Opinie klientów o Stella Di Mare Gardens Resort & Spa

5.1 /6
128 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.1
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Artur 11.09.2021

Dobry hotel :)

Właśnie wróciliśmy z tygodniowego pobytu w Egipcie. Fajny hotel, pokoje codziennie sprzątane, cała infrastruktura hotelu również jest codziennie sprzątana i porządkowana (baseny w nocy, trawniki, korytarze) - miałem wrażenie, że resort cały czas żyje. Kuchnia dobra, ale brakowało nam dań/potraw, które wbiłyby nas w krzesełka. Animacje na wysokim poziomie, animatorzy codziennie chodzili po resorcie i zachęcali do brania udziału w poszczególnych atrakcjach. Jeśli nie mamy zorganizowanych wycieczek poza hotelem to spokojnie - na pewno znajdą nas panowie, którzy zajmują się sprzedażą wycieczek :). Byliśmy na Sahara safari (bez szału, ale jeśli ktoś nigdy nie był to śmiało można się wybrać) oraz na snurkowaniu/nurkowaniu - tę atrakcję zdecydowanie polecamy! Egipcjanie oczywiście bardzo mili, ale po pierwszym dniu staje się to zbyt nachalne i już wiadomo, że widzą w turystach tylko chodzące dolary i trzeba to zaakceptować :p. Do dyspozycji kilka basenów, ale nam wystarczył tak naprawdę jeden.

4.5/6

Michał, 17.08.2022

Stella Garden Michał

Hotel na pewno nie zasługuje na 5* Ale jest to w miarę przyzwoity hotel w rejonie Hurghady

4.0/6

M&T 08.07.2022

Przyjemny hotel, ale bez rewelacji

Pięć gwiazdek to zdecydowanie nadużycie. Hotel jest stary i wymaga remontu. Po przyjeździe na pokój czekaliśmy 4 godziny, co jest zdecydowaną przesadą. Do plaży kursuje bus hotelowy, co jest plusem. Aby wypożyczyć ręczniki potrzebne są hotelowe karty. Jedzenie albo bardzo słone, albo słodkie; nawet bułki mają słodki posmak. Mało potraw typowo arabskich, dominują nijakie potrawy podgrzewane w bemarach, co powoduje, że są po prostu przegotowane. Wszystko ma właściwie taki sam smak. Jedzenia jest dużo, ale jest nijakie. W kraju słynącym z różnorodnych egzotycznych owoców, praktycznie nie podawano owoców. Jedynie arbuzy, melony i pomarańcze. Do śniadania podawane są słodkie ulepki, które mają imitować soki. Dużym plusem jest obsługa hotelowa, pracują bez wytchnienia od świtu do zmierzchu. Wokół hotelu nic nie ma - ulica i pustynia, ale to nie jest zaskoczeniem. Do Hurghady około 40 km, taksówka z hotelu kosztuje 7$. bliżej jest do Safadży, ale jest to miasteczko typowo egipskie, więc można przeżyć szok kulturowy ( zabiedzone, zagłodzone zwierzęta, dzieci biegające samopas po nocy, Arabowie przesiadujący w brudnych dżalabijach na chodnikach). Ogólnie Egipt jest przygnębiający, jeśli wyjdzie się poza strefy turystyczno - hotelowe. Dużo naciągaczy przy stoiskach, bardzo ,,kantują" turystów. Na każdym kroku niemal wyłudzają napiwki za każdą drobnostkę.

