Opinie klientów o Jasmine Palace

4.7 /6
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.3
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
4.9
Pokój
4.9
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Monika 29.04.2016
Termin pobytu: maj 2016

wart polecenia!

Piękny hotel, baseny (w przypadku rodzin z dziećmi na pewno minusem jest brak zjeżdżalni) i plaża. Bardzo miła obsługa na terytorium całego obiektu. Pokoje sprzątane codziennie, w razie problemów obsługa hotelu zawsze służyła pomocą. W przypadku jedzenia małym minusem może być mała różnorodność kuchni w porównaniu do propozycji wielu innych hoteli (w hotelu Jasmine Palace restauracje tematyczne są dodatkowo płatne; jedynie restauracja egipska a'la carte była darmowa jeden raz w trakcie całego pobytu). Dodatkowo płatne były koktaje ze świeżych owoców czy potrawy typu kraby etc. - w wielu hotelach w cenie było pełne wyżywienie, bez żadnych wyjątków. W ciagu dnia organizowane były różne atrakcje przez animatorów (np. aqua gym, siatkówka, gimnastyka etc), a wieczorem występy (także dedykowane specjalne dla dzieci). Hotel wart polecenia!

3.0/6

Łukasz Marcin 12.05.2016

Marzec 2016

Hotel ładny, jak otworzą cały z pewnością będzie o wiele lepszy. Całe jedno skrzydło hotelu (lewe/północne) jeszcze nie jest oddane użytku jednakże dla klientów nie jest to problem ani organizacyjny ani wizualny. W trakcie naszego pobytu sporo udogodnień było nieczynnych i organizator nie informował o tym na swojej stronie ale może to się brać z braku zainteresowania rezydenta na miejscu. Pokoje ładne, obejście ładne i czyste, ładna plaża, Taksówka do centrum 3-4 dolary. Pobyt jak najbardziej udany ale latam do Egiptu głównie ponurkować.

1.5/6

Maciej, Łódź 26.06.2016
Termin pobytu: czerwiec 2016

koszmar

byliśmy z mężem od 02.06.do 09.06.2016 r.za dwie osoby zapłaciliśmy 4002,00 zł.z opiu oferty to miał być super hotel 5*. Po brzybyciu okazał się koszmar .hotel właściwie nieczynny.Na 690 pokoi w hotelu było 30 gości.Brak fukcjonawania wszystkich restauracji.brak działającej klimatyzacji w holu przy recepcj i restauracji ,gdzie były tylko serwowane śniadania,od 12.30 do 17.00 serwowane przystawki i marny bufet w barze typu przydrożny przy morzu,obiadów nie było.Napoje i alkohol serwowane przy basenie i w barze przy morzu.Ogólny smród ,brud i ubóstwo,A jeszcze kolacje serwowane na dworzu przed restauracją główną ,bez możliwości wejścia i zjedzenia w restauracji wszystko wygaszone,Zero serwetek choć by papierowych,brak obrusów na brudnych plastikowych stołach brudne plastikowe podkładki. Pokój można określić wg,opisu choć nie do końca ,ale to mały już problem z porównaniem z resztą.Nie wiem kto pisał poszednie opinie ,ale sam personel potwierdzał ,że od siedmiu miesięcy kiedy przestali przyjeżdżać rosjanie,to jest tak bo maksymalnie jest w hotelu do 50 gości ,Szkoda zdrowia ,nerwów i pieniędzy To był nasz ósmy pobyt w Egipcie i znamy standardy hoteli 5* i 4*.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem