Opinie klientów o Amarina Abu Soma Resort & Aqua Park

5.5 /6
262 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.5
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

EWA, ZŁOTÓW 05.02.2023
Termin pobytu: styczeń 2023

Amarina Abu Soma

Spędziliśmy tydzień ferii zimowych w Amarinie i gorąco polecamy ten hotel . Cały teren hotelu bardzo zadbany , piękny ogród, baseny i plaża. Pokój przestronny , codziennie sprzątany i dekorowany . Posiłki urozmaicone i smaczne . Nikt nie zgłaszał żadnych dolegliwości . Na plaży i przy basenie bary z przekąskami i napojami . Plaża piaszczysta z łagonym zejściem do morza. W morzu można obejrzeć rybki i spotkać duże żółwie . Są tu dwie firmy oferujące rejsy na rafę koralową. Animacje w ciągu dnia i wieczorami . W lobby barze wieczorami muzyka na żywo. Obsługa bardzo uczynna i sympatyczna , na czele z managerem Remonem mówiącym biegle po polsku . Bardzo fajne zabiegi w spa ( polecam masaże ). W punkcie wydawania ręczników plażowych można pobrać czerwoną flagę, która oznacza że nie chcemy korzystać z usług oferowanych przez lokalnych sprzedawców np. wycieczki, spa itp. Obłożenie hotelu ok 50- 60 %, nie brakowało leżaków na plaży i przy basenach . Pogoda dopisała temp 24- 26 st. Temp wody w morzu 22 st. Odpoczynek bardzo udany . Jeszcze wrócimy do tego hotelu .

6.0/6

Agnieszka 15.05.2023
Termin pobytu: kwiecień 2023

odpoczynek Amarina

Doskonały hotel, dobre jedzenie, sympatyczna obsługa. Pomimo tego, że obiekt jest duży, to dzięki dużej ilości basenów można znaleźć dla siebie miejsce do odpoczynku unikając tłumów. Polecamy

6.0/6

Agnieszka, Solec Kujawski 12.06.2022

Super wakacje

Wróciliśmy 26.05.2022 po tygodniowym pobycie. Hotel rewelacyjny pod każdym względem. Obsługa zaczynając od recepcji, przez restauracje, po serwis sprzątający przyjazna, życzliwa i pomocna. Jeden z menagerów świetnie mówi po polsku. Na plaży, czy przy basenach nie ma problemu z leżakami. Bogaty program z atrakcjami dla dorosłych - animatorzy robią świetną robotę - przesympatyczni młodzi ludzie z ogromnym poczuciem humoru. Zachęcają do gry w siatkówkę na plaży, zumby, tańców latino, jogi, aqua aerobicu i wiele innych. Jedzenie bardzo urozmaicone - nie sposób wszystkiego posmakować :) Gościliśmy w restauracji włoskiej, orientalnej i azjatyckiej - azjatycka wygrała. Wspaniale spędzony czas. Z czystym sumieniem polecam i mam nadzieję, że jeszcze tam wrócimy.

6.0/6

Tomasz i Agnieszka 07.06.2021

Polecam z małym "ale", ważnym "ale"...

Hotel wygląda tak samo jak na zdjęciach, choć pokój z przeszkloną łazienką jest chyba pokojem VIP i raczej dla nas niedostępny. Hotel daleko od centrum Hurghady. Około godziny jazdy samochodem. Jeśli lubicie częste wypady na imprezy czy zakupy to nie jest hotel dla Was. Dla nas był idealny,bo nie lubimy zgiełku egipskich miast, wszechobecnego tumultu i tłumów na ulicach. Pokoje fajne. Gdyby nie małe potkniecie że strony biura podróży to bylibyśmy bardzo zadowoleni. Niestety trafiliśmy na pierwszą noc do gorszego pokoju. Sytuacja wyglądała tak jakby biuro nie poinformowało hotelu,że przyjeżdżamy i dostaliśmy na szybko byle pierwszy, nieodsprzatany i nieprzygotowany pokój. W cztery osoby spaliśmy na dwóch łóżkach 140/200 cm,mimo sowitej zapłaty u touroperatora za pokój superior z czterema łóżkami. Niestety z rezydentem spotkanie było możliwe dopiero na drugi dzień i wtedy sprawa została załatwiona od razu. Przeniesiono nas do pokoju blisko plaży, z dodatkowymi łóżkami. W pokoju było czysto i bardzo ładnie. Choć na pewno nie miał on 40m2. Bliżej 25-30m2. Jedzenie typowo egipskie allinclusive. Szału nie ma,ale też bez tragedii. Wędliny i żółte sery - nie ruszać. To samo parówki - okropne. Dobre pieczywo, pyszne białe sery!!! Polecam z całego serca bo naprawdę wyśmienite. Mięsa, gulasze - wszystko na jedno kopyto,ale zjadliwe. Dużo warzyw i owoców. Desery - wszystkie tak samo smakujące i potwornie słodkie. Napoje ok. Obsługa w restauracji w porządku. Jeśli dacie dolara napiwku to wtedy będziecie mieli wszystko podstawiane pod nos. Najlepszy kelner - Momen z Luxoru! Uczynny, serdeczny i zaradny. W zasadzie w hotelu cały czas można coś jeść i pić. Restauracja na plaży serwuje przyzwoitą shoarmę ale ohydne burgery oraz hotdogi. W piecu pieczone są pyszne chlebki egipskie - na gorąco wyśmienite! Bary nad recepcją bardzo fajne. Można wypić drinka podziwiając egipskie niebo. Masaże w spa super! Naprawdę potrafią to robić dobrze! Taksówki hotelowe - jak się dobrze potargujecie to za grosze pojedziecie do Hurghady super busem i odbiorą Was z umówionego miejsca. Minus - mnóstwo naganiaczy na fryzjera, spa, nurkowanie itp. Trzeba być stanowczym to po jakimś czasie się odczepią. Baseny - czyściutkie, różne głębokości, trochę zjeżdżalni. Leżaki fajne i czyste. Plaża - czysta i ładna z cudownym widokiem na góry i część Safadży. A teraz OSTRZEŻENIE! Sklepy na terenie hotelu są drogie,ale to norma. Natomiast bardzo przestrzegamy przed rozmową i zakupami w sklepie z torebkami!!! Właściciel mówi bardzo dobrze po polsku ale... jest nieokrzesanym, bezczelnym typem. Udaliśmy się tam po jego usilnych, kilkukrotnych nagabywaniach. Powiedzielismy,że nic nie kupimy bo ma wygórowane ceny ale uparcie ciągnął nas do siebie. Faktycznie okazało się, że jest wyjątkowo drogi więc chcieliśmy się targować jak to jest w egipskim zwyczaju. Ten człowiek był opryskliwy jeszcze przed targowaniem ale to co w niego wstąpiło po próbie negocjacji ceny nas zszokowało! Krzyczał na nas, obrażał i twierdził że targowanie to nie jest egipska tradycja i jest wymysłem rezydentów. Chwilę wcześniej w sklepie obok wynegocjowaliśmy na butach cenę o 10 dolarów niższą od pierwotnej bez problemu,więc tym bardziej jego zachowanie było irracjonalne. Zfrustrowany człowiek,który absolutnie nie powinien pracować z turystami. Uważajcie,bo może zepsuć Wam wieczór.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem