Opinie klientów o Stella Di Mare Beach Resort & Spa

5.4 /6
297 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.3
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Wojciech 28.02.2024
Termin pobytu: luty 2024

UDANE WAKACJE

Generalnie fajny hotel ale bez szału. Zasługuje na 4* max. Stołówka ciemna nadająca się do odświeżenia ale jedzenie całkiem dobre. Pokój po remoncie ale z niedociągnięciami typu stojąca woda w brodziku czy przewiewające okno przegrzewająca się po 3 min suszarka. Dwa baseny podgrzewane dla dzieci i dla dorosłych wystarczało miejsca na nich dla osób obecnych w lutym w hotelu. Przyjaźni animatorzy i fajne wieczorne animacje. Ręczniki plażowe są ale ich stan słaby. Drinki bardzo średnie nazwy europejskie smak nie przypomina. Internet płatny 30-40-50$ za 1-2-3 urządzenia. Ogólnie dla osób bez jakiś wygórowanych oczekiwań. NAJGORSZYM ELEMEMTEM WAKACJI TO WSZECHOBECNI NA BASENIE NAGANIACZE NA WYCIECZKI ZABIEGI SPA TATUŁAŻE I INNE SKLEPY - HOTEL POWINIEN NIE WPUSZCZAĆ NA SWÓJ TEREN CHMARY NAGANIACZY KTÓRZY PRZESZKADZAJĄ LUDZIOM W ODPOCZYNKU !!!

4.0/6

Katarzyna, Elblag 25.06.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Pobyt wypoczynkowy w resorcie Stella do Mare Beach

Ogólne wrażenie - bardzo dużo butnych, pijanych Rosjan. Obsługa hotelowa nachalnie oczekująca napiwków za każdą wykonaną czynność. Oczywiście napiwki to część kultury, ale nie za przyniesienie każdorazowo kawy, czy drinka. Obszar resortu zadbany, super baseny, dużo zieleni i dostęp do morza, interesujące, długie molo.

4.0/6

Joanna, Kraków 30.08.2021

Hotel za przywzoitą cenę

ZALETY: - piękna rafa jest największym atutem tego hotelu - długi pomost który bardzo ułatwia snurkolwanie. Ma ona nawet boczne zajście, na zupełną płyciznę, idealne dla dzieci - hotel posiada przyzwoite pokoje rodzinne - bardzo dobre jedzenie - część BEACH jest położona w pięknym ogrodzie - obsługa hotelu jest miła i pomocna - dużo basenów, podobno w części garden jest mini aquapark, my wiedzliśmy 2 zjeżdżalnie WADY - organizacja restauracji . To był nasz siódmy pobyt w Egipcie, ale tak złej organizacji pracy jeszcze nie wiedziałam :( Wiecznie czegoś brakuje: stolików, sztućców, kieliszków. Jak już się załapiesz na kieliszek- pilnuj go i nie oddawaj kelnerowi! Menagerowie chodzą po restauracji i nie wiedzą, co ze sobą zrobić, zupełnie jakby nie dostrzegali problemu. Moim zdaniem, wystarczy dołożyć zastawy (jakby kto pytał) - Hotel jest bardzo oddalony od Hurhgady, a sklepiki na terenie hotelu są raczej drogie ( apteka- BARDZO!) więc jeśli chcecie udać się na zakupy pozostaje bus hotelowy (7 euro/osoby w dwie strony) o określonych godzinach lub wynajem taksówki (za około 20$). Recepcja nie jest chętna do pomocy w tej sprawie. Można spróbować przez aplikację bolt itp. Nia ma szans na żaden transport publiczny - Chociaż pokój był uczciwie sprzątany, kilka razy widzieliśmy karaluchy... :( Prawdopodobnie wchodziły z zewnątrz pod drzwiami, bo w jednym miejscu były duża, niezabezpieczona szpara od dołu - Na taką ilość gości jest po prostu za mało obsługi. Byliśmy w lipcu; hotel "pękał w szwach". - Notorycznie brakuje parasoli przy basenach. Leżaki są zajmowane ok. 6.30 rano! Mała podpowiedź: można sobie zorganizować samodzielnie pojedyncze leżaki (takie przeważnie są dostępne) i przenieść je pod palmę, do cienia. Polecam!

4.0/6

Agnieszka, Warszawa 14.01.2020

Ocena hotelu i serwisu

Niskie budynki rozmieszczone na dużej przestrzeni w określony sposób dają dużą prywatność gościom. Kilka basenów umieszczonych w różnych lokalizacjach gwarantują możliwość różnych opcji spędzania czasu, każdego dnia w innej części hotelu. Ładna i szeroka plaża z cudowną rafą. Długie molo. Parawany osłaniające od wiatru na plaży to także duży atut. Niestety całość psuje słaby serwis hotelowy począwszy od tego w restauracjach po serwis na plaży. Obsługa hotelowa obsługuje i biega obok gości z Niemiec lekceważąc a czasami będąc wręcz niegrzecznymi w stosunku do innych narodowości. Przykłady: kelner poproszony, nie nakryje stołu dla odpowiedniej liczby osób do czasu do kiedy nie obsłuży wszystkich przychodzących na kolację gości niemieckich, którym nie tylko w pierwszej kolejności nakryje stół ale także przyniesie z barku napoje do stolika. Do czasu do kiedy w danej strefie restauracji przychodzą goście niemieccy, których jest dużo - goście Polsce mogą czekać przy nienakrytym lub nieuprzątniętym po poprzednich gościach stoliku. Na plaży kelnerzy nie tylko omijają ale wręcz przebiegają obok leżaków innych gości niż goście niemieccy aby przypadkiem nie poprosić o coś do picia a i w tej części hotelu, kelner zanim poda napój to obsłuży wszystkich innych gości narodowości niemieckiej. Co więcej niektórzy goście z Niemiec (posiadali te same kolory opasek co Polacy) na plaży otrzymywali materace na leżaki o których my mogliśmy jedynie pomarzyć. Jeśli jako gość chcesz być NIEZAUWAŻONY i LEKCEWAŻONY - polecam hotel gdyż obsługa prawdopodobnie kalkulując większe napiwki jakie może otrzymywać od gości niemieckich ogranicza się przy gościach z Polski do czynności stanowiących minimum serwisu. Wielkie rozczarowanie.
169707175
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem