Opinie klientów o Playamarina

5.3 /6
23 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.6
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.6
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.5
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.5/6

Justyna 21.06.2018
Termin pobytu: lipiec 2018

Polecam

Polecam hotel, przemiła obsługa czyste pokoje, ręczniki wymieniane kiedy tylko prosiliśmy, nigdy nie było z tym problemu. Opcja hb jak to w większości hoteli standardowa, każdy znajdzie coś sobie do zjedzenia a nie obrzerania się. Okolica bardo ładna, spokojna, dla osób ceniących wyciczone miejsca. Byliśmy na poczatku czerwca więc troche pochmurnie. Pobyt bardzo udany.

5.5/6

gisela 06.06.2018

Odpoczynek w ciszy z pięknymi widokami

Wybraliśmy się tutaj na przełomie maja i czerwca, pogoda nie rozpieszczała, było trochę pochmurno i wiał dość zimny wiatr, ale miejsce jest pełne uroku i w sam raz na odpoczynek. Polecam osobom szukającym odpoczynku w ciszy.

5.0/6

S 11.10.2019

Cudowna Playacanela

Nasz hotel został zamieniony. Na lotnisku po przylocie poinformowano nas o zamianie i zostaliśmy skierowani do sąsiedniego hotelu - Playacanela. Jednak hotele wyglądają bardzo podobnie, więc nie stanowio to dla nas problemu.

5.0/6

Grzegorz, Rogoźnik 18.07.2019

Spokojne, hiszpańskie wybrzeże w niezłym hotelu

Przede wszystkim nie spodziewałem się, że w Hiszpanii istnieją miejsca, w których może być tak spokojnie. Bardzo, bardzo szeroka i długa (7km) piękna piaszczysta plaża wyglądała na opuszczoną. Więc naprawdę można na niej poszaleć. Z resztą cała miejscowość (Isla Canela) to małe miasteczko, w którym są głównie hotele i apartamentowce. W naszym przypadku (wyjazd z dziećmi) było nam to bardzo na rękę, ale jak ktoś oczekuję miejsc do imprezowania, to może być ciężko. Hotel PLUSY: stosunkowo niewielki więc przemieszcza się po nim bardzo sprawnie. Bardzo dobrze usytuowany - przy samej plaży (30m wydm do pokonania) i deptaku. Przepyszne jedzenie jeśli ktoś jest fanem owoców morza, bo są one serwowane na każdy posiłek. Przemiła obsługa - zawsze uśmiechnięta i pomocna mimo problemów z językiem angielskim (ale nie było sytuacji, żebyśmy się z kimś nie dogadali). All Inclusive - wszystko lane ze szkła (napoje), alkohol markowy, w cenie również lody, chipsy, orzeszki, oliwki itp. Fajny basen (nie za duży, nie za mały, z ciepłą wodą + jacuzzi). Na basenie zawsze dostępne leżaki, nikt się nie bawi w tzw. "rezerwowanie". Dla dzieciaków 2 zjeżdżalnie + miniclub (ale tylko w języku hiszpańskim).Super deptak wzdłuż morza (7km), którym spokojnie można pospacerować/pobiegać/pojeździć na rowerze etc. Hotel MINUSY - pokoje takie sobie, czyste, schludne, ale za tydzień nie będę pamiętał nawet jak wyglądały. Skrzypiące łóżka. Winda - są 2, z czego jedna się notorycznie psuła (łącznie z tym, że zacięła się między piętrami, gdy jechałem nią z niemowlakiem i trochę to trwało zanim nas ktoś wypuścił). Sala animacji jest w wewnątrz budynku, tuż przy restauracji, więc wieczorem jest tam tak głośno, że ciężko między sobą wymienić kilka zdań. Upierdliwa konieczność noszenia kart do pokoju, które trzeba każdorazowo dawać obsłudze przy zamawianiu czegokolwiek z barów, wchodzeniu do restauracji itp. Mimo tego, że nosi się opaski z alla. Karty naturalnie co 2 dni się psują i trzeba biegać na recepcję. Brak BRODZIKA!! to szczególnie ważne dla rodzin z małymi dziećmi. Basen cały ma 1,50m głębokości!! Plac zabaw dla dzieci to 2 huśtawki, ale bez siedziska dla najmniejszych (jest jedynie deska). Parasole na basenie - uwaga bo mogą zrobić krzywdę - ich podstawy są połamane i dziennie kilka/kilkanaście parasoli przewracało się lub przy mocnym wietrze wręcz fruwało pomiędzy leżakami. Niestety mieliśmy też pecha bo trafiliśmy na okres, gdzie w oceanie było multum glonów (woda miała konsystencje kisielu), które potem wyrzucało na plaże. W prawdzie było to sprzątane, ale wejście do wody nie było jakoś specjalnie przyjemne. Na minus również zamknięta siłownia (podobno czekają na nowy sprzęt) oraz wew. spa, do którego nie można wejść z małym dzieckiem mimo, że są tam baseny etc. I Minus może nie do samej lokalizacji ale organizacji - opóźnione loty zarówno do jak i z Faro. Nie wiem jak Rainbow to planuje, ale mam poczucie, że ktoś tu naciąga rzeczywistość jeśli chodzi o godziny lotów. Dodatkowo z lotniska w FARO do hotoleu jechaliśmy autobusem, który naprawdę lata świetności ma za sobą i wydawał takie dźwięki, że zastanawialiśmy się czy coś na na głowy nie spadnie.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem