Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
6.0/6
Ryszard, Jelenia Góra 19.06.2022
Hotel na piątkę
Bardzo dobry hotel. Myślę, że jeden z lepszych, greckich w ofercie Rainbow. Infrastruktura przystosowana pod wypoczynek. Pokoje bez zarzutu. Duże, jasne, dobrze wyposażone i sprzątane codziennie, z wymianą ręczników i uzupełnianiem barku. Bardzo miła i profesjonalna obsługa, która zawsze z uśmiechem na twarzy jest do dyspozycji gości. Trzy nieregularne baseny: dla dzieci, rodzinny i dla dorosłych . Woda w basenach dwa razy dziennie była sprawdzana i nie tylko pod kątem temperatury wody. Plaża dosyć wąska, na bieżąco sprzątana wskazane buty do pływania, gdyż prze brzegu jest trochę drobnych kamieni. Wyżywienie w hotelowej restauracji, to pełen róg obfitości. Nie ma sensu się rozpisywać, bo każdy znajdzie coś dla siebie. Wszystko jest smaczne i na bieżąco uzupełniane. Obsługa bardzo miła i sprawna. W obiekcie są czynne trzy bary czynne do późna w nocy, które oferują nie tylko napoje serwowane z oryginalnych opakowań, ale też przekąski. Jedynie czego zabrakło, to brak atrakcji wodnych dla dzieci. Jednak te są obok, w sąsiednim hotelu, więc można się przespacerować. Hotel godny polecenia i według mnie zbyt skromnie opisany przez biuro. Ja gorąco polecam.
6.0/6
IZABELA, GDANSK 23.09.2021
Hotel przerósł nasze oczekiwania:)
Byliśmy w hotelu 7 dni w opcji Ultra All Inclusiv, po zakończonej wycieczce objazdowej po Grecji. Czas pobytu obejmował druga połowę września 2021 czyli czas pandemii. Ponieważ jesteśmy wieloletnimi podróżnikami i bywalcami w hotelach 5cio gwiazdkowych staramy się być obiektywni i temu hotelowi za działalność, czystość, posiłki, drinki i rozrywkę w okresie pandemii śmiało dajemy 6 gwiazdek. Jak powszechnie wiadomo czas pandemii spowodował obniżenie poziomu usług hotelarskich z wiadomych względów. W Istion Club zastaliśmy jedzenie bardzo różnorodne od wegetariańskiego, bezglutenowego, lokalnej i międzynarodowej kuchni do tematycznych wieczorów i całej masy owoców morza - przy zachowaniu ładu sanitarnego. Żadnego oszczędzania kosztem klienta. Różnorodność, ilość i smakowita jakość posiłków zmuszała nas do ograniczania się aby nie nabrać dodatkowej masy kilogramów:)))) Drinki pyszne na bazie międzynarodowych alkoholi. Lodówka w pokoju uzupełniana, zgodnie z ofertą co drugi dzień (napoje w puszkach, woda, soczki dla dzieci, piwo). Obsługa przemiła, o wysokiej kulturze i zawsze z atencją do gości. Plaża sprzątana codziennie a leżaki były przypisane od początku do końca pobytu każdemu gościowy, co uważamy za bardzo dobre rozwiązanie. Codziennie czekały na nas łóżka plażowe z czystymi ręcznikami. Przez cały pobyt w hotelu mieliśmy poczucie, że jesteśmy wśród bliskich nam osób bo taką, miłą atmosferę tworzył personel hotelu - z przyjemnością tam wrócimy i szczerze polecamy:)))