Opinie klientów o Gravity Sahl Hasheesh (ex Ocean Breeze)

5.2 /6
305 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.4
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Marcin, Warszawa 17.03.2024
Termin pobytu: marzec 2024

marzec 2024

byłam w Egipcie 6raz i to nie jest moje top. zdecydowanie wolę większe obiekty. zdjęcia hotelu w katalogu prezentują domki, a zakwaterowanie jest w budynku 5pietrowym.

3.0/6

Anna, ZABORZE 05.04.2023
Termin pobytu: marzec 2023

ROZCZAROWANE

Hotel piękny na zdjęciach w rzeczywistości ma wiele minusów, najgorsze jedzenie jakie jadłam w hotelach - katastrofa. Jedyny plus to ładna plażą z pomostem i miła obsługa wszystkich pracowników.

3.0/6

Joanna 11.01.2024
Termin pobytu: grudzień 2023

Hotel jak hotel

Hotel nie zasługuje na 5*, normalny , zwykły hotel, spodziewałam się lepszych warunków, a tu okazało się przeciętnie. Poza tym czystość woła o pomstę do nieba ! Pokoje sprzątane byle jak, tzn zaciągnięta pościel udająca wymienioną, ręczniki mokre składane, udające wymienione. Gdybym nie zaznaczyła krzyżykiem , że to mój ręcznik to myślałabym, że dali czysty , a tu niespodzianka- poskładali go tylko i położyli jeden na drugim udając, że zmienione fuj ! Cały dzień wilgotne kisiły się zwinięte i udające czyste. NA stołówce tragedia, stoliki brudne, sztućce niedomyte, szklanek brak. Byłam nawet świadkiem jak barman chciał do brudnej szklanki nalać kobiecie soku, bo nie miał czystych. Wywiązała się awantura przy barze, aż interweniował jakiś menago. Tragedia ! Strach poza tym było jeść cokolwiek, bo produkty z wieczora wykorzystywane były na śniadanie, no frytki robione na kolację lądowały z jakimś bakłażanem rano na śniadanie, koszmar ! Potem nie ma dziwne, że ludzie łąpią rzekomą zemstę Faraona . To bzdura, że z wody, to z brudu i zmieszanych resztek jedzenia starego , fuj ! obrzydlistwo ! Mnie niestety też dopadło, a tak uważałam. Jeżdżę po swiecie i nie po takich biednych krajach jak Egipt i nigdy nic mi się nie przydarzyło, zęby myję normalnie, lód w drinkach też biorę, ale stołuję się przeważnie w restauracjach czy barach ,allinclusive raczej nie biorę, a w Egipcie z samym śniadaniem to raczej nie uświadczysz hotelu. Plaża prawie pusta, bo po co wyciągać leżaki jak nie ma sezonu :-( Żałuję , że wybrałam ten hotel, ale kierowałam się myślą, że jak 5 * to zadbają o klienta, niestety pomyliłam się. 2 lata temu byłam w 4 * Seegull w centrum Hurgady i nic mi się nie działo, hotel bardziej się starał niż ten Gravity .

3.0/6

Arkadiusz, Bartąg 15.01.2023
Termin pobytu: styczeń 2023

Średnia jakość

W hotelu jedzenie mocno średnie, obsługa niezbyt miła i wymuszająca nachalnie napiwki. Podczas kolacji duże kolejki do bufetu i problem z wolnym stolikiem. Bardzo duża ilość gości z Rosji zachowujących się jakby wszystko mogli przestawiając nawet leżaki gdzie leżały moje rzeczy. Wifi działające w pokoju ale bardzo wolne. Z plusów duża ilość basenów w tym jeden z podgrzewaną woda, ładne i nowoczesne pokoje.
172737477
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem