Opinie klientów o Iberostar Laguna Azul

4.7 /6
128 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
5.4
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
4.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Agnieszka, Kuźnica Masłońska 30.01.2023
Termin pobytu: styczeń 2023

Wakacje na Kubie

Hotel choć miał 5 gwiazdek to do pięciu mu bardzo daleko. Kran w łazience miał przyklejony na butapren, Szafa miała tylko jedne drzwi. Na szczęście klimatyzacja miała pokrętło bo obok w pokoju była dziura. Drinka nie zamówisz bo nie ma nazw więc prosisz "for me" i dostajesz to co ci podadzą. Jedzenie bardzo dobre , kawa ohydna. Ale kraj jest warty zobaczenia ! Ale tylko raz.

4.0/6

M&P 12.02.2023
Termin pobytu: luty 2023

Wyjazd świetny, hotel średni

Egzotyka Light to naprawdę świetna opcja dla osób, które chcą czegoś więcej niż tylko leżenia na plaży. Dużym plusem jest też to, że po przyjeździe mamy dwa dni na wypoczynek i dopiero w trzeci i czwarty dzień jesteśmy zabierani na wycieczki. Kolejne 3 dni to znów plaża. Idealnie. Rainbow ma też dobrych przewodników - Pani Joanna, która zajmowała się naszą grupą opowiadała o wyspie naprawdę ciekawie i z pasją. Jedyny minus to hotel - mogłoby być w ramach pakietu Egzotika coś jeszcze do wyboru poza Memories i Laguna Azul. Laguna podobno lepszy, bo w Memories, z tego co słyszeliśmy, jest gorzej z jedzeniem i chociażby colą do drinków, która po prostu się kończy i nie ma. My byliśmy w Laguna Azul i oczywiście spodziewaliśmy się, że to nie będzie jakiś luksus, że wystrój nie będzie nowoczesny, że to jednak Kuba i trzeba przymknąć oko na niektóre rzeczy, ale brud i karaluchy w restauracjach to jednak przegięcie. W japońskiej restauracji w pakiecie do show kulinarnego były karaluchy wyłażące na stoliki, w głównej restauracji lepiej było nie siadać przy stolikach przesuniętych do ścian, bo karaluchy przy talerzu gwarantowane. Jest to po prostu obrzydliwe i zabiera część radości z pobytu. Zresztą wszystkie te restauracje w Lagunie wymagają porządnego odświeżenia i wyczyszczenia, nie musi być luksusowo, ale raczej powinno być czysto. Z tego co słyszeliśmy od innych turystów są hotele w Varadero, w których karaluchów nie widać, czyli da się.

4.0/6

Aliaksandr, Białystok 18.12.2022
Termin pobytu: listopad 2022

Recenzja hotelu Iberostar

Plusy: Słońce. Ocean Atlantycki. Plaża piaskowa. Czujny personel na plaży. Dużo dobrej jakości alkoholu. Pogoda jest zawsze ciepła (nawet jeśli pada deszcz, mija natychmiast) Nie zwracaj uwagi na prognozę pogody, nigdy nie pasuje do opisu. Bardzo dobra wycieczka na jachcie, jeepami. Podwodny świat 3-4 punkty na 5. Klasyczne auta. Wady: Bardzo wysoka wilgotność (stale wilgotne ubrania w pokojach nie schną dobrze) W jadalni można spotkać karalucha. (widziałem 1 raz) Meble w pokojach, w jadalni, w holu (w wielu miejscach) brudne, można się pobrudzić.

4.0/6

VivaLaVida 11.03.2023

Azul Varadero luty 2023

1. Podróż ok … Dreamliner, jedzenie w economy słabe. Po ok. połowie lotu zabrakło odpłatnego zestawu whisky+cola. 2. Kontrola i odprawa po przylocie w Varadero ok. Bez zbędnego stresu, ale taki bałaganik jak w PL w czasach komunistycznych. Nie kwestionowano wwożonego alkoholu w bagażu podręcznym, 1l butelka. 3. Varadero Azul … Ośrodek na uboczu. Teren zadbany. Do miasteczka Varadero ok. 30min. „Taxi”. Pokoje mają już lata świetności za sobą, ale w sumie jest dobrze. W łazience pręt podtrzymujący zasłonę wokół wanny odpadł od ściany. Nikt tego nie naprawił. Bateria nad wanną dość zużyta, ale woda leci. Wiele dziur w ścianach po poprzednich uchwytach na papier toaletowy. Sejf w pokoju jest, ale nie był sprawny. Zgłaszałem 3 razy w recepcji - nikt tego nie naprawił. Jedzenie bardzo obfite, ale jakość mierna. Podobnie w lokalnych, odpłatnych restauracjach : japońskiej, włoskiej, kubańskiej. Po dniach prób, jajko sadzone na śniadanie było świetnym posiłkiem. Dobry 7-letni rum dostępny bez limitu. Resort przylega do przyjaznej, piaszczystej plaży. 4. Wycieczki … ciekawa do Havany ok. 2,5h autokarem w jedną stronę. Ciekawe opowieści pilotki podczas podróży. Warto posłuchać. Katamarany + delfiny byly dla mnie mniej atrakcyjne. 5. Nikt nie chce przyjmować płatności w Pesos. Rządzi USD i Euro. Wartość 1USD=1Euro. Niechętni co do monet Euro np. 1 Euro. Dlatego najlepiej zabrać banknoty 1USD. W hotelu i innych miejscach działają karty kredytowe. 6. Dokupiłem ubezpieczenie zdrowotne z wyłączeniem USA, ale to jest błąd. W przypadku potrzeby leczenia na Kubie jest ponoć szybki dostęp do lekarza, ale co z tego, kiedy nie ma medykamentów. Wtedy może być konieczny transfer do USA. Jeden pobyty na Kubie wystarczy.
122232432
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem