Opinie klientów o Bellagio Beach Resort & Spa (ex. Panorama Bungalows Resort)

5.0 /6
133 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.9
Pokój
4.7
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Jacek Lublin 24.04.2024
Termin pobytu: kwiecień 2024

Spoko hotel

Nikt z naszej 4 nie miał klątwy faraona ani żadnych innych dolegliwosci. Bardzo czysta woda w basenach i w idealnej temperaturze. Bardzo duży wybór jedzenia również dla dzieci i bezglutenowe. Kiepski alkohol all inclusive. Wieczorem dużo komarów. Obsługa bardzo mila. Chętnie ie przyjmują $. Na wycieczce do Gizy pamiątki kupujcie wszędzie, tylko nie tam, gdzie mówi wam przewodnik. No chyba, że macie za dużo kasy. Wszędzie się targujcie tylko nie na lotnisku. Tam w ogóle nic nie kupujcie nawet w strefie wolnoclowej. Ogólnie bardzo polecam szczególnie nurkowanie

4.5/6

Piotr, Stara Wieś 13.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Wakacje sierpień 2023

Wakacje z Rainbow mogę uznać za udane, poza małymi mankamentami dot. hotelu. Już na lotnisku byliśmy zaopiekowani, kupiliśmy wizy i dalej skierowano nas do odprawy przez straż graniczną. Po wyjściu z lotniska szliśmy za grupą Polaków w stronę autokarów i tam Pan z Rainbow wskazał nam konkretny autokar, który miał nas zawieźć do Bellagio. Po przyjeździe do hotelu pozytywnie mnie zaskoczyli recepcjoniści, którzy wyszli na zewnątrz po nasze bagaże i przynieśli pod recepcję. Tam szybko otrzymaliśmy karty do pokoju i z recepcjonistą poszliśmy do pokoju. Hotel dzieli się na 3 części: nowoczesną, starszą zabudowę i ala bungalowy. My mieszkaliśmy w starszej części, bliżej plaży na 2 piętrze. Wielkość pokoju wystarczająca na 3 osoby dorosłe i jedno dziecko. Materace bardzo wygodne, klimatyzacja ok. Obsługa bardzo uprzejma, miła, nie trzeba było długo czekać nawet jak nam się zablokował sejf. Trochę mało basenów jak na taki hotel. Baseny czyszczone codziennie. Jedzenie dobre, nie było monotonne. W snak bar bardzo dobra pizza, minus taki, że snak bar był tylko przy dużym basenie, nie było przy plaży. Napoje przy basenie i przy plaży podawane w plastiku i papierowych kubeczkach. Dobra kawa w lobby. Ogólnie polecam.

4.5/6

Krzysztof, Stargard 19.06.2024

Typowa budżetówka 4*

Hotel na tzw. zadu... sąsiadujący z placem budowy następnego hotelu, ale bez uciążliwości. W bliskiej okolicy dwa meczety z wyjącymi o świcie i 5 razy dziennie muezzinami, oraz parę egipskich sklepików w formie chińskiego centrum. Hotel czysty i afrykański czyli na bieżąco łatany, klejony i picowany, więc nie patrzymy szczegółowo i się wtedy nie czepiamy. Posiłki typowe różnorodne i smaczne i jest tego w bród, można jeść 5 razy dziennie aż się pęknie. Życie hotelowe to głównie basen, ręczniking odbywa się przed śniadaniem bo potem to miejsce zostaje przy kolumnie głośnikowej. Bar basenowy i zwyczaje napiwkowe to już chyba standard w biedniejszych muzułmańskich krajach. Oczywiście tak ich nauczyli turyści że chłopak barowy lata z drinkami w przezroczystych lub szklanych pojemnikach tylko do tipsiarzy dolarowo-eurowych, reszta sama chodzi do baru po niebieski plastik z chrzczonym piwem. Uwaga - plaża bez rafy z zamkniętym rozpadającym się pomostem, a po 100 m wody do kolan spotykamy pas głębszej zmąconej wody z resztkami szarych bez życia pozostałości po rafie. Tyle dobrze że wszędzie piaszczyste dno i nie trzeba gumowych butów ale i maski też nie trzeba bo nic nie zobaczymy. Jedna bardzo miła rzecz spotyka nas w tym hotelu - mimo że doba i pokój jest od 14:00 to dostajemy opaski od 8:00 i hulaj dusza z allinclusive Należy się też 1X na 7 dni kolacja w restauracji egipskiej lub włoskiej, ale za słynnego $ można iść do obydwóch - tylko szału nie ma. Pochwała dla egipskiego rezydenta rainbowa, bo nie dość że bardzo rzeczowy i uczynny, to jeszcze opanował polski do tego stopnia że robił sobie językowe "jajca" z gościa co zgłosił problem że nie ma polskiej TV w telewizorze. A pro pos języka, to żaden animator ani me ani be, ani nawet kukuryku po polsku mimo że tak wielu naszych obywateli jest w tym hotelu.

4.5/6

Tomasz, Łódź 03.10.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Trwa remont w tym hotelu

Sam pobyt był naprawdę udany...polecamy. Jednak dość uciążliwe były pracę remontowe kolejnego piętra. Szczególnie rano brzęk blach i przenoszenie metalowych elementów konstrukcji budziły nas już o 7 godzinie. W związku jednak z tym, że większość czasu spędziliśmy poza hotelem albo na przyhotelowych basenach ten hałas nie przeszkadzał w ciągu dnia. Wszystkie pozostałe elementy (wyżywienie, przyhotelowe bary, plaże, obsługa) w pełni nas satysfakcjonowały. Korzystaliśmy też z kilku wycieczek. Wszystko było profesjonalnie zorganizowane. Egipcjanie to bardzo mili i sympatyczni ludzie. Jedyne ale w tym wszystkim to pani rezydent. Nie zdążyliśmy na spotkanie przed wyjazdem, więc droga Pani: na przyszłość gościom hotelowym zostawia się informację w recepcji bądź w drzwiach pokoju hotelowego z godziną zbiórki przed wyjazdem. W końcu Pani była dla nas a nie my dla Pani. Pani pedejście do gości jest dość służbowe. To, że dla Pani pewne rzeczy są oczywiste, dla gości już takie nie muszą być. Zachęcamy do okazywania większej dozy empatii. Generalnie udany wyjazd. Polecamy
124252634
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem