Opinie klientów o AMC Royal Resort (ex. AMC Azur Resort)
5.1 /6
195
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.2
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
4.5/6
Marcin, Duszniki Zdroj 11.01.2024 Termin pobytu: grudzień 2023
Dobry hotel
Hotel jak na warunki Egipskie jest dobry.Jedzenie jadalne,animacje co wieczór,trochę daleko do miasta,czysto,pokoje sprzątane codziennie.
4.0/6
PAWEL, OZAROW MAZOWIECKI 15.10.2023 Termin pobytu: wrzesień 2023
Na kita super miejsce
Choć na korytarzach widać że ząb czasu nadgryzl już co nieco, to obsługa robi co może żeby goście czyli się dobrze. Pokoje codziennie wysprzątane ręczniki wymienione. Jedzenie dosyć monotonne, szczególnie śniadania co dzień to samo menu. Kolacje czasem zaskakują np owocami morza lub kebabem,ale już o sosach do kebaba zapomnieli. Drażnią drinki w plastikowych lub papierowych kubeczkach, tylko w lobby podają drinki w szkle. Olbrzymim plusem hotelu jest bliskość plaży i spotu kitesurfingowego, głównie dla tego wybraliśmy ten hotel.
4.0/6
Marek, Tarnowskie Góry 31.03.2024 Termin pobytu: marzec 2024
Wypoczynek AMC ROYAL
Hotel dla nas stanowił bazę wypadową i sprawdził się. Hotel kameralny, dobre miejsce wypadowe na północ i południe Egiptu. Jedzenie i napije alkoholowe, kwestia gustu ... dla mnie ocena 3. Plaża malutka i kameralna ... nie było ludzi więc spoko. Siłownia na miejscu duży plus. Ogólny za tą cenę, a nie była ona wysoka ... OK.
4.0/6
Agnieszka, Mierzyn 25.02.2024 Termin pobytu: luty 2024
ocena hotelu AMC Royal Resort
Hotel bardzo ładny, zadbany, czyściutki. Pokój z widokiem na morze przestronny, bardzo ładny. Obsługa miła, sympatyczna z wyjątkiem incydentu wieczorem przed wyjazdem następnego dnia (pobudka 4.30). Bardzo głośne prace remontowe za ścianą ucichły po 23 po dwukrotnej interwencji. Zdecydowany minus to wyżywienie, niesmaczne, zdarzało się przypalone, albo przesolone, albo w ogóle nie przyprawione, warzywa bardzo zimne z chłodni, a ciasta i desery wręcz zamrożone bez możliwości odkrojenia kawałka, możliwe, że to ze względów bezpieczeństwa, ale może w hotelu pięcio-gwiazdkowym powinno być to rozwiązane inaczej. Animacje w hotelu prowadzone przez miłych młodych ludzi, zaangażowanych, mały minus za wieczorne show. Dużym plusem (chociaż na szczęście nie musiałam korzystać) jest punkt opieki medycznej zlokalizowany na miejscu, możliwość pomocy natychmiastowej, bezgotówkowej na miejscu.