Opinie klientów o Long Beach Resort (ex. Hilton Long Beach)
4.9 /6
110
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.2
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
3.5/6
Michał 26.09.2014
Wrzesień 2014
Dużo basenów, łatwo znaleźć leżak dla siebie. Kompleks bardzo duży, dzięki czemu nie ma tłoku. Goście to głównie Rosjanie. Sporo także Arabów.
3.5/6
Piotr, Bydgoszcz 09.08.2014
moja ocena
3+
3.5/6
Adrian 23.06.2024 Termin pobytu: czerwiec 2024
Gorące wakacje
Niby wszystko ok, ale czujemy delikatne rozczarowanie. Słaba plaża i średnie jedzenie. Animacje dla dzieci mega słabe. Sam hotel dosyć ładny i czysty. Zdecydowanie polecam dopłatę do pokoju premium. Pokoje te znajdują się w innej części hotelu i są w zdecydowanie lepszym standardzie. Był to nasz pierwszy wyjazd do Egiptu i chyba ostatni.
3.0/6
Mariusz, Zgorzała 12.10.2018 Termin pobytu: wrzesień 2018
Na początku rozczarowanie
Na początku pokój - późny Gierek. 20 $ i zmiana pokoju i widok na morze ale.... mrówki .... . Po dużej interwencji w recepcji - udało się . Plus Muchozol egipski na wszelki wypadek.... . Jedzenie OK. Nastawienie OK. Plaża OK. Na 4 gwiazdki na pewno nie zasługuje. Rainbow powinien sam dopilonwać aby pokoje były GODNE tego co proponują !