Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
6.0/6
Piotr, Białystok 01.08.2021
Cudowny hotel z fatalną rezydentką
Wakacje będziemy bardzo dobrze wspominać! Cudownie spędzony czas w pięknym Greckim słońcu. Jedynym minusem całego wyjazdu była rezydentka której funkcja chyba zamykała się jedynie na pobieraniu płatności za wycieczki. Zero pomocy z jej strony, a wręcz tylko utrudnianie załatwiania spraw. Gdyby człowiek wiedział wcześniej jak wygląda praca rezydentki to nawet nie liczyłby na pomoc i załatwił wszystkie sprawy dużo szybciej, taniej i prościej na własną rękę, a tak czekał na kontakt z jej strony przez co nie udało się chociażby wypożyczyć samochodu w zaplanowanym terminie. Poza tym nie ma kompletnie do czego się przyczepić. Hotel pomimo, że jest ogromny i znajduje się w nim bardzo duża liczba turystów, to nadal świetnie funkcjonuje i pozwala cieszyć się z pobytu w nim. Plaża przy hotelu i darmowe leżaki to również ogromny plus, ale uwaga - trzeba liczyć się z "cebulą" która potrafi wstać już nawet o 6 rano tylko po to, żeby pobiec na plażę/basen i zarezerwować sobie leżaki poprzez położenie na nich ręcznika (pomimo zakazu hotelu i obsługi która tylko wyrywkowo to sprawdza). Jeżeli wstaniemy później niż 8 rano, to nie ma już co liczyć nawet na leżaki przy basenie, a i na plaży będą zajęte trzy rzędy zaraz przy wodzie. To jednak nie jest już kwestia hotelu, a jedynie braku kultury ludzi.
6.0/6
Krzysztof 06.09.2023
Wakacje na Korfu
Hotel doskonale zlokalizowany, nad samym morzem, plaża piaszczysta, woda krystalicznie czysta i długo płytko, także raj dla dzieci. Generalnie ten hotel, a w zasadzie wioska wakacyjna jest ukierunkowana na rodziny z dziećmi. Jedynym minusem jest powtarzalne wyżywienie, nic szczególnego, ale też nikt nie chodzi głodny. Bary z napojami i przekąskami na wysokim poziomie, świetne drinki - można samemu komponować- przekąski zawsze świeże i dostępne. Barmani z poczuciem humoru, generalnie obsługa to mocna strona hotelu. I tutaj chciałbym zwrócić uwagę na rewelacyjnie prowadzone animacje, nie tylko dla dorosłych, ale i dla dzieciaków. Ekipa z Rainbow fantastyczna, wręcz niepowtarzalna. Jeszcze nigdzie nie widziałem takiego zaangażowania animatorów. Na czoło wysuwa się tu Julita, to ile energii z siebie daje robi ogromne wrażenie. Dzielnie i również z potężnym zaangażowaniem wtórują jej Klaudia i Marta. Od samego rana uczestniczyliśmy w różnych programach od gimnastyki, Aqua-gym, zorba, po wieczorne przedstawienia i animacje dla dzieci. Ten hotel poza powtarzalnym jedzeniem nie ma chyba słabych stron. No, może to rezerwowanie leżaków można by było zlikwidować. Gorąco polecam wszystkim, a szczególnie rodzinom z dziećmi - warto tam pojechać, zobaczyć piękną Grecję i bawić się z Julitą i jej ekipą.
6.0/6
Izabela , Targowisko 09.07.2018 Termin pobytu: czerwiec 2018
Wspaniała
Wraz z mezem i synem mielismy okazje skozystac z wyjazdu do Grecji hotel Labranda Sandy Beach organizowanego przez biuro Rainbow, jestesmy bardzo mile zaskoczeni poniewaz byl to nasz pierwszy wyjazd z tego biura, organizacja pierwsza klasa wszystko dopiete na ostatni guzik, a o animatorach nawet nie wspomne nasz syn byl zafascynowany szczegolnie Pania Ania i Panem Mikolajem☺ napewno skorzystamy jeszcze z ofert tego biura🙂pozdrawiamy goraco Iza Pawel i Kuba
6.0/6
Adam, Poznań 27.09.2022
Korfu pod dobrą opieką
Wakacje z przygodami (o tym za chwilkę), ale mimo wszystko na pewno udane i bezpieczne pod dobrą opieką Rainbow i obsługi hotelowej. Przelot z Poznania na Korfu czarterem Enter Air, komfortowy transfer do hotelu, który okazał się bardzo rozbudowanym kompleksem z kilkoma basenami (w tym jeden ze zjeżdżalniami), restauracjami, punktami z napojami i przekąskami, a nawet salonem gier i supermarketem. Otrzymaliśmy kartę do pokoju... i okazało się, iż córka zostawił plecak w autokarze. Na szczęście dzięki pomocy Pana Rezydenta udało się odzyskać bagaż z całą zawartością. Na tym jednak nie koniec naszych komplikacji, ponieważ w połowie wyjazd córka zachorowała na zapalenie ucha. Otrzymaliśmy błyskawiczną pomoc - w hotelu znajduje się punkt pomoc medycznej. Lekarz przepisał młodej antybiotyk, ibuprofen oraz krople do ucha. Warto zaznaczyć, iż odbyliśmy w następnych dniach jeszcze dwie wizyty kontrolne w celu monitorowania stanu ucha. Cały czas czuliśmy, że córka jest pod fachową, stałą opieką. Niestety biedna nie mogła już do końca wyjazdu korzystać z basenów, ale pozostały zabawy na przyhotelowej plaży, spacery oraz genialne wieczorne mini-disco prowadzone przez wspaniałych animatorów z całego świata (w tym animatorki z Figlo Klub Rainbow).