Opinie klientów o Sea Gull

4.8 /6
205 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.2
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
4.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Dariusz, Giżyn 25.12.2023
Termin pobytu: grudzień 2023

Popsuty urlop

Biuro zapomniało mnie poinformować że w części hotelu trwa remont i jest dość głośno a oprócz tego basen podgrzewany jest w remoncie co jest nie dopuszczalne bo jest to jedna z lepszych atrakcji tego hotelu.Jak podpisywałem umowę to nikt mnie nie poinformował o tych problemach a szkoda bo wybrał bym inny hotel.Remont w tym hotelu i basenie nie skończy się szybko także ostrzegam wszystkich którzy tam jadą lub chcą jechać.Ja wróciłem 14.12 2023.Pozdrawiam.

1.5/6

Rodzinny wypad 02.07.2014

sea gull

bez komentarza

1.5/6

Iwona, Cieszyn 06.09.2022

Wczasy

Problem z zakwaterowaniem pokoj dostaliśmy dopiero o 16:30 Wylot z Polski 4 rano o 9 w hotelu zaproponowano nam pokoj bez balkonu i okien z jednym łóżkiem a byliśmy w trójka. jedzenie okropne monotonne .mieliśmy być zakwaterowani w nowej czesci a dostaliśmy pokoj w starej czesci hotelu .

1.0/6

Agata, Warszawa 12.10.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Stanowczo odradzam wyjazd do tego hotelu

Właśnie zakończyliśmy z dniem 28 września 2023 r. 10 dniowy pobyt w SeaGull Hotel w Hurgadzie. Jest to najgorszy Hotel w jakim dotychczas gościliśmy. Brut, smród i dziadostwo. Pieniądze, które zostały wydatkowane na pokrycie wypoczynku w tym hotelu zostały wyrzucone w błoto, a była to niemała kwota! Zdjęcia zamieszczone na stronie, nijak się mają do obrazu w rzeczywistości. Kolejna sprawa posiłki. Jedna, wielka porażka. Ciągle te same potrawy, mały wybór do tego niesmacznie. Jaki to jest All Inclusive?! Jedzenie, aby przetrwać i do tego trzeba bardzo uważać, aby urlop nie był zmarnowany z powodu problemów żołądkowo-jelitowych. Ciągły brak sztućców i szklanek. Brudne obrusy i utytlane podkladki pod talerze. Reklamowana tak szumnie restauracja obrotowa nie czynna!!! Po wszystko kolejki. Bałagan na stołówce i wokół niej (biegający goście i mnóstwo rozwrzeszczanych dzieci). Brak kompletnie koordynacji ze strony obslugi jadłodajni. Ma również miejsce faworyzowanie gości narodowości egipskiej i rosyjskiej. Dla nich lepsze pokoje i dbałość o komfort wypoczynku. Wybierając ten Hotel popełniliśmy ogromny błąd, zawierzając opisowi i fotografiom zamieszczonym w ofercie hotelu. Jedna wielka, ściema!
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem