Opinie klientów o Bellagio Beach Resort & Spa (ex. Panorama Bungalows Resort)

5.0 /6
133 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.9
Pokój
4.7
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.5/6

Dariusz z rodziną 03.03.2023
Termin pobytu: luty 2023

Odpoczynek i relaks

Pobyt w tym hotelu na przełomie lutego i marca 2023r. Hotel położony z dala od zgiełku miasta ( co dla nas było priorytetem bo chcieliśmy odpocząć, pokój mieliśmy ok 40 m od plaży) ale nie pozbawiony połączenia z miastem poprzez taksówki zamawiane w recepcji i tu ukłon za perfekcyjne podejście zarówno personelu jak i kierowców taksówek, pełen profesjonalizm, zaangażowanie i podejście do gości hotelowych, super współpraca z P. Izą - rezydentką Rainbow, bardzo bogata oferta wycieczek fakultatywnych nawet dla zdecydowanych w ostatniej chwili, i tu kolejne brawa dla pilota wycieczek Adama ( nie pamiętam imienia ale tak go nazywaliśmy żeby było łatwiej- miejscowy ale dobrze mówił po polsku wesoły żartobliwy człowiek, baza zabiegowa Spa super zabiegi i obsługa Wyżywienie - i tu eksplozja różnorodności i smaków potraw zarówno regionalnych jak i kuchni świata, obsługa w lokalach na najwyższym poziomie ( szczególnie nam utkwił w głowie Omar bardzo pozytywna postać ), bary przekąskowe i z napojami dostępne w każdej części hotelu, przy samej plaży ( Tarek mistrz drinków), animatorzy dla dzieci i dorosłych zaangażowani na maxa zarówno na plaży jak i przy basenach ( dzieci się nie nudzą, śmiało można pozostawić pod ich opieką), wieczorem przy kolacji pan grający na skrzypcach coś pięknego, personel dbający o czystość bez zastrzeżeń wszędzie i zawsze. Dużo można by jeszcze pisać :) Brak opisów w języku polskim (obecne w j. angielskim, miejscowym i rosyjskim) Jesteśmy pod wielkim wrażeniem obiektu i obsługi, polecamy wszystkim i będziemy tam wracać.

5.5/6

KAMIL, Mikołów 12.05.2023
Termin pobytu: maj 2023

Wspaniały czas spędzony w Egipcie

Było super. Obsługa profesjonalna, na bardzo wysokim poziomie. Wszyscy bardzo mili i pomocni. Jedzenie bardzo dobre. Duży wybór jednak przeważnie to samo. Baseny bardzo czyste. Najmilej wspinaliśmy ekipę animatorów. Super chłopaki, które urozmaicały nam czas od samego rana do późnego wieczoru. Wracaliśmy ze łzami w oczach. Polecamy też wycieczki z biura. Byliśmy na quadach, Orange Bay i w centrum Hurghady. Niezapomniane przeżycia.

5.0/6

Katarzyna, Wrocław 20.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Opinia hotelu Bellagio, Hurgada

Hotel na duży plus. Nie można było narzekać ani na pokój, ani na wyżywienie, ani na inne atrakcje. Jedyne co nam przeszkadzało, to plaża. Była mała i raczej żwirowa niż piaszczysta. Żeby się zanurzyć, trzeba było iść daleko, uważając na doły i kamienie. Leżaki i ręczniki były w cenie. Pomost widokowy w ruinie, zamknięty dla bezpieczeństwa, ale można było korzystać z pomostu hotelu obok (od 7 do 17). Jedzenie bardzo dobre i urozmaicone. Nie było możliwości, aby być głodnym czy spragnionym. Korzystaliśmy z kilku barów na terenie hotelu gdzie poza napojami można było dostać różnego rodzaju przekąski typu ciastka, pizza, burgery, itp. Dużo zjeżdżalni dla dzieci i mniejszych basenów. Bardzo oblegany basen główny, dużo rodzin arabskich, francuskich i rosyjskich. Bardzo ciekawa oferta wycieczek fakultatywnych. Byliśmy na Paradise Island i w Kairze. Obie dobrze zorganizowane i były bardzo udane choć najbardziej zmęczył nas Kair- ze względu na odległość. W hotelu dobry kontakt z Panią Rezydent Klaudią i bardzo dziękujemy za pomoc Pani Irinie- była Pani fantastyczna! Jesteśmy bardzo zadowoleni z wypoczynku i z hotelu. Dziękujemy!

5.0/6

Natalia 16.09.2022

Bardzo dobry hotel z lokalnymi turystami

Jest to moje pierwsze i jakiekolwiek doświadczenie z wakacjami typu "all inclusive". Po części jestem miło zaskoczona ale są też rzeczy które wymagają poprawy, natomiast nie przez Rainbow a sam hotel. W hotelu większością zdecydowanie byli lokalsi, Polaków było max 10 (nam osobiście to odpowiadało) jedyny minus za to że bardzo często brano nas za Rosjan. W międzyczasie niestety złapała nas klątwa faraona, ale oceniamy sam pobyt w hotelu na bardzo dobry.
114151634
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem