Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
2.0/6
Joanna 25.08.2023
Hotel o niskim standardzie, słaba propozycja na all inclusive na Karaibach (:
1. w pokojach było brudno 2. ściany odrapane, z plamami 3. lustra w łazienkach z brązowymi plamami 4. b. słabo oświetlenie pokoju; na ścianach kinkiety pozbawione żarówek 5. wadliwie działająca klimatyzacja, z której płyn wyciekł do walizki i zmoczył nasze ubrania. Ubrania trzymałam w walizce, ponieważ szuflad nie dało się otworzyć (wypaczone drewno mebli) 6. zardzewiałe baterie przy wannie i umywalce 7. bateria przy bidecie zapchana, konieczne było wezwanie pracownika do naprawy 8. zasłonka prysznicowa zagrzybiona Po pierwszej z 7 nocy, od razu po moich sygnałach w recepcji hotelu oraz informacji mailowej do Państwa, otrzymaliśmy inne, lepsze pokoje. Jednak nadal występowały następujące problemy: 1. pokoje były niedoczyszczone - podłogi nie były myte; robaki zabite w pokoju do końca naszego pobytu zostały w tym samym miejscu; umywalki ani blat przy umywalkach również nie były czyszczone. Mam wrażenie, że sprzątanie pokoju bazowało na pościeleniu łóżka 2. niedoprana, brzydko pachnąca pościel - pierwszego wieczoru poprosiłam o wymianę. Gdyby nie to, że wymiana pościeli była przy nas, nie uwierzyłabym, że dostaliśmy świeżą pościel - nadal była z plamami, zdecydowanie bardziej szara niż biała 3. niedoprane, po prostu brudne ręczniki - białe (pierwotnie) ręczniki z brązowymi plamami. Prośba o wymianę była spełniana - po kilku godzinach... W pokoju córek ręczniki nie były przez kilka dni wymienione, mimo że zgodnie z informacją od obsługi hotelu na kartce w pokoju, zużyte ręczniki były zostawiane w wannie Rezydentka przekazała nam informację o problemach z pralniami na wyspie. Może z tego wynikały brudne ręczniki i pościel. Jednak w takiej sytuacji oczekiwałabym informacji przed wyjazdem, że chcąc spać w czystej pościeli i korzystać z czystych ręczników należy przywieźć własne. 4. ściany odrapane, z plamami. 5. klimatyzacja b. głośna, uniemożliwiająca spanie 6. lodówki niedoczyszczone, zardzewiałe 7. wbrew ofercie w pokojach nie było obiecanego ekspresu do kawy (ani odtwarzacza DVD )
2.0/6
Lila 02.12.2023 Termin pobytu: listopad 2023
Iberostar bella costa
Hotel w bardzo kiepskim stanie. Wymaga generalnego remontu. W mojej ocenie zasługuje tylko na standard 0 gwiazdek. To hotel do zamknięcia i bardzo poważnego remontu. Zdecydowanie nie polecam. Wyżywienie jest dobre ale przy obiedzie trzeba walczyć z ptakami, które kradną wszystko i łażą po wszystkim co odkryte.
1.5/6
KRZYSZTOF JAN, KRAKOW 02.12.2023 Termin pobytu: listopad 2023
Rozczarowanie
Plaże piękne hotel w stanie tragicznym, jedzenie monotonne ,obsługa hotelowa tragiczna obsługa barów fantastyczna, wycieczki fajne ciekawe Pani Rezydent bardzo zaangażowana i pomocna, samolot 13 godzin ciasnoty
1.5/6
Może być jak dla kawalerów 21.01.2022
Hotel słaby byłem od 8 stycznia 2022
Bez rewelacji byłem w lepszych hotelach ogólnie fajnie bo ciepło było na Kubie po 30 parę stopni i woda ciepła