4.0/6

Robert 20.01.2023
Termin pobytu: sierpień 2022

stella garden

Po kolei: wylot z Katowic - dramat jeśli chodzi o organizację kolejek do odprawy, setki ludzi na 3 różne loty do 2 bramek, co zrobiło kolejkę na pół terminala. Poza tym nie ma czegoś takiego jak przedstawiciel rainbow czy "zbiórka" na lotnisku, a podobne frazy przewijają się w ofercie, cóż być może dotyczy to lotów nie w środku nocy. Przelot ok, oprócz naszych rodaków, którzy muszą demonstrować że oni jadą na wakacje! Lotnisko w Hurghadzie lepiej zorganizowane niż w Katowicach, szybko, sprawnie czysto. Znowu nasi nie ogarniają świata, jak służba celna woła do okienka, żeby szybko ogarnąć kwity graniczne i rozładować tłum to patrzą się po sobie wielkimi oczyma :D Trochę spina zaraz po wyjściu na terminalu bo nikogo z Rainbow tam nie było, dopiero po pełnej odprawie i wyjściu z lotniska stali przedstawiciele i kierowali do busów - takie info powinno być w opisie oferty w jakims krótkim akapicie odnośnie organizacji. Transport do hotelu - ok. Pierwsze namiary na rezydentów otrzymujemy w busie, razem z małą teczką informacyjną dot. pobytu. Zameldowanie w zależności od pory to pobyt na kanapach w lobby do czasu przygotowania i wydania pokoju, ale można od razu zgarnąć opaskę żeby iść coś przekąsić/napić się. Zostawianie bagaży przed wejściem do hotelu, jeden na drugim troche słabe biorąc pod uwagę kierunek ale domyślam się że to standardowa praktyka, chociaż trochę strach. To co było najbardziej słabe to zabranie paszportu w celu rezerwacji pokoju i trzymanie go między dziesiątkami innych na ladzie recepcji. Zwracali dopiero po wydaniu karty do pokoju. Dziwne i niebezpieczne. Pokoje - względnie czyste, pościel też. Jedynie do czego możnaby się przyczepić to do brudnych zasłon, które wiszą tam chyba niezmieniane dosyć długo. Klima w pokoju mrozi znakomicie - wielki plus. Duże, wygodne łóżko. Łazienka duża, brak problemów z ciśnieniem/temperaturą wody. Pokoje sprzątane regularnie, a za tipa, Mohamed chętnie zostawi dodatkowe butelki wody (i rzeźby z ręczników). Pokój wyposażony w sejf - sprawny, nie mieliśmy żadnych nieprzyjemnych niespodzianek. Baseny - dużo, różnych, czuć chlorem i czyszczone regularni, więc raczej bez obaw można sie pluskać cały dzień bo baseny do zachodu słońca tylko dostępne. A do morza jest spacerkiem 10 min. Polecam gorąco busika, który kursuje co paręnaście minut. Nad morzem w ramach AI można wypić i zjeść. Są leżaczki free z parasolami, jedno długie molo, z którego można wejść głębiej do morza po np. snurking. A na końcu mola ogarnąć wycieczkę w morze. Aczkolwiek nam nie było dane bo "rekiny". Generalnie nad samym morzem całkiem przyjemnie, ze względu na cykl odpływów wody oczywiście nie ma od razu od początku brzegu plaży, ale można iść wgłąb morza oglądając żyjątka. Bary w basenach oczywiście oblegane, ale da sie dobić. Driny to zazwyczaj wóda z sokiem z proszku, wiec polecam instruuowanie "barmana" co z czym ma być zmieszane bo wybór jest większy. Piwko o dziwo bardzo przyjemne i tutaj można śmiało korzystać;) Duża część obsługi to młode chłopaczki, które dorabiają, no english. Także na migi, albo krótkie popularne słowa angielskie zmieszane z arabskim i jakoś się można dogadać. Jedzenie - dużo, różnego, ale po 8 dniach już powtarzalne i raczej dłużej na takiej diecie ciężko by było pociągnąć, ale ogólnie bez większych zastrzeżeń. Jeśli ktoś lubi ogień to sierpień dobry miesiąc - każdego dnia temp w okolicy 40C bez chmur, ale dla tych którzy lubią jednak trochę mniejszy skwar, polecilbym chłodniejszy miesiąc ;) wtedy przyjemniej również się jeździ na dodatkowe wycieczki. Jeśli chodzi o rezydenta to w trakcie wyjazdu było jedno spotkanie dot. wycieczek fakultatywnych oraz spraw bieżących i wolnych wniosków, ale całościowo wyjazd z R oceniłbym na 2-3/5. Miejsce na 4/6.
125262732
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem