Opinie klientów o Golden Beach Resort (ex Movie Gate Resort)

5.3 /6
82 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.4
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Teresa, Sztum 08.11.2020

Hotel GOLDEN BEACH RESORT w Hurgadzie w czasie pandemii 2020 roku

Odwiedziłam Goldem Beach w październiku 2020 roku - trzecia dekada , ciepło 25-27 stopni , hotel duży , piękny , czysty , ale ... nie wiem czy to skutek pandemii i dlatego brak dostaw świeżych owoców i innych produktów albo kończące się zapasy , lub przyczyna była 10% obsada turystów , ale jedzenia było wyjątkowo mało urozmaicone., monotonne. Chociaż czysto i elegancko( jak na egipskie standardy) serwowane. Myślę że w innych czasach , gdzie hotel będzie tętnił życiem turystycznym wszystko będzie działało jak trzeba i w pełni ,zgodnie z ofertą. Ja w każdym razie odpoczęłam - cicho , spokojnie a o to mi chodziło. PS. Z uwagi na małą liczbę gości personel mógł dokonywać napraw i ulepszeń na terenie hotelu co z pewnością byłoby trudne do wykonania przy pełnej obsadzie.

3.5/6

MARIA Elżbieta, Tarnów 20.09.2019

Brak morza w obiekcie

Jedynym mankamentem hotelu jest brak mozliwości kapieli w morzu. Plaża pięknie utrzymana woda w morzu do kolan , z molo można zejść co prawda do morza ale jest to sztucznie obniżone dno bardzo kamieniste i jedynie tam można''popływać'' w basenie zrobionym w morzu , jest to niezgodne z opisem ponieważ w ofercie opisana jest plaża z rafą koralową ... niestety czekał nas zawód... dla osób szukających jedynie kąpieli w basenie i z małymi dziećmi godny polecenia

3.0/6

Krzysztof, Warszawa 11.11.2019

Dobry tylko dla nie wymagających.

Pomimo, że dostaliśmy upgrade z pokoju standard na wyższy, stan techniczny pokoju budzil wiele zastrzezeń. Nie działający zamek drzwi balkonowych, w prysznicu - brak kabiny/przegtody, woda lała się po całej łazience podczas kąpieli. Brak wody do picia na dzień dobry. Zablokowany sejf i nie spiesząca się do niczego obsługa. Płatne hotelowe wifi to strata pieniędzy. Non stop się rozlącza i nie działa na plaży.. Pościel i ręczniki wymieniane codziennie, lecz brudne pomimo prania. Jedzenie bardzo średniej jakości. Tłuste i ciężke. Multum deserów smakujących identycznie (sam cukier). Przy planowanych wycieczkach całodniowych - oferowany prowiant na drogę to nieświeża bułka z plasterkiem mięsa lub sera, a oferowana "późna kolacja" po powrocie z wycieczki okazała się zwykłym wskazaniem hotelowego fasfooda, czynnego 24h. Hotel polozony dosc daleko od miasta, ale dojazd uberem to koszt ok. 1-5 USD w zaleznosci od pory. Obsługa hotelu średnio uprzejma i mało chętna do pomocy (z nielicznymi wyjątkami), a dawanie napiwków niewiele zmienia. Ogromny plus za jakość i czystość plaży oraz strefę basenową z zakazem wstępu dla dzieci. Obsługa jest słabąstroną tego hotelu. Słabo mówią po angielsku i na powitaniu nie informują o pełnej ofercie hotelu, zatem na atrakcje natrafialismy zupełnym przypafkiem. Rezydent obecny tylko na dyżurach (ok. 1h co 2 dni).

2.5/6

Weroniak, RUDA SLASKA 11.09.2019

Nie polecam

Hotel w sam w sobie okej tak jak na zdjęciach.Jedzenie dobre.Baseny czyste czynne do 18. ALE dostałam wraz z chłopakiem pokój,w którym znajdowały się pluskwy. Zostaliśmy cali pogryzieni i musiałam zakrywać ciało,bo wstyd było wyjść gdziekolwiek.. próbowaliśmy 3 razy zmieniać pokój,ale recepcja nie wyrażała zgody.Dopiero ostatnia interwencja dala rezultaty (2 noce ) spędziliśmy w nowym pokoju.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem