Opinie klientów o Three Corners Sunny Beach Resort

5.5 /6
94 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.2
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Dominika, Rajkowo 05.11.2023
Termin pobytu: październik 2023

Mogło być lepiej

Hotel czysty i w większości zadbany. Pozostała część hotelu mogłaby również przejść remont jak budynki przy wejściu. Obsługa i animatorzy nastawiona na gości z Niemiec i Anglii - biegała za nimi na pstryknięcie palca. Jedyny kelner zainteresowany pozostałymi gośćmi to Ahmed z baru przy recepcji. Jedzenie monotonne, codziennie to samo w innej odsłonie. Raz wołowina w plastrach raz pokrojona w kostkę, raz frytki raz pieczone ziemniaki. Codziennie na obiad i kolacje te same makarony. Na śniadanie omlety i naleśniki. W restauracji kelnerzy proponowali przyniesienie napoi tylko Niemcom i Anglikom.

3.5/6

ANNA, ZABRZE 13.09.2021

Niezbyt...

Niestety w hotelu 90% gości to Egipcjanie, którzy nie potrafią w sposób właściwy zachowywać się podczas posiłków. Animacje kiepskie, pieczywo słodkie,niedobre. Pokoje sprzątane codzienne, obsługa życzliwa i ponocna. Morze ciepłe, urokliwe, plaża, leżaki, czystość super. Baseny duże, najfajniejszy kolo restauracji, bo praktycznie pusty. Ogród, roślinność na terenie hotelu imponująca. .

3.5/6

Jacek, Swieradów 05.07.2021

opinia

hotel sredni na jeza. Poprzednio bylem w Makadi Bay - o niebo lepszy. Najbardziej mi zalezalo na rafie z duza iloscia zwierzatek i tu sie rozczarowalem. Jednak generalnie dobrze wypoczalem.

3.5/6

Jacek, Kozienice 14.04.2024
Termin pobytu: kwiecień 2024

Egipt w kwietniu

Od czego tu zacząć - na początku po przyjeździe do Hotelu zaproponowano nam pokój w starej części hotelu. Pokój straszny, duszno, drzwi balkonowe nie zamykają się, klimatyzacja ledwo chłodzi ( było ponad 35 stopni ), łazienka tak stara i zapuszczona że chyba nie dalibyśmy rady wziąć prysznic - nigdy w życiu w żadnym hotelu nie dostaliśmy tak ohydnego pokoju. Po interwencji w recepcji za dodatkową opłatą 70 euro ( 10 euro za dobę ) czyli niewielką, zaproponowano nam pokój w nowej części hotelu. O tym pokoju można mówić w samych superlatywach. Nowy , duży pokój, super łazienka. Pokój codziennie sprzątany, codziennie świeże ręczniki oraz fajne dekoracje z ręczników na łóżku. Warto dopłacić. Ogólnie kompleks hotelowy jest duży, mnóstwo palm, kwiatów, zieleni ,ogromne baseny podgrzewane to bardzo nam się podobało. Kurort bardzo czysty i zadbany. Obsługa hotelu jeśli zauważy że nie ma wolnych leżaków przy basenie od razu reaguje i przynosi nowe leżaki więc nigdy nie mieliśmy problemu z leżakami o żadnej porze dnia bo zawsze były dostępne. Jedzenie smaczne ale nie ma takiego wyboru i różnorodności jak w innych hotelach w których bywaliśmy . Np. frytki- ogromna kolejka bo pan smaży tylko w jednym koszyku wykłada i znowu trzeba czekać aż ten jeden koszyk frytek się usmaży ( coś takiego w Turcji nie ma miejsca ), tak samo z pizzą. Pan robi jedną mała pizzerkę wrzuca do pieca , za chwile wyciąga kroi na 8 kawałków i dopiero zaczyna wałkować ciasto na kolejną pizzę - tworzą się ogromne kolejki bo okazuje się że ta jedna pizzerka wystarczy np. na dwie osoby a w kolejce stoi 20 osób. No jedzenie jest najsłabszą częścią tego hotelu , nie mogę powiedzieć że nie ma co jeść bo to byłaby przesada, każdy znajdzie coś dla siebie, ale uważam że powinien być większy wybór ( nie sugerujcie się zdjęciami z internetu nie wiem skąd one się wzięły bo ja czegoś podobnego nie widziałem ). Jedzenie na pewno powinno być szybciej i sprawniej szykowane. Bo codzienne kolejki za omletem , frytkami, pizzą potrafią człowieka zniechęcić . Ogólnie pobyt na plus ale na pewno do tego konkretnego hotelu nie wrócimy bo za te pieniądze można wybrać na pewno lepszy hotel.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem