Opinie klientów o Iberostar Costa Dorada

5.3 /6
128 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.2
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Sylwia, Warszawa 10.03.2021

Fajny wyjazd w czasach zarazy

Hotel przyjemny, bardzo blisko plaży. Piękny ogród z flamingami i pawiami. Obsługa zawsze uśmiechnięta i pomocna. Niestety codziennie brakowało szampana. Jedzenie nawet niezłe i całkiem spory wybór. Hotel przestrzegał wszystkich zasad sanitarnych i gdyby nie maseczki, to byłoby prawie jak za czasów sprzed pandemii.

4.0/6

ALEKSANDRA, Warszawa 21.09.2021

Lekkie rozczarowanie

Hotel przeciętny. Zdecydowanie nie dałabym mu 5 gwiazdek. Pokoje stare, dawno nie odnawiane. Wszędzie bardzo czysto. Restauracja stara, zniszczone krzesła i stoły odmalowane olejną farbą. Jedzenie smaczne, mało urozmaicone. Warto pójść na kolację do japońskiej i meksykańskiej restauracji. Basen nie jest filtrowany, czyszczą go sitkiem na kiju, a wiec na dnie możecie natknąć się na puste plastikowe kubki i wszystko co spadnie z drzew. Leżaków jest zawsze pod dostatkiem. Bar w basenie nieczynny, straszy pustymi półkami na alkohol i wiszącymi nalewakami do piwa. Ogród bardzo ładny (w końcu to Dominikana). Plaża taka trochę opuszczona. Nic się na niej nie dzieje, dużo glonów których nikt nie sprząta. Nie ma gdzie pójść na spacer plażą, bo dookoła nic nie ma. Podobno jest to jeden z najlepszych resortów w tym regionie...... Sieć Iberostar zawsze kojarzyła mi się z jakością, której tu zdecydowanie brakuje. Zapłaciliśmy ponad 27tys za 9 dni/2 dorosłych +3 dzieci, co wydaje mi się zbyt wysoką kwotą za taki standard, w tak słabej okolicy. Ostatnia sprawa: rezydentka Pani Kasia pojawiła się tylko raz w hotelu na spotkaniu informacyjnym i zajęła się głównie wciskaniem nam wycieczek. Byłam z nią na 1 wycieczce i obsługiwała jednocześnie 2 autokary, przesiadając się do nas co jakiś czas. Czyli niewiele się dowiedzieliśmy. Pamiętajcie aby zabrać dolary i kartę płatniczą. My wzięliśmy euro i odmawiali przyjęcia tej waluty, lub przeliczali bardzo niekorzystnie. I ostatnia rada, jeśli chcecie zobaczyć tą bajeczną Dominikanę to jedźcie w inny region wyspy (Punta Cana lub Samana).

4.0/6

Dominikana grudzień 2020 26.07.2022

Iberostar Dominikana grudzień 2020

Hotel obniżył standard w stosunku do roku 2013 znacznie. Restauracje tematyczne zamknięte (brak informacji od Rainbow o tym), tylko pokaz kuchni japońskiej (smaczne jedzenie, dobry pokaz), jedzenie monotonne, nieurozmaicone, brak owoców morza, niewiele ryb, słaby serwis

4.0/6

Lilianna 02.04.2024
Termin pobytu: marzec 2024

ocena pobytu

ośrodek bardzo poprawny, profesjonalna obsługa na bardzo wysokim poziomie, plaża piaszczysta, zadbana, barki oferujące poprawnie przygotowane drinki, całość ok
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem