Opinie klientów o Senator Puerto Plata Spa Resort

5.0 /6
559 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.6
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.2
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Maciej, Łódź 01.07.2021

Odradzam każdemu

Problemy z hotelem od samego przyjazdu, kilka razy trzeba było chodzić do hotelu obok, bo karty do pokoju nie działały, brak wody w 5 gwiazdkowym hotelu, po naprawie przez 3 dni tylko zimna. Zmieniliśmy pokój za dopłatą by mieć bieżącą, ciepłą wodę jednak nie było co na to liczyć. Wody nadal brak. Jedzenie w hotelu, do którego musieliśmy chodzić tragiczne. Na kolacje był problem się umówić, bo obsługa pozostawiała wiele do życzenia, interweniować musiał rezydent. Nie rozumiem jak można sprzedawać wycieczki do hotelu, który nie ma podstaw typu ciepła woda czy napięcie w gniazdkach i teoretycznie jest nieczynny. Drinki przy barze średnie, podane w małych plastikowych kubkach, nie było nawet miejsca by posiedzieć wieczorem, bo o 20 zgaszone były światła na całym obiekcie, a w PlayaBachata przeludnienie, wiec miejsca nawet nie było. Mimo 5 gwiazdkowego hotelu luksusów nie oczekiwaliśmy, a brak bieżącej wody to skandal. Jedynym plusem był fajny kompleks basenów w Senatorze, ale no nie tylko dla basenów jedzie się na wakacje. Odradzam!

2.5/6

EWA ADRIANA, BYDGOSZCZ 06.02.2024
Termin pobytu: styczeń 2024

Gdzie ten luksus?

Osobiście nie polecamy. Pokoje syf. Wszystko stare, zniszczone i brudne. Półki w szufladach obdarte i pozarywane. Nie do użytku. Pajęczyny i ogólny brud. Łazienkę nam posprzątali na drugi dzień pobytu. Woda pod prysznicem ledwo letnia. Jeśli to jest jeden z najbardziej luksusowych hoteli w ofercie to aż strach pomysleć jak wyglądają te mniej luksusowe. Hotel 5 gwiazdek a w łazience ani szamponu ani balsamu, 2 duże ręczniki i jeden mały, klimatyzacja tak stara, że nawet nie szło ustawić temperatury. Wolnych leżaków nie było już o 8 rana ale za to ręczniki plażowe pojawiały się dopiero ok. 10-tej. Plaża bardzo średnia. Kuchnia dobra, duży wybór jedzenia. To, że odnowione jest lobby i trzy budynki gdzie za zmianę pokoju trzeba dopłacić 800 dolarów i to jak ma się szczęście to nie znaczy, że hotel zasługuje na 5 gwiazdek. Maks 3 gwiazdki i wyjazd absolutnie nie był wart swoje ceny. Radzę szukać innych kierunków bo za tą cenę naprawdę można jechać w piękne miejsca i cieszyć się luksusem. Rezydentka p. Eliza od samego początku do końca nie była zainteresowana pomocą. Wszyscy sami się musieli meldować, kto jak umiał a jak nie umiał to inni Turyści pomagali. Brak słów. Plus, że biuro podróży w Polsce cały czas było w kontakcie. Dziewczyny pomagały i odpisywały na bieżąco.

2.5/6

Izabela 20.02.2024
Termin pobytu: styczeń 2024

Hotel na pewno nie 5*

Pokoje hotelowe stare, brudne i zniszczone.Klapa na toalecie przez dwa tygodnie wisiała na jednej śrubie,drzwi w toalecie brudne i oblepione ,lodówka klejąca chyba od wylanej przez poprzednich gości coli.Miejsc przy basenie dużo, ale brak wystarczającej ilości leżaków, to samo na plaży.Jedzenie średnie, drinki na lokalnych alkoholach.Panie w recepcji mało przyjazne, zajęte rozmową przez telefon lub pisaniem na komunikatorach.Wielki plus za uprzejmość dla obsługi w restauracji głównej i w barze w restauracji przy basenie. To był nasz pierwszy pobyt na Puerto Plata i na pewno ostatni......Zdecydowanie hotelu nie polecamy:(

2.0/6

Aleksandra Wioletta, Kraków 20.01.2024
Termin pobytu: styczeń 2024

pobyt na Dominikanie

Dominikana to piękny kraj, hotel nie spełniał zarówno moich jak i partnera oczekiwań. pokoje czyste aczkolwiek wymagające odnowienia. pęknięty zlew w łazience i prysznic bez ciśnienia wody w którym ledwo można było umyć włosy. bardzo częsty brak ciepłej wody. w hotelowej restauracji sfermentowane owoce. dodatkowy minus to brak prądu, rozumiem że się to zdarza aczkolwiek problem trwał prawie 2 dni co za tym idzie brak wody internetu i światła ( 5 razy) plaża piękna basen również fantastyczny. brak coli zero i częsty brak danego alkoholu. jeśli ktoś chce usiąść w restauracji z lepszym widokiem na ocean są niedostępne ponieważ są one tylko za dodatkową opłatą. w restauracji często brudne talerze. jak i obsługa w restauracji obsługuje najpierw osoby zostawiające napiwki tzn. obsługa bez kolejki. raz przy śniadaniu (40 minut) czekałam na kawę o którą poprosiłam niestety jej nie dostałam. pracownicy hotelu 80% nie rozmawia po angielsku.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem