Opinie klientów o Iberostar Laguna Azul

4.7 /6
128 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
5.4
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
4.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Jurek 01.12.2019

OCEAN NA WYCIĄGNIĘCIE RĘKI

Bardzo dobry hotel.Dostaliśmy duży pokój wysoko z widokiem na ocean.Tuż obok balkonu na niższym poziomie taras na którym odbywały się koncerty.Można powiedzieć,że mieliśmy prywatne animacje.Jedzenie nie do przejedzenia.Duży wybór mięs,ryb,sałatek serówitp.itd.Wspaniałe koktaile z owoców egzotycznych,lody.Kilka basenów.Bardzo zadbany teren.

6.0/6

Agnieszka Monika, Suchy Las 02.01.2024
Termin pobytu: grudzień 2023

Kuba Laguna Azul

Jak na kubańskie standardy całkiem nieźle. Jedzenie do przyjęcia, codzienne sprzątnie, miła i nienachalna obsługa. Zadbana zieleń, czysta woda w basenie. Skromna plaża, ale z wszystkimi udogodnieniami (darmowe ręczniki i leżaki). Pomocna obsługa. Trochę w lobbby-barze nie nadążają z serwowaniem drinków, ale taka kubańska natura. Wszędzie można palić w częściach ogólnych, ale nie było źle. Ręczniki łazienkowe wymieniane niezbyt często, ale czekolada czyni cuda. z zasłyszanych opinii turystów - w tym hotelu było jakby luksusowo

6.0/6

Barbara Ewa, Warszawa 14.08.2019

kuba 2019

super wyżywienie, urozmajcone i estetycznie podane. Drinki podawane w odpowiedniej temperaturze i w szkle.

6.0/6

Hania 18.03.2018
Termin pobytu: październik 2018

Super wakacje!

Czytając opinie o tym hotelu aż nie wierzę w to co czytam. My mieliśmy zupełnie inne odczucia - duży kompleks hotelowy, kilka basenów, przestronny pokój z dużą wanną w łazience, codziennie uzupełniany barek, super drinki (naszym zdaniem w barze przy plaży były najlepsze - najsmaczniejsze i z odrobiną finezji), codzienne wieczorne występy, a jedzenie w hotelu naprawdę świetne: świeżo robiona pizza, świeże mięsa i owoce morza, a rano do wyboru jajecznica, jajka sadzone albo omlet. Ponadto warzywa, sery (żółty i pleśniowy) i desery. Minusy - niezjadliwe ciasta (ale nie pojechałam na Kubę jeść ciasta) i wszechobecne wróble w restauracji (przepędzane przez sokolnika..), ale to już lokalny koloryt Kuby. Dla poszukujących luksusów wybrałabym raczej nowszy hotel - Iberostar Bella Vista, ale naszym zdaniem Laguna Azul też miał swój urok. Z minusów też wymienimy palaczy w holu. Na Kubie nie ma zakazu palenia w miejscach publicznych, ludzie więc palą. Tym, którzy wybiorą ten hotel na wypoczynek - polecamy przejażdżkę autobusem turystycznym, którego przystanek jest przy hotelu. Za 5 cuc (5 euro) można nim jeździć cały dzień. Pojechaliśmy nim do centrum Varadero. Jest tam lokalny targ z pamiątkami - największy wybór jaki widzieliśmy na Kubie. Ogólnie - polecamy pobyt w tym hotelu! Chociaż dołączamy się do opinii o słabej jakości obsługi Dreamlinera lecącego do Kuby - małe porcje posiłków w samolocie i płatne napoje, które na lotach długodystansowych nie powinny być odpłatne. Nawet lecąc samolotem rejsowym do Stanów (obojętnie jakich linii) w cenie biletu są 2 posiłki i napoje. A w LOTcie niestety za małą butelkę wody trzeba było dać 5 zł i jeszcze przejść po nią przez cały samolot do stewardess.
110111232
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem