojść (w prawo) promenadą w ok. 15 minut. Hotel jest trochę na uboczu, ale dzięki temu nie ma tłoku na plaży. W pobliżu jest kilka sklepów i restauracji. Sam hotel składa się z kilku budynków, z których roztacza się widok na morze. Dla rodziny 2+2 rainbow oferuje apartament (salon z aneksem kuchennym i osobną sypialnią). Aneks jest słabo wyposażony w przybory kuchenne, ale jest mikrofalówka i toster. Klimatyzacja w cenie, działa. Czystość ok, sprzątanie również. Jedzenie bardzo dobre, kolacje tematyczne, śniadania jak chyba wszędzie monotonne, ale wybór jest, więc każdy znalazł coś dla siebie. Recepcja bez zarzutu, bardzo pomocna pani recepcjonistka :-) Basen w porządku. A teraz minusy: hotel w okresie, w którym byliśmy miał na nasze oko obłożenie ok.30% więc w restauracji nie powinno być żadnych problemów, ale niestety były...Napoje do obiadu i kolacji podaje obsługa, której było, aż za dużo na talu gości. Jednak mimo tego ignorowała klientów, nie podchodziła, zajmowała się rozmowami między sobą. Totalna ignorancja!!! Można było zjeść cały posiłek i nic. Mimo zwracania uwagi nie było poprawy. Drugim minusem była awaria, a raczej czas jej usunięcia. Wieczorem nie mogliśmy wejść do pokoju przez co dostaliśmy inny pokój. Bez dostępu do naszych rzeczy musieliśmy sobie poradzić. Rano po ponagleniu ktoś zmienił w końcu baterie w zamku. Jednak tak wydaje się prostą rzecz powinno naprawiać się szybciej, zwłaszcza, że czasami dostęp do własnych rzeczy jest bardzo istotny np. gdy się jedzie na lotnisko lub wycieczkę. Trzecim minusem jest dostęp do aquaparku w hotelu Anastasia, trzeba było trochę poczekać (sprawdzanie prawie na każdym kroku kto do czego ma prawo przy all.), aby tam wejść, a napoje przy basenie i tak były dodatkowo płatne.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem