Opinie klientów o Amarina Abu Soma Resort & Aqua Park

5.5 /6
261 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.5
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

PIOTR Golkowice 27.06.2021

Ocena pobytu

Hotel i obsługa na poziomie 3 ,5 . Mankamentem jest jedna , mala restauracja , w której jest problem znaleźć miejsce w porze posiłków. Przy plaży jednostajne frytki, hamburgery i hot dogi. Dużo głośnych miejscowych , którzy robią zamieszanie i wpychają się bez kolejki po posiłki.

3.5/6

Rafał 06.06.2022

Bez rewelacji, hotel dla rodzin z dziećmi

2 tygodniowy pobyt w II połowie maja, pokój z widokiem na ogród porażka - głośna klimatyzacja, smród z odpływu prysznica, obsługa sprzątająca pokoje każdego poranka natarczywie pukająca do drzwi i czekająca pod drzwiami aż opuścimy pokój żeby mogli posprzątać, nie zostawisz $ nie będziesz miał uzupełnionego papieru toaletowego czy wody w pokoju. Goście w przeważającej większości to miejscowe rodziny z małymi dziećmi ,więc jeśli szukasz spokojnego wypoczynku to zdecydowanie nie jest hotel dla Ciebie:) Skąd pomysł klasyfikacji tego hotelu jako Premium - nie mam pojęcia, na 5* na pewno nie zasługuje

3.0/6

Natalia, Legionowo 23.05.2021

Jedzenie masakra, atrakcje ok!

Niestety nie polecam tego obiektu osobą wymagającym, którzy mają porównanie w wyjazdach do hotelu 5* w Turcji chociażby lub np. w Grecji. Minusy: Jedzenie - zimne ( brak przykrycia przez co szybko stygnie, arbuz jest serwowany co drugi dzień tylko na kolacje!!! owoce jakie są dostępne to banany, mandarynki z pestkami i pomarańcze- czasami pokrojone jabłka w wodzie. Melon na mój 7 dniowy pobyt był raz) . Dodatkowo ciasta/ desery- wszystko na jedno kopyto. Do wszystkiego dodawana jest kasza jako zapychacz : do burgerów, parówek, ciast). Przekąski na plaży tragedia- zimne hot dogi, hamburgery i czasami frytki. Brak owoców ani ciastek. Uwaga! brak menu dla dzieci. Nie ma frytek w głównej restauracji wcale! Obsługa- czasami miła, czasami nie. Jak dasz $$$$ to będzie milsza. Jak ktoś daje naoiwki pije w szklankach, jak nie to w paoperowych kubeczkach lub plastikowych kubkach. Obsługa sprzątająca bardzo miła. Lokalizacja: poza hotelem nie ma gdzie wyjść, przed hotelem jest kilka starych sklepików i apteka. Hotel znajduje się w środku pustyni. Atakcje: baseny są naprawdę ok jednak aqua park działa tylko w określonych godzinach i czasami nawet później niż jest w rozpisce. Plaża ok, morze spokojne. Trzeba pilnować reczników bo inni Goście je kradną. Bardzo przyjemna obsługa recepcji i pomocni managerowie : Ramon i Baki. Ogólnie nie polecam tego hotelu dla nieco wymagających Gości. Nie pojechałabym tam drugi raz i nie poleciłabym znajomym.

3.0/6

Renata, Wołomin 07.05.2023
Termin pobytu: kwiecień 2023

Amarina Abu Soma

Mój pobyt trwał niecałe 4 dni. Ogólna ocena to 3. Na miejscu był polski rezydent, ocena za organizacje rainbow to 5+. Pokoje dosyć czyste, klimatyzowane. Ciągle zaczepianie przez obsługę z ofertami na masaże, nurkowanie (kilka razy dziennie), jedzenie ciężkie, niektórych rzeczy nie dało się zjeść i niestety, ale można nabawić się problemów z żołądkiem (nie był to faraon), woda w basenie zimna, oczekiwania względem zdjęć i opinii niestety troszkę przerosły, polecam wybranie innego hotelu. Uwazam, ze to najlepsza pora na wyjazd do Egiptu
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem