Opinie klientów o Bahia Principe Grand El Portillo

5.6 /6
78 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.8
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
4.0
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Marlena, --- 27.12.2022
Termin pobytu: listopad 2022

cudowna Samana

W hotelu jestem drugi raz.Po remoncie jest poprawa.Pokój {junior suita}raczej nie remontowany,ale wygodny chociaż 5 gwiazdek to chyba nie jest.Obsługa w barach bardzo powolna i niestety wciskająca napoje miernej jakości.Stale brakowało dominikańskich rumów co jest trochę dziwne.Wiele razy byłam na Dominikanie i się z tym nie spotkałam. Barmani są zmanierowani i przy ich obsłudze wyczuwa się rodzaj obowiązku a nie radości z wykonywaj pracy.Wierzcie mi że w innych miejscach podchodziłam do baru z radością a tutaj zmuszałam się .zeby o coś poprosić Jedzenie raczej przeciętne a zdobycie czarnej herbaty to wielokrotnie był wyczyn. Zabierałam swoją herbatę -wodę dało się zamówić choć nie była zawsze gorąca. Plaza cudowna z możliwością długich spacerów do prawie odludnych miejsc.Bardzo dobry kontakt z rezydentem.Te kilka gorzkich słów nie zmieni oczywiście innych wspaniałych wrażeń z pobytu w tym cudownym miejscu ,które serdecznie polecam

5.0/6

J.sieciarz 18.04.2019

Rezydent

W autobusie przed wyjazdem do hotelu zostaliśmy poinformowani że hotel jest zbyt daleko i że w związku z tym nie będzie tam przyjeżdżał rezydent. Powinno być to wpisane w ofercie. Nie ma...

5.0/6

Przemysław, Kraków 02.01.2020

leniwy wypoczynek

Długie spacery po plaży, piękne widoki i dobry hotel. Bałem się , że nie wytrzymam lenistwa przez 11 dni ale udało się ;) Hotel położony raczej na odludziu. 80 % gości to Kanadyjczycy. Jedzenie bardzo dobre. Restauracje a'la carte pozytywnie zaskakują poza włoskim Portofino, na które szkoda czasu. Standard pokoju jest przyzwoity natomiast łazienka negatywnie zaskakuje. Trzeba przymknąć oko na czystość i wtedy jest OK. Może poza ręcznikami, które bardziej przypominają szmaty do podłogi. Plaża hotelowa raczej "ciasna" wypełniona leżakami ustawionymi pomiędzy palmami. Na szczęście plaże obok hotelu praktycznie puste,tylko czasem spotkać można spacerowiczów lub kite'owców. Na terenie hotelu znajdują się sklepiki, w których można kupić pamiątki taniej niż na lotnisku. Animacje na różnym poziomie - genialny występ cyrkowców i bardzo słabe występy tancerzy. Mały wybór wycieczek z tego hotelu - zdecydowałem się na wodospad El Limon. Jazda konna w gumowcach i skarpetach piłkarskich, na siodle zrobionym z kawałka piankowego materaca i czegoś co wygląda jak dywanik łazienkowy - niezapomniane przeżycie. Po urlopie pozostały miłe wspomnienia, duży zasób energii i dwa kilogramy nadwagi.

5.0/6

Marzena, Wrocław 16.04.2019

Samana-luty2019

Pobyt generalnie udany. Pokoje - wybraliśmy taki o podwyższonym standardzie wygodne, dość duże. Hotel dość rozległy - jeżdzą meleksy i podwożą. Łazienka z wanną (nie do wykorzystania z powodu słabej czystości) i osobnym prysznicem. Sprzątanie takie sobie. Pokoje wyposażone w klimatyzator i wiatrak sufitowy. Pomimo tego w pokoju nieprzyjemny zapach wilgoci - taki klimat. Ale nie w pokoju spędza się czas. Lobby, bary, baseny OK. Formula all i restauracje całkiem dobre (szczególnie warta polecenia brazylijska i rybna). Plaża i roślinność wspaniała!!!!! Obsługa miła i pomocna. Wieczorne pokazy/koncerty całkiem przyjemne. Leżaki niestety rano rezerwowane, ale jest ich dość dużo, ręczniki można wymieniac codziennie. Woda w oceanie trochę chłodna, czysta, można snorkować, w basenach woda bardzo przyjemna. Jest osobny basen dla dzieci w oddalonej części hotelu, więc generalnie nie dokuczają na basenie głównym. W hotelu jest sklepik z pamiątkami i podstawowymi produktami np przeciw komarom. Uwaga: hotel bez polskojęzycznej opieki rezydenta oraz wycieczki fakultatywne też w językach obcych. Niestety komary dokuczają, trzeba wziąć repelenty. Rezydent Jose (jęz. angielski) komunikatywny i pomocny. Długi i męczący transfer do hotelu - około 4 godziny. Trzeba to wziąć pod uwagę.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem