Opinie klientów o Marina Plaza Hotel

4.4 /6
29 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.9
Obsługa hotelowa
4.7
Plaża
4.8
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.5
Wyżywienie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Robert, Kraków 05.01.2023
Termin pobytu: wrzesień 2022

Hotel Plaza Marina

Generalnie sam hotel jest Ok. Największe bóle to brak budek z drinkami przy oddalonej plaży przynależnej dla gości tego hotelu oraz fakt iż do samej plaży jest jest paręset metrów (to zależy na której części plaży)i trzeba przejść przez inny hotel.

4.0/6

Ela 14.03.2023

Wyjazd na 6, ale hotel na 3

Hotel - stare pokoje , raczej standard 3 , trochę rzeczy nie działających jak Np. Sejf. Ale jest czysto. Jedzenie - mały wybor, brak owoców , ale generalnie smaczne. Obsługa - przemiła , zawsze pomocna i uśmiechnięta Rezydent - Agnieszka i Justyna niesamowite przewodniczki. Dawno nie miałam takich pozytywnych rezydentów i tak bardzo pomocnych.

3.5/6

Januszek 01.11.2023
Termin pobytu: październik 2023

Czysto ale słabo.

Pobyt Październik. Pobyt uważamy za bardzo udany wyłącznie ze względu na samodzielne, w grupie znajomych, organizowane wycieczki. Na plus - hotel czysty, pokoje sprzątane codziennie, dobre WIFI i tyle. Na minus - oferta all Inclusive niezwykle uboga dla turystów z Polski. Do posiłków poza śniadaniem dostępna bez ograniczeń była tylko woda. Na śniadanie dodatkowo herbata i kawa. Dwukrotnie w ciągu tygodnia pojawił się sok do śniadania. Poza posiłkami w ramach all inclusive, w godzinach 11-17 oraz 19-23 czynny jest malutki bar. Można w nim otrzymać wyłącznie napoje: lokalne piwo, wódke i whiskey oraz wodę i slush - wszystko w plastikowych kubkach. Poza tymi godzinami problemem jest otrzymanie wody, no chyba, że za opłatą. Brak jakichkolwiek przekąsek. Do pokoju otrzymujemy dwie małe butelki wody dziennie. Nie ma możliwości otrzymania dodatkowej wody w butelce - wyłącznie za dopłatą. Po raz pierwszy byliśmy zmuszeni kupować dodatkowo wodę, inni turyści robili to samo. Pokoje jakie przyznawane są dla klientów Rainbow to pokoje z widokiem na podjazd z autobusami z wszystkimi ich wadami. Brak możliwości zmiany pokoju, nawet za dopłatą. W tym samym kompleksie Tala Bay znajduje się drugi hotel Grand Tala Bay. WiFi działa na na całym kompleksie, tam też można skorzystać z dostępu do plaży jednak w tamtejszych barach nie otrzymamy dostępnych tam napojów czy przekąsek. Jeżeli możliwe wybierzcie tamten hotel.

3.5/6

MARIUSZ, CHOJNOW 16.10.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

ZATOKA AGABY

MARINA PLAZA ok. tylko nie na tym poziomie co piszom ioferują biura ol jest słaby marny miejsce ok.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem