Opinie klientów o Playacanela

5.0 /6
264 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.5
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Kamyczkowa 29.05.2014

Costa de la Luz tak,ale nie ten hotel

Hotel w bardzo małej,spokojnej miejscowości Punta del Moral.W maju otwarte tylko 2 sklepy spożywcze i dość drogo.Po zakupy należy wybrać się autobusem do Ayamonte.Apartamenty i nieliczne hotele stoją jeszcze puste. Plaża szeroka,piękna i prawie pusta. Ładna architektura.

2.0/6

Alicja, Świdnica 16.05.2019

Nie dla rodzin z dziećmi

Odwiedziliśmy hotel na początku maja. Warto zaznaczyć ze w ofercie firmy Rainbow nie ma pokoi rodzinnych czyli sypialnia+ oddzielny pokój dzienny z rozkładana sofą, łazienka i aneks kuchenny. Dowiedzieliśmy się o tym dopiero od rezydentki będąc już na miejscu. Kupując ofertę wybraliśmy wariat z większym pokojem ponieważ jechaliśmy z dwójka dzieci i babcią. Na miejscu okazało się ze pokój za który dopłacaliśmy nie różnił się niczym od pokoju standardowego a jedynie szerokością jednego łóżka typu King size. Przypominam ze ten pokój był sprzedamy jako dostępny dla 3 dorosłych osób + dziecka + niemowlę ( z tym ze niemowlę dostało łóżeczko ). Na szczęście hotel zaoferował nam duży pokój rodzinny, oczywiście za dodatkowa opłata 15 euro/dzień. Nie zmienia to jednak faktu ze poczuliśmy sie oszukani, a już na pewno wprowadzeni w błąd przez biuro podróży. Jeśli chodzi o sam hotel, nie polecamy dla rodzin z dziećmi, plac zabaw na terenie hotelu to jedna huśtawka ( dla dzieci umiejących się samodzielnie huśtać- deseczka ) oraz zjeżdżalnia. Po terenie biegał kot, na placu zabaw natknęliśmy się pechowo na jego odchody! Co jest niedopuszczalne w takim miejscu! Wykupiliśmy dodatkowo opcje All inclusive żeby mieć nieograniczony dostęp do jedzenia, z małymi dziećmi jest to duże ułatwienie. Między posiłkami miały być dostępne przekąski- niestety nie było. Należy zaznaczyć ze oferta All inclusive nie obejmuje również większości drinków (przykladowo mohito, caipirinia były za dodatkowa opłatą). Odnieśliśmy wrażenie (i nie tylko my ale również inni goście hotelowi z którymi wymienialiśmy opinie ze opcja All inclusive zapewnia jedynie „darmowe” napoje do kolacji i obiadu. W pokoju dostępny jest sejf- również za dodatkowa opłata 5 euro/ dzień. Hotel nie stosuje opasek na rękę dla gości, dlatego każdorazowo zamawiając u kelnera napoje do obiadu proszeni byliśmy o kartę od pokoju która była sprawdzana czy jesteśmy All inclusive czy nie, dla nas to było uciążliwe gdyż oboje z mężem musielismy mieć karty zawsze przy sobie.

2.0/6

Adam, Warszawa 23.05.2019

Zapach Playacanela ;-)

Hotel odwiedziliśmy w maju 2019 roku. Znajomość sieci PLAYA była zachętą do rezerwacji pobytu. Niestety, jest to chyba najsłabszy z oferty hotel, a na pewno nie zasługujący na 4,0 lub 4,5 gwiazdki! Zachowane są pewne normy hiszpańskiej firmy, ale większość niestety dawno odeszło!

2.0/6

Anita 16.09.2016
Termin pobytu: maj 2017

Nie wiem skąd tyle pozytywnych opinii

Wybierając miejsce na urlop i hotel czytałam opinie o powyższym hotelu na stronie rainbowtours, zobaczyłam same superlatywy i jedną naprawdę złą opinię i teraz po powrocie wiem, że ta zła opinia to jedyna prawdziwa i oddająca rzeczywistość. Pierwsze wrażenie po podjechaniu pod hotel i wejściu do recepcji - jest ok, może bez zachwytu, ale może być. Potem zrobiło się już tylko gorzej. To co nas uderza po wejściu do pokoju to przeraźliwy SMRÓD z kanalizacji!!! Dopadamy okien, otwieramy i uff można odetchnąć. Ale to tylko pozory - na balkonie również smierdzi okrutnie tym razem uryną. No cóż nie zaczęło się najlepiej, ale nie psujmy sobie urlopu. W recepcji miły pan mówi, że o tej porze (jest około 1 w nocy) to już nic nie może zrobić i musimy czekać do rana. No trudno, nie będę odgrywać Reytana w recepcji, może jakoś wytrzymamy. Smród nie daje nam spać więc dość wcześniej udajemy się do recepcji, gdzie oczywiście nikt nie wie o nocnej obietnicy zmiany pokoju, ale obiecują coś zrobić, ale najpierw musimy zwolnić pokój. Po 2 godz oczekiwania udaje się dostać nowy pokój, w którym ku naszej radości smierdzi już tylko w łazience. Daliśmy radę, na szczęście to był tylko tydzień pobytu. Hotel na pewno nie zasługuje na te 4*. Wystarczy dla mało wymagających. Nie polecam pobytu w tym miejscu osobom lubiącym jakieś rozrywki, bo w okolicy tego nie uświadczą, w hotelu też nie. My na pewno do tego hotelu nie wrócimy.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem