Opinie klientów o Hyatt Regency Aqaba

5.4 /6
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.0
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.3
Pokój
5.9
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Piotr kali 23.01.2023

Wspaniały hotel jedynie obsługa rainbow

Zbierałem się do napisania opinii przez prawie tydzień bo z jednej strony hotel jest wspaniały. Byłem w wielu podobnych hotelach jeśli chodzi o standard a ten hotel mogę postawić na pierwszym miejscu przebił nawet dla mnie atlantisa w Dubaju. Eleganckie pokoje świetna obsługa super siłownia bardzo fajna plaża i cudowne śniadania. Zacznijmy od śniadań są formie bufetu do śniadania możemy wziąć albo kawę laną albo możemy poprosić z ekspresu jest to w cenie. Wybór naprawdę jest duży wszystko jest bardzo smaczne. Na śniadanie w cenie są też naturalne soki i wody. Odnośnie pokoju jest to duży pokój z dużą wanną i oddzielnym prysznicem w pokoju mamy świetne kosmetyki oraz szlafroki. Codziennie uzupełniona jest woda natomiast mamy też chipsy napoje gazowane które uzupełnione są tylko raz. Hotel jest o tyle fajny że jest naprawdę duży i zawsze jest dużo miejsca na leżakach. W hotelu wspaniała zieleń przepięknie z oświetlony w nocy naprawdę klimatyczny. Obok hotelu mamy ładną promenadę ze sklepami i restauracjami. W hotelu działa świetnie internet więc nie ma potrzeby kupowania karty na lotnisku bo internet jest po prostu wszędzie i mamy prędkość 30-40 mb . Dodam też że sejf w pokoju jest bezpłatny. Dlaczego w takim razie ocena to jest 4 na 6 tylko i wyłącznie winny sytuacji jest rainbow. Bo sam hotel oceniam 10 na 10 natomiast kolację miały być w formie bufetu . Okazało się że jest małe obłożenie hotelu powoduje że kolację będą tylko i wyłącznie serwowane z karty hotel twierdzi że tak zawsze jest w miesiącach zimowych i rainbow doskonale o tym wie nie wie dlaczego nie informuje o tym klientów. Najgorsze w całej tej sytuacji jest to że hotel dawał do wyboru tylko dwa dania z dwóch więc jeśli mówimy o pobycie tygodniowym to by się nam za dwa dni wszystko znudziło. Natomiast musiałem sobie sam porozmawiać bo nie miałem pomocy w tej kwestii od rezydentki z kierownictem hotelu. I hotel stanął na wysokości zadania rozszerzając nam możliwość wyboru dań a także dając nam dostęp do naprawdę eleganckiej restauracji Red. Cała ta zresztą restauracja Red to naprawdę wysoki i elegancki poziom. Więc podsumowując hotel polecam z całego serca i naprawdę będziesz zadowolony go wybierając natomiast co do rainbow no to tutaj chyba muszę dać jeden na pięć ponieważ nie lubię jeśli ktoś wprowadza kogoś w błąd a szczególnie kiedy jeszcze nie widzi w tym problemu. Tak na marginesie polecam dopłacić do tej obiadokolacji bo ceny w hotelu nie są najniższe więc właściwie to obiadokolacja szybko się zwraca. Co to depozytu który jest tu opisany na stronie hotel od nas go nie chciał.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem