Opinie klientów o Egzotyka Light - Kuba - Varadero

4.8 /6
122 
opinie
Intensywność programu
4.2
Obsługa hotelowa
5.0
Pilot
5.1
Plaża
5.2
Pokój
4.1
Położenie i okolica
5.2
Program wycieczki
5.0
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.5
Transport
5.4
Wyżywienie
4.4
Zakwaterowanie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Paula 03.02.2024
Termin pobytu: styczeń 2024

Wspaniała Kuba

Nasz wyjazd przebiegł zgodnie z planem. Od początku czyli - lotniska, samolot był o czasie i zapowiedzią, że będzie to LOT. Po przyjemnej podróży przywitała nas piękna pogoda na miejscu. Hotel zasługuje na 3*, może naciągane 4*. Podobno trafiliśmy na „kiepski okres” na Kubie.. jedzenie było dość średnie i dużo rzeczy brakowało. Mieliśmy tego świadomość - oczywiście. Ale nie w takim stopniu :) Ogólny stan hotelu, pozostawiał dużo do życzenia. Obsługa miła, mniej uprzejma na recepcji. Tam liczy się głównie gość z Rosji. Reszta musi poczekać😀 Rezydentki na miejscu wspaniałe, do dyspozycji gości, rozwiążą każdy problem. Przewodniczki na wycieczkach super, zwłaszcza Pani Ola, potężna wiedza i zaangażowanie!! Gdyby nie jakość jedzenia i stan hotelu, dałabym 6, ale niestety :)) Pozostał nam lekki niedosyt po Hawanie, kolejnym razem skorzystalibyśmy z wycieczki dwudniowej! 115€ dopłaty na miejscu, też nie jest wytłumaczone za co. W opisie niby jest wyszczególnione. Niestety na miejscu, chociażby nie zwiedzaliśmy niczego w środku… Czyli tak jakbyśmy w Egzotyce light mieli opłate za jedną wycieczkę fakultatywną, a ta druga płatna na miejscu. Nie umiem sobie inaczej tego wytłumaczyć 😛 Polecamy, ale gdybyśmy się zasugerowali opiniami gości z poprzednich miesięcy, można było wybrać „lepszy” hotel 🙂

5.0/6

Michał Krzysztof, Toruń 23.12.2023
Termin pobytu: grudzień 2023

Kuba egzotyka lajt

Wiedziałem czego można się było spodziewać więc się nie zawiodłem... ;p Nie ważne, w którym momencie zrobisz zdjęcie, Kuba sprawi, że będzie to świetne ujęcie... Reset dla głowy - gwarantowany... ;) Uczta dla oczu, dla języka mniej. Jeżeli się zdecydujesz na ten kierunek to koniecznie weź swój ulubiony keczup ze sobą... Nie ma za co... 😉

4.5/6

PRZEMYSLAW, BIELSKO-BIALA 19.11.2023
Termin pobytu: listopad 2023

Mieszane uczucia

Hotel w porządku, praktycznie brak animacji, jedzenie dobre. Podstawowy minus -beznadziejny samolot - przerośnięty czarter z twardymi siedzeniami nadający się na krótkie trasy a nie na lot długodystansowy.

4.5/6

Adam, Warszawa 16.02.2024
Termin pobytu: styczeń 2024

mimo wszystko warto pojechać

Wylot z Warszawy miał miejsce 8h10' później w stosunku do planu (awaria samolotu) i ani Rainbow ani przewoźnik (hiszpańskie linie Plus Ultra) ani razu nie przysłali żadnej informacji mailowej czy SMS o kolejnych opóźnieniach, a mogliśmy czekać na wylot w domu bo mamy dość blisko do lotniska. Dostaliśmy dwukrotnie vouchery na posiłki ale to i tak nie rekompensuje w sumie 11 godzin na lotnisku i pół dnia mniej na Kubie. Hotel niby 5* ale w Polsce nie wiem czy dostałby 2*. Jak już dotarliśmy w środku nocy do pokoju to był 1 ręcznik na 2 osoby i brak ciepłej wody. Dopiero na drugi dzień po mojej interwencji przyszedł pracownik i odkręcił zawór ciepłej wody w ukrytej wnęce. Zawór przeciekał i kolejnego dnia go wymieniali bo zalało łazienkę. Ręcznik dodali po mojej interwencji i ani razu przez cały pobyt nie były zmieniane, tak samo jak pościel. Pokój został 1x posprzątany w ciągu tygodnia pobytu (sprawdzone doświadczalnie przez widoczne rozsypanie kawy koło stołu). W ubikacji brak szczotki WC. Zamek w drzwiach na kartę nie był przykręcony i wypadały baterie przez co trzeba było kombinować za każdym wejściem do pokoju żeby drzwi się otworzyły. Drzwi na balkon miały zepsuty zamek i były zamykane na łańcuch i trudno było je przesunąć. Na plus - był działający sejf i żelazko z deską, choć jego działania akurat nie sprawdziliśmy. Widok z okna ładny na piękny i dobrze utrzymany teren hotelu - to trzeba przyznać na plus. Ogólnie jesteśmy zadowoleni z pobytu bo naszym celem było odpocząć w cieple, poopalać się, popływać i jeszcze coś zobaczyć - Hawanę i Morze Karaibskie. To wszystko się udało mimo nie nie najlepszej pogody (tak trafiliśmy - na to nikt nie ma wpływu, więc nie mamy pretensji), ale znacznie opóźniony wylot, brak jakiejkolwiek informacji ze strony Rainbow i brak podstawowych rzeczy w pokoju jak ręczniki i ciepła woda to coś, co nie powinno mieć miejsca.
118192031
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem