Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
3.0/6
Katarzyna, Świebodzice 16.06.2022
Hotel nadal w trakcie remontu
W hotelu nadal trwają prace remontowe, słychać non stop wiertarki, mloty udarowe co niestety zakłóciło wypoczynek( przy basenie budowa budki na ręczniki od podstaw oraz remontowane są pokoje na najwyższych piętrach) Nie sądzę aby remont został zakończony w tym sezonie.Pokoje bez zastrzeżeń. Obsługa bardzo miła, piękne lobby oraz restauracja. Plaża brzydka, mała.Morze długo bardzo płytkie,dno piaszczyste, nie są potrzebne buty do pływania Pomost nieczynny z uwagi na zły stan techniczny. Polecam SPA na terenie hotelu, świetne masaże oraz hamam, atrakcyjne ceny
3.0/6
Tomasz, Kraków 07.05.2023 Termin pobytu: kwiecień 2023
majówka 2023
Hotel wymaga drobnych napraw i remontów. Jedzenie ok. Obsługa bardzo miła i pomocna. Spot kitowy i warunki do kitesurfingu 9/10
3.0/6
Sara G 04.04.2024 Termin pobytu: marzec 2024
Jak za taką cenę hotel słaby
Standard hotelu to raczej max trzy gwiazdki . Pokoje niechlujnie wykończone. Na stołówce musisz prosić się o sztućce, często brakuje szklanek, stoły uklejone, a kucharz jest Ci w stanie podać kurczaka ręką którą chwilę wcześniej grzebał w telefonie. Ogolnie czystość nie jest tu priorytetem. Obsluga stara się być zabawna, ale po dwóch dniach jest to już męczące. Na leżaku nie poleżysz w spokoju, bo co chwilę pojawiają się naganiacze wycieczek i lokalnych atrakcji. Plaza jak na hotelową - zaśmiecona. Jedzenie raczej przeciętne, napewno nie jest takie jak przedstawione na zdjęciach. Hotel nastawiony głównie na Rosjan - jest ich pełno.
3.0/6
Michał 08.06.2023 Termin pobytu: maj 2023
Wypoczynek
Pobyt w hotelu był przedłużeniem o trzy doby rejsu po Nilu. Zatem w założeniu miał być to czas kilkudniowego odpoczynku i relaksu po wyczerpującym i bardzo intensywnym zwiedzaniu. Ostatecznie udało się nam odpocząć w dosyć komfortowych warunkach i gdyby nie przejścia z recepcją hotelu w zakresie odpowiedniego standardu pokoju, pobyt należałoby uznać za udany. Nadmienię, że Rainbow reklamuje ten hotel jako wyremontowany w roku 2021. Niestety przydzielone nam pokoje ewidentnie były przed remontem (w części hotelowej będącej właśnie w trakcie remontu, ze wszystkimi tego stanu rzeczy konsekwencjami - hałas, brud itd. itp.). "Walka" o zmianę przydzielonych pokoi i zakwaterowanie zgodnie ze standardem wynikającym z umowy trwała kilka godzin. Ostatecznie udało się tej sztuki dokonać, przy bardzo wydatnej pomocy Pani Klaudii - rezydentki, której bardzo dziękuję za pomoc, okazaną życzliwość i zaangażowanie w tzw. "załatwienie" tematu. Niestety inni rezydenci, w tym przydzielony do tego hotelu Pan Sedeek oraz Pani Izabela, z którą kontaktowałem się w pierwszej kolejności (pierwsza na liście kontaktowej rezydentów, przekazanej przez Rainbow), nie byli zainteresowani udzieleniem pomocy. Pani Izabela jednoznacznie odmówiła zajęcia się sprawą.