Opinie klientów o Tsokkos Protaras Beach Hotel

5.0 /6
39 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.6
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.6
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Michal G. 19.06.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Nie zasługuje na 4*, a nawet 3*...

+ Bardzo dobra lokalizacja. - Pokoje standardowe jak z prl.Dramat. - 21 wiek i hotel niby 4* a codziennie czerstwe pieczywo... - Śniadania słabe .

4.5/6

MAGDALENA 04.06.2024
Termin pobytu: maj 2024

Bardzo dobry

Super miejsce, blisko plaży, hotel zadbany, czyste pokoje, miła obsługa, jedzenie ok, blisko bary, sklepy, restauracje.

4.5/6

Joanna, Częstochowa 21.09.2015

Sympatyczny pobyt

Hotel bardzo dobrze położony- blisko plaży i centrum, a mimo to spokój. Pokój niezbyt duży, ale nowocześnie urządzony. Widok- w zależności gdzie się patrzyło- w dalszej perspektywie morze, baseny- tuż przy balkonie - śmietnik (na plus, że nie śmierdziało). Dla tych co lubią posiedzieć na balkonie to niewątpliwie minus. My mieszkaliśmy na pierwszym piętrze i bardzo mnie to drażniło. Pokój sprzątany codziennie, ale widoczne niedociągnięcia w hallu (miejscami poplamiona wykładzina itp.). Łazienka mała, ale wystarczająca i ładnie wykończona. Basen duży, nie ma potrzeby wcześniejszego rezerwowania leżaków- zawsze coś się znalazło. Plaża piaszczysta, niedaleko położona. Jedzenie- w porządku, dość duży wybór- chociaż my z synem "ciągnęliśmy" głównie na kurczakach, pyszne arbuzy i melony :) oraz desery. Animacji prawie brak, chociaż jak dla mnie to plus. Dużo Rosjan i Anglików, Polaków niewielu. Brak rozrywek dla dzieci.Największym plusem jest lokalizacja i duży basen. Polecam osobom średnio wymagającym.

4.0/6

Piotr, Szczecin 10.10.2016

Udany pobyt ale...

Jeśli w tym hotelu traficie do pokoju w nowym budynku - jest OK. Jeśli natomiast dostaniecie pokój w starym budynku... Brud, rozpadające się meble, szpary w drzwiach takie, że można włożyć palec, instalacja elektryczna w fatalnym stanie, włączniki świateł ledwo się trzymają, korzystanie z łazienki grozi nabawieniem się jakiejś choroby tropikalnej. Zasłony pochlapane farbą, pościel cała w plamach. Po prostu masakra! Dla zainteresowanych mogę przesłać zdjęcią na mail. Na szczęście udało się nam zamienić pokój drugiego dnia i dostaliśmy normalną, czystą dwójkę w nowym budynku. Najgorsze było skandaliczne zachowanie rezydentki, która zamiast udzielić wsparcia albo nie odbierała telefonu w ogóle albo wysyłała zdawkowe sms-y. Sugestia dla Rainbow: nie zatrudniajcie niekompetentnych ludzi, którzy kompletnie nie czują żadnej odpowiedzialności i zachowują się jak młodociane gnojki. Albo ich uświadomcie, że są zatrudnieni przez biuro, które zarabia na turystach, którzy czasem muszą z pomocy rezydenta skorzystać. Nie mam ochoty się rozpisywać o szczegółach sytuacji ale następnym razem nie będę tracił czasu na kontakt z tak zwanym rezydentem tylko od razu zarezerwuję pokój w sąsiednim hotelu i wyślę fakturę do Rainbow. Pomijając powyższe "atrakcje": plaża bliziutko, duży basen hotelowy plus dwa mniejsze, bez problemu można było znaleźc wolne leżaki przy basenie każdego dnia. Basen czysty, sprzątany codziennie. Dużo Rosjan ale spokojnych w przeciwieństwie do brytyjskiego bydła drącego pijane gęby. Bogate all-inclusive, drinki i napoje przyzwoitej jakości. Animacje - żenada, w zasadzie tylko dla dzieci. Fajne punkty ze sportami wodnymi blisko hotelu - parasailing (polecamy !), narty wodne, skutery, itd. Największy plus hotelu to jedzenie: po prostu pyszne i duży wybór wszystkiego (może poza śniadaniami). Fantastyczna obsługa i pomoc menadżera restauracji - pan Demetris Paschali wkłada naprawdę serce w ten biznes. Z resztą cała obsługa była bardzo miła i pomocna przez cały nasz pobyt. Od wspomnianego wyżej pana wiemy, że od 2017 roku hotel będzie kompletnie odnowiony, z nowymi pokojami, basenami i dwiema nowymi restauracjami. Kto wie, może wrócimy.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem