Opinie klientów o Iberostar Laguna Azul

4.7 /6
128 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
5.4
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
4.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Olek z Warszawy 07.02.2018
Termin pobytu: luty 2018

meduza tzw. portugalski żeglarz na plażach Varadero

po przylocie 18 stycznia z przerażeniem odkryłem , że moje upragnione zimowe wakacje stają się koszmarem. Na palży i w wodzie pełno przerażajacych stworzeń tzw. żeglarzy portugalskich niezwykle groźnych dla zdrowia a nawet życia. Wszystkie plaże dookoła zamknięte , nawet spacery na styku wody z piaskiem mogą być niebezpieczne ze wzgledu na ciągle wyrzucane na brzeg meduzy z długimi parzydełkami. Po kilku dniach pojawiła się zielona flaga więc ruszyłem do wody , żeby popływać. Bedąc w wodzie kawałek od brzegu ujrzałem nagle unoszącą się na falach meduzę i strach który mnie ogarnął spowodował , że w sekundę znalazłem sie ponownie na brzegu. W okresie mojego pobytu pogoda również nie rozpieszczała,było tylko kilka dni ciepłych reszta to wiatry zimno i deszcz. Jeżeli chodzi o hotel to całkiem ładnie wychodzi na zdięciach i filmikach. Natomiast, pokoje to śmierdzące łóżka (szczególni poduszki w których wypełnienie tak śmierdziało, że nie pomogły dwie powłoczki) rozpadające się drzwiczki w garderobie , biurkach i szafkach. Był to już pokój po wymianie na lepszy bo pierwszy to w ogóle koszmar. Jedzenie w hotelu chwilami było nawet dobre ale panowie od grilowania byli tam za karę, ponieważ nie chciało im się starych przypalonych mięs zeskrobać i tak kładli świerze mięso na stare spalone co jest bardzo szkodliwe dla zdrowia. To samo było z piecami do piccy. Po wzięciu kilku nifuroxazydów da sie jakoś przetrwać wyżywienie i koktajle nawet z lodem. To był mój trzeci pobyt na Kubie ( wcześniej byłem na Cayo Guillermo) i raczej najgorszy.

3.0/6

MARIA, ELEFSIS 04.01.2020

Below average

The hotel premises where very nice and well kept (gardens, swimming pool, reception). The rooms where spacious but had shabby furniture for a 5 star hotel. The most disappointing about the hotel was the food quality. Even though there is plenty of food and drinks it isn't tasty at all.

3.0/6

Justyna 06.02.2018
Termin pobytu: styczeń 2018

Nieadekwatna jakość do ceny.

Hotel dla mało wymagających klientów. Koszt wyjazdu zdecydowanie za wysoki do standardu hotelu. Trafiliśmy w kiepską pogodę - chmury, wiatr, deszcz - można z nudów sfiksować, hotel kompletnie nieprzygotowany na taką ewentualność.

3.0/6

Wojciech, Zaborze 01.04.2014

Ogólna ocena pobytu

W hotelu nie przestrzega się odpowiedniego ubioru w czasie posiłków. W restauracji ogólnej posiłki są na niskim poziomie. Pokoje na parterze to jedno wielkie zagrzybienie wilgoć i czuć stęchlizną.Hotel nie zasługuje na pięć gwiazdek.Hotel trzy plus kuchnia ledwo trzy.Nie polecam tego hotelu.Na dodatek 90% gości to Kanadyjczycy z dużymi kubłami piwa i innych napoi alkocholowych non stop na rauszu,bardzo hałaśliwi.
127282932
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem