Opinie klientów o Alf Leila Wa Leila

5.4 /6
42 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.0
Pokój
5.3
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Dariusz, Biskupiec 13.02.2017
Termin pobytu: styczeń 2017

Piękny hotel

Hotel jest tak jak w opisach; pięknny i klimatyczny. Nie sposob się w nim nudzić. Dostarcza wiele atrakcji, takich jak ciekawe muzeum, darmowe przejażdżki wielbłądem i konikiem:) Posiada wiele restautacji tematycznych, z których można kożystać w ramach all. W okresie zimowym jeden basen podgrzewany, można się wygrzać ;) Generalnie hotel wspaniały, polecam go także osobom z małymi dziećmi. Są małe zjeżdżalnie z podgrzewaną wodą. Dwa małe minusiki to plaża oddalona od hotelu ze szczątkową rafą oraz słaby darmowy internet w lobby

5.0/6

Tomasz, Chorzów 23.11.2021

Pobyt po objazdowej wycieczce

Obiekt jak z bajti tysiąca i jednej nocy

4.5/6

MAGDALENA, Wałbrzych 15.06.2022

Wakacje All Inclusive Alf Leila Wa Leila

WRÓCILIŚMY ❤️ SZCZĘŚLIWI I WYPOCZĘCI! W Egipcie byliśmy pierwszy raz, formę All Inclusive również wybraliśmy pierwszy raz. Pierwsze wrażenie po wyjściu z samolotu i wydostanie się że wszystkich kontroli było niesamowite ❤️ nie było problemu z dostaniem się do odpowiedniego autokaru, na każdym kroku spotykaliśmy kogoś z biura podróży, który kierował nas w odpowiednie miejsca. W hotelu dostaliśmy całkiem przyjemny pokój, blisko restauracji oraz basenów przy których odbywała się większa część animacji. Byliśmy pełni obaw dotyczących jedzenia w Afryce. Rozwialiśmy je już pierwszego poranka na śniadaniu. Bardzo duży wybór naprawdę pysznych rzeczy. W hotelu działało 5 restauracji, każda z innego zakątka świata. Do tego napoje alkoholowe oraz bezalkoholowe serwowane w częściach restauracyjnych i barowych w szklankach, oraz w opcji na wynos w kubkach plastikowych. Drinki były naprawdę dobre, porzućcie obawy i plotki na temat ich małej mocy 🙈😂 W dzień można było korzystać z kompleksu basenów, mini golfa, ślicznego basenu dla dzieci z wieloma atrakcjami. Wieczorami z animacji takich jak piana party, karaoke i wiele innych. Na każdy dzień zaplanowane było coś innego. Minusem w naszych oczach był brak polskiego rezydenta na miejscu. Poszliśmy pierwszego wieczoru na spotkanie, które się nie odbyło, nie dostaliśmy więc programu hotelowego, o wszelkie atrakcje musieliśmy dopytywać innych gości. Obsługa hotelowa w tym recepcja nie do końca radziły sobie z komunikacją. Mimo dobrej znajomości języka angielskiego nie byliśmy w stanie w łatwy sposób skomunikować się z obsługą, zawsze była to długa i męcząca przeprawa. Rozmawialiśmy z wieloma osobami które w Egipcie były już kolejny (5 czy 10) raz, stąd wiemy że w naszym hotelu brakowało kilku rzeczy które zazwyczaj są w standardzie, w tym baru w basenie, który na pewno umilił by wyjazd,gdyz nie raz zostaliśmy wygonieni z wody z drinkiem. Wybraliśmy sobie na miejscu wycieczkę fakultatywną do Kairu, poprosiliśmy o diner boxa, który bardzo mocno nas rozśmieszył... Na wycieczce porównując go z boxami z innych hoteli naprawdę byliśmy zawiedzeni i głodni. Wróciliśmy około północy do hotelu, bardzo głodni, nie mając możliwości zjedzenia oraz napicia się czegokolwiek innego niż woda. Dostępne było dopiero śniadanie następnego dnia rano 😑 poza tym kuchnia miała być czynna do godziny 23,czesto zamykała się około 21:30. Poza tym całe wakacje były bardzo udane, odpoczęliśmy za wszystkie czasy! Napewno nie raz skorzystamy jeszcze z Waszego biura ❤️

3.5/6

Mariusz, Lubin 22.09.2017

Hotel stawia dużo do życzenia

Ogolnie hotel, wielki. Jedzenie troche monotonne, po tygodniu czasu praktycznie te same potrawy i dania, pokój tragedia na dzień dobry, dopiero na kolejny dzień po kłótniach w recepsji zmienili na lepszy. Ogólnie obsługa hotelu nastawiona dużo na Niemców i ich Euro. Dziwie się, że tak dobre rekomendacje i opinie ma ten hotel, chociaż z tego roku już są o wiele gorsze. Dla mało wymagających hotel polecam.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem