Opinie klientów o E Geo Easy Living Resort

5.5 /6
59 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.4
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Serhii, Kraków 01.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Kos E Geo

Hotel był w porządku , a wszelkie problemy były rozwiązywane szybko. Ogólne wrażenie jest bardzo pozytywne. Zakwaterowanie było bardzo wygodne, a personel przyjazny i pomocny. Polecam ten hotel każdemu, kto szuka komfortowego i bezproblemowego pobytu.

4.5/6

BARBARA, CHRZANÓW 12.06.2024
Termin pobytu: maj 2024

Polecam rodzinom z dziećmi

Obiekt ma potencjał ale przed właścicielami jeszcze wiele pracy żeby wszystko grało. Kolejki do restauracji i niedoprawione jedzenie, a zwłaszcza zapiekanki i gulasze, które mimo różnorodności miały taki sam smak to według mnie największe minusy tego miejsca. Nie zachwyciły nas też wieczorne animacje, które były dostosowane do dzieci. Na plus oceniam wygodne jasne pokoje, duży zielony ogród z rożnymi gatunkami palm i fikusów dającymi cień oraz bliskość morza z piaszczystą szeroką plażą. Polecam spacer plażą w obu kierunkach.

4.5/6

Karol, Radom 08.06.2024
Termin pobytu: maj 2024

Przyjemny Hotel

Hotel jak najbardziej dla rodzin z dziećmi. 5 gwiazdek trochę naciągane. Hotel czysty, ale widać po nim upływający czas. Jedzenie różnorodne i smaczne. Położony przy ładnej plaży. Bar zaraz przy plaży;) ogólnie jestemy zadowoleni z pobytu.

4.0/6

Edyta i Daniel, Śląsk 07.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Hotel bez efektu "Wow"

Obiekt bardzo fajny, ale bez efektu "Wow". Hotel wybudowany w formie wioski, przestronny, cały teren bardzo zadbany. Pokoje sprzątane codziennie, chociaż czasem nie dokładnie. Ręczniki wymieniane codziennie, pościel raz na pobyt. Dużym plusem jest codziennie zostawiana pod drzwiami pokoju butelka wody. Hotel głównie dla rodzin z dziećmi, co jest bardzo odczuwalne podczas posiłków, bardzo duży hałas (ciagłe płacze i krzyki). Jedzenie Ok, ale bez szału. Śniadania - duży wybór, każdy znajdzie coś dla siebie, ale jajecznica z proszku to duży minus hotelu. Obiady i kolacje - niby różnorodne dania, ale powtarzające się często smaki albo nie doprawione dania. Automat z pseudo-sokami i stoisko z deserami też na minus. Ciasta, torty, lody wszystko w formie półpłynnej, gdyż lodówki chłodzą bardzo słabo, co przy tak wysokich temperaturach, może skutkować nawet zatruciem. Dużym minusem tego hotelu są kolejki w godzinach szczytu do restauracji, która jest źle zarządzana. Obsługa hotelowa sprawia wrażenie niezadowolonej, bycie "miłym" na siłę jest odczuwalne. Kolejnym minusem tego hotelu, są leżaki przy basenach, rezerwowane od wczesnych godzin porannych. Jeśli chcesz miejsce na leżaku, to musisz dostosować się do reszty i zająć równie wcześnie leżak. Mimo, że niektóre stoją przez parę godzin puste z ręcznikami. Przy tak dużym obiekcie, powinny być wyznaczone miejsca dla palaczy. Nie powinni palić przy basenach, oraz gdzie popadnie. Plaża hotelowa bardzo mała, trochę zaniedbana (sucha roślinność). Dużym minusem hotelu, w naszym przypadku, był brak kolacji po przyjeździe do hotelu po godzinie 22:00. Obsługa poczęstowała Nas tylko szklanką lemoniady i suchą kanapką. Dokładnie ten sam problem zaistniał przy wyjeździe z hotelu o godzinie 4:00 rano. Brak jakiejkolwiek śniadania lub prowiantu na drogę. Taka sytuacja spotkała Nas poraz pierwszy, mimo że bywamy w różnych hotelach i odwiedziliśmy różne destynacje.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem