Opinie klientów o Gravity hotel & Aqua Park

5.4 /6
71 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.3
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Aleksandra, Poznań 11.03.2024
Termin pobytu: luty 2024

Polecam hotel

Polecam hotel. Czysty, sprzątany codziennie. Jedzenie w restauracji dobre, różnorodne, jedynie słabe ciasta i przekąski przy basenie. Bardzo duży teren hotelu. Można spędzać czas na basenie, przy morzy, przy zjężdżalniach. Nie ma problemu z leżakami. Hotel położony przy promenadzie, blisko sklepów. Obsługa bardzo miła. Animacje mogłyby być bardziej rozbudowane, w porównaniu do innych hoteli wypadają słabo. Ogólne wrażenie hotelu bardzo pozytywne. Negatywna opinia w stosunku do rezydenta z biura podróży - praktycznie rezydenta nie było. Pani pokazała się jedynie raz i nie była zbyt chętna do rozmów i pomocy.

5.0/6

Marek, Luzino 19.02.2024
Termin pobytu: luty 2024

Lutowy pobyt w Egipcie

Na wycieczkę do Hurghady udałem się z rodziną. Pobyt był bardzo udany. Zastanawialiśmy się nad temperaturami w lutym, ale pogoda nas mile zaskoczyła i przez 7 dni naszego pobytu temperatury w ciągu dnia wahały się pomiędzy 25 a 30 stopni Celsjusza. Woda w morzu i basenach hotelowych rześka, ale jeden z basenów był podgrzewany i można było z niego korzystać. Hotel położony jest na początku 4-ro kilometrowej promenady z licznymi sklepami, więc jest gdzie zrobić zakupy, ale uciążliwe jest targowanie się ze sprzedawcami. W hotelu nie odnotowaliśmy zbytniej nachalności akwizytorów oferujących dodatkowo płatne usługi, tj. masaż, dodatkowe wycieczki fakultatywne czy usługi kosmetyczne. Animacje prowadzone były w różnych językach (angielski, niemiecki, rosyjski), informacje o zajęciach dostępne były na tablicy ogłoszeń, więc każdy kto chciał mógł skorzystać. Jedzenie było smaczne i urozmaicone. Nasz pierwszy pobyt w Egipcie, więc nie mieliśmy porównania, ale spotkaliśmy się z opinią, że jak na Egipt jedzenie jest zdecydowanym atutem tego hotelu. Pokój hotelowy otrzymaliśmy przestronny, ale już wymagający odremontowania. Pracownicy serwisu sprzątającego byli uczynni, ale nie byli dokładni w wykonywaniu swoich zadań, więc mieliśmy zastrzeżenia co do poziomu utrzymania czystości w pokojach. Wi-fi było w pokoju, ale prędkość przesyłu danych wymagała cierpliwości w zakresie czasu otwierania stron internetowych.

5.0/6

Łukasz, Gdynia 04.10.2020

Atrakcyjny hotel w cichej okolicy

Hotel polozony w spokojnej okolicy, odwiedzony w marcu przed covidem i we wrzesniu. Okolica spokojna, bez tlumow. W hotelu plaza w zatoczce. Pokoje w starej czesci budunku poprawne, w nowej nardzo komfortowe. Przed covidem posilki bardzo zroznicowane i smaczne, po covidzie nieco monotonne z uwagi na duza ilosc przebywajacych w hotelu egipcjan. Polecam.

5.0/6

Barbara 13.05.2021

Pobyt w dniach 29.04-06.05. 2021r.

Witam, w hotelu Gravity &Aqua Park (nikt nie używa tej nazwy - wszyscy mówią Samra Bay) byliśmy na przełomie kwietnia i maja 2021r. Hotel położony znakomicie, ze wspaniałą laguną. Ponieważ jest to czas pandemii w hotelu, który może pomieścić około 1000 osób, nas było około 100. Można było odnieść wrażenie, że baseny są prywatne , bo czasami stały puste lub pływało w nich kilka osób, co nie jest normalne. Ze względu na niewielką ilość gości w niektórych pokojach trwały remonty, co nie przeszkadzało w swobodnym wypoczynku. Animatorzy z wielkim poświęceniem starali się zapewnić nam rozrywkę, ale ze względu na małą ilość turystów było to trudne. Pokoje duże, sprzątane na życzenie, choć widać w nich upływ czasu. Mimo wielu pustych pokoi, żeby dostać dobry musieliśmy włożyć "coś" do paszportów. Szokiem dla nas był brak masła na śniadaniu, a także barak musztardy i ketchupu. Pierwszy raz spotkaliśmy się z taką sytuacją. Ponieważ w hotelu odbywała się jakaś kontrola zapytano nas, czy wszystko ok. Zgłosiliśmy brak masła. Po naszej interwencji pojawiło się ono następnego dnia, ale wraz z zakończeniem inspekcji i wyjechaniu osób kontrolujących masła znowu nie było. Nie umiem znaleźć sensownego wytłumaczenia na zaistniałą sytuację. Posiłki jak na Egipt raczej smaczne, urozmaicone (choć panowała wołowina i drób). Na pewno nikt nie chodził głodny. W opcji all drinki głównie złożone z lokalnych alkoholi, podawane w małych bardzo cienkich plastikowych kubeczkach - pojemność 100, co w przypadku piwa było trochę dziwne. Może to było związane z reżimem sanitarnym , ale ta pojemność... śmiech. Przy większym podmuchu wiatru wszystko się przewracało. Aqua Park nieczynny zupełnie, mimo temperatury 38-40 stopni.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